Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naisten töitä miehesi joutuu tekemään teillä?

Vierailija
17.11.2015 |

Imurointi? Mattojen tamppaus? Tiskaamista?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eilen tiskasi ensimmäisen kerran tänä vuonna kun sai jonkun puhdin. Joskus laittaa astioita koneeseen, mutta ei ikinä kyllä edes koko konetta täyteen taikka päälle. Eli oma-aloitteisesti jotain ihan pientä aina joskus.

Vastaan siis, ei käytännössä mitään. Minä olen työtön ja hoidan kodin, kun olen töissä, niin se on edelleenkin helpompaa niin, koska ei tuo pöljäke saisi mitään aikaiseksi tai edes osaisi. Mies pelkää varmaan että joutuisi tekemään jotain ja on pelannut fiksusti korttinsa niin, että homma toimii, eli osoittaa todellakin arvostavansa kaikkea mitä teen, hemmottelee, ostelee lahjoja ja haluamiani asioita (ei tarvitse siis pyytää koskaan) ja pitää muutenkin niin hyvänä, ettei todellakaan harmita.

En kyllä tiedä tarkkaan mitä ne miesten työt ovat, mutta taidan tehdä niistäkin valtaosan. Jos saisi tarkennuksen vielä siihen, niin olisi kiva :)

Vierailija
42/46 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, huusholli ja lapset mun vastuulla. Yrittäjän puolison arkea.

Samoin täällä, tosin olen myös kokopäivätyössä kotitöiden lisäksi. Yritän välillä pyytää miestä tekemään edes jotain pientä, kuten viemään roskat, koska sekin jo auttaisi, mutta ei se koskaan tee mitään. Olen tyytynyt kohtalooni. Joudun elämään myös puutteessa :( miksikö olen tässä edelleen? Rakkaus. n29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken, hän on hoitovapaalla ja minä käyn töissä. Joutuu/haluaa/miten vain. Tehtävä ne on kuitenkin, oli siinä edessä mikä sana tahansa. En usko että hän onnesta soikeana niitä haluaa tehdä, ei ole koskaan väittänyt että kotityöt olisivat mukavaa puuhaa. En minäkään niistä pidä, mutta tärkeää hommaa jotta arki sujuu.

Vierailija
44/46 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, huusholli ja lapset mun vastuulla. Yrittäjän puolison arkea.

Samoin täällä, tosin olen myös kokopäivätyössä kotitöiden lisäksi. Yritän välillä pyytää miestä tekemään edes jotain pientä, kuten viemään roskat, koska sekin jo auttaisi, mutta ei se koskaan tee mitään. Olen tyytynyt kohtalooni. Joudun elämään myös puutteessa :( miksikö olen tässä edelleen? Rakkaus. n29

Niin minäkin olen töissä. 4 lasta. Pakko vaan jaksaa! Onneksi mieheni tekee välissä yllätyksiä minulle esim 2 keskinen vkl loma jonnekin

Vierailija
45/46 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne on ne "naisten" työt? Veikkaisin kyllä että teen niistä suurimman osan. Laitan parempaa ruokaa ja mulla on hyvä rutiini siivoukseen ja se korkeampi siisteystaso, joten näen ratkaisun hyväksi. Omat vaatteeni silittäessä menee kätevästi samalla ihan kaikki vaatteetkin.

Vierailija
46/46 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten töinä on täällä lueteltu koko joukko päivittäisiä kotitaloustöitä. Minuakin kiinnostaisi tietää, mitä ne miesten työt sitten ovat elleivät näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi