Mitä naisten töitä miehesi joutuu tekemään teillä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, huusholli ja lapset mun vastuulla. Yrittäjän puolison arkea.
Samoin täällä, tosin olen myös kokopäivätyössä kotitöiden lisäksi. Yritän välillä pyytää miestä tekemään edes jotain pientä, kuten viemään roskat, koska sekin jo auttaisi, mutta ei se koskaan tee mitään. Olen tyytynyt kohtalooni. Joudun elämään myös puutteessa :( miksikö olen tässä edelleen? Rakkaus. n29
Kaiken, hän on hoitovapaalla ja minä käyn töissä. Joutuu/haluaa/miten vain. Tehtävä ne on kuitenkin, oli siinä edessä mikä sana tahansa. En usko että hän onnesta soikeana niitä haluaa tehdä, ei ole koskaan väittänyt että kotityöt olisivat mukavaa puuhaa. En minäkään niistä pidä, mutta tärkeää hommaa jotta arki sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, huusholli ja lapset mun vastuulla. Yrittäjän puolison arkea.
Samoin täällä, tosin olen myös kokopäivätyössä kotitöiden lisäksi. Yritän välillä pyytää miestä tekemään edes jotain pientä, kuten viemään roskat, koska sekin jo auttaisi, mutta ei se koskaan tee mitään. Olen tyytynyt kohtalooni. Joudun elämään myös puutteessa :( miksikö olen tässä edelleen? Rakkaus. n29
Niin minäkin olen töissä. 4 lasta. Pakko vaan jaksaa! Onneksi mieheni tekee välissä yllätyksiä minulle esim 2 keskinen vkl loma jonnekin
Mitäs ne on ne "naisten" työt? Veikkaisin kyllä että teen niistä suurimman osan. Laitan parempaa ruokaa ja mulla on hyvä rutiini siivoukseen ja se korkeampi siisteystaso, joten näen ratkaisun hyväksi. Omat vaatteeni silittäessä menee kätevästi samalla ihan kaikki vaatteetkin.
Naisten töinä on täällä lueteltu koko joukko päivittäisiä kotitaloustöitä. Minuakin kiinnostaisi tietää, mitä ne miesten työt sitten ovat elleivät näitä.
En kyllä tiedä tarkkaan mitä ne miesten työt ovat, mutta taidan tehdä niistäkin valtaosan. Jos saisi tarkennuksen vielä siihen, niin olisi kiva :)