Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ilkikurinen mies turn off?

Vierailija
17.11.2015 |

Minun on pakko tunnustaa, että olen aika ilkikurinen. Voi olla että minulla on hieman ylivilkas mielikuvitus, mikä väkisinkin aiheuttaa välillä ilkikurisia ajatuksia. Onko tuo paha ominaisuus, jos sen ilkikurisuuden pystyy pitämään välillä aisoissa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla rasittavaa. jos löydät hyväitsetuntoisen naisen niin ehkä sitten

Vierailija
2/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se voi olla rasittavaa. jos löydät hyväitsetuntoisen naisen niin ehkä sitten

Entä jos on suurimman osan ajasta kuitenkin huomaavainen, niin kuin minä olen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hieman täsmentää, mitä tarkoitat ilkikurisella? Kerro vaikka jokin käytännön esimerkki. Se, mitä sinä kuvailet ilkikurisuudeksi, voi yhden naisen mielestä olla silkkaa ilkeyttä, toisen mielestä häiriintynyttä virnuilua ja kolmannesta ihan hauskaa.

Vierailija
4/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot turn off.

Vierailija
5/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko hieman täsmentää, mitä tarkoitat ilkikurisella? Kerro vaikka jokin käytännön esimerkki. Se, mitä sinä kuvailet ilkikurisuudeksi, voi yhden naisen mielestä olla silkkaa ilkeyttä, toisen mielestä häiriintynyttä virnuilua ja kolmannesta ihan hauskaa.

Tämä kiinnostaa muakin. Lisäksi voisit avata sitä, oletko koskaan vakavissasi, vai pelleiletkö kaiken aikaa. Kokoaikainen pellerooli kyllästyttää 99% ihmisistä.

Vierailija
6/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilkikurisuus sulle tarkoittaa tyyliin:"ootpa ruma ja tyhmä" kommentteja niin kyllä se on turn off, myös sellasista vihjailu on turn off, jos ilkikurisuus on sulle sarkasmia tai ironiaa tai mustaa huumoria niin se voi olla kivaa

Vierailija
7/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ajasta olen aika totinen ja olen hyvinkin empaattinen. Otan ihmiset ehkä jopa poikkeuksellisen hyvin huomioon eri tilanteissa. Mutta aina kun olen oikein hyvällä tuulella, minusta tulee hieman pisteliäs. Tuommoisina hetkinä minulle tulee mieleen kaikkea nokkelaa ja sitten naureskelen omalle huumorilleni, joka on hitusen pisteliästä.

ap

8/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetaju on se kaiken ydin. Mun mies on mitä kuvailisin ilkikuriseksi - huumori on juuri sellaista sarkastista piruilua. Suurimman osan ajasta kohdistuu johonkin muuhun kuin minuun. Kun kohdistuu minuun, ovat heitot hyvällä maulla valittuja. Eli rankkaakin huumoria voi heittää kunhan ei vitsaile toiselle aroista asioista. 

Jos tilannetaju on kohdallaan ja se ilkikurinen huumori älykästä, ei tosiaan mitään "hähä lypsä tänne maitoa kun oot tuollainen lehmä"-tyylistä, niin ilkikurisuus on minun kirjoissani miehelle ehdotonta plussaa.

Vierailija
9/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ilkikurisuus sulle tarkoittaa tyyliin:"ootpa ruma ja tyhmä" kommentteja niin kyllä se on turn off, myös sellasista vihjailu on turn off, jos ilkikurisuus on sulle sarkasmia tai ironiaa tai mustaa huumoria niin se voi olla kivaa

En ikinä sanoisi mitään noin rumaa kenellekään. Se ilkikurisuus on semmoista kevyttä hyväntuulista piikittelyä ja sarkasmia, mikä saa itsenikin hymyilemään, ja site joskus muutkin ympärilläni. Luulen että ihmiset nauravat enemmän sille, että iloitsen omasta huumorista, kuin itse sille huumorille.

ap

Vierailija
10/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä sanoisi mitään noin rumaa kenellekään. Se ilkikurisuus on semmoista kevyttä hyväntuulista piikittelyä ja sarkasmia, mikä saa itsenikin hymyilemään, ja site joskus muutkin ympärilläni. Luulen että ihmiset nauravat enemmän sille, että iloitsen omasta huumorista, kuin itse sille huumorille.

ap

Edelleenkin, voisitko antaa jonkin esimerkin tuosta piikittelystä ja sarkasmista? Tähän mennessä olet vaikuttanut vain omahyväiseltä ja ärsyttävältä, eli ehdottomasti turn off.

Vierailija
11/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut ihmiset yleensä suhtautuvat tähän ilkikurisuuteesi? Jos palaute olisi useimmiten hyvää, sinun ei edes tarvitsisi miettiä tätä kysymystä. Mieti, miltä vastaava ilkikurisuus sinuun kohdistettuna tuntuisi.

Oman kokemukseni perusteella toisille huumorilla ilkeitä kommentteja heittävät ihmiset eivät kestä itse sitä, jos joku tekee heille samaa.

Vierailija
12/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Edelleenkin, voisitko antaa jonkin esimerkin tuosta piikittelystä ja sarkasmista? Tähän mennessä olet vaikuttanut vain omahyväiseltä ja ärsyttävältä, eli ehdottomasti turn off.

Jos annan jonkin esimerkin, se vain kuulostaa tavalliselta huumorilta. Se mikä tekee huumoristani hieman ilkikurista on ne lievät virnuilut, jotka säestävät sitä.

Pari kuukautta sitten ostin jääkaapin ja ne äijät jotka kantoivat sen kotiini, olivat ihan läkähtyneitä ja hikisiä. Koska oli perjantai, sanoin heille että nyt voitte palkita itsenne parilla kaljalla. Toinen sanoi, että tosiaan, nyt voi hyvällä omallatunnolla mennä ottamaan pari. Siihen totesin kysyvästi (virnuilevaan sävyyn), että tarvitaanko siihenkin hyvää omaatuntoa.

Tuossa nyt yksi pieni esimerkki.

Ap

Vierailija
13/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä tän kanssa. Ite ottaisin sellasen jatkuvan piikittelyn ilkeytenä. Siis en kovin kehittävänä tapana rakentaa ihmissuhdetta. Mut oonkin hieman herkkis, ehkä joku toinen tykkää.

Vierailija
14/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos annan jonkin esimerkin, se vain kuulostaa tavalliselta huumorilta. Se mikä tekee huumoristani hieman ilkikurista on ne lievät virnuilut, jotka säestävät sitä.

Pari kuukautta sitten ostin jääkaapin ja ne äijät jotka kantoivat sen kotiini, olivat ihan läkähtyneitä ja hikisiä. Koska oli perjantai, sanoin heille että nyt voitte palkita itsenne parilla kaljalla. Toinen sanoi, että tosiaan, nyt voi hyvällä omallatunnolla mennä ottamaan pari. Siihen totesin kysyvästi (virnuilevaan sävyyn), että tarvitaanko siihenkin hyvää omaatuntoa.

Tuossa nyt yksi pieni esimerkki.

Ap

Ja nyt siis tahdot tietää, oliko kommenttisi jääkaappia roudanneiden äijien mielestä turn off? ;)   <--- ilkikurinen virnistys

Vierailija
15/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina naisen yläpuolella ja suurinosa naisista tiedostaa tämän. Osaa joutuu hieman palauttelemaan maanpinnalle. Osaava Alfa.

Vierailija
16/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina naisen yläpuolella ja suurinosa naisista tiedostaa tämän. Osaa joutuu hieman palauttelemaan maanpinnalle. Osaava Alfa.

Mä koen olevani miesten yläpuolella yleisesti. Sua reilustikin ylempänä.

Vierailija
17/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mielikuvituksellisuus ja ilkikurisuus liittyvät toisiinsa? Siis yleensä ilkikurisuus (vinoilu, kiusoittelu, lievä haukkuminen, piikittely, typerät vitsit...) kumpuaa lapsellisuudesta. Juttusi ovat siis lapsen tasolla eikä siihen mitään mielikuvituksellista, nokkelaa tai oivaltavaa. Ilkeily ja turhanpäiväinen nälviminen on oikeastaan osoitus huonosta jälkeenjääneen huumorintajusta. Miehet, jotka osaavat kiusoitella ja vitsailla naisille, heittävät usein nokkelaa, kypsää läppää naisten kanssa, ei naisista. Kaikki kepposet, pilat ja vitsit ovat hauskoja niin kauan kuin ne eivät oikeasti loukkaa toista tai niistä ei jää epäselväksi, oliko kyseessä vitsi vai liittyikö siihen jotain vihamielistä vihjailua. Kyllä ihmiset ottavat itseensä kohdistuvan, ironisen läpän hyvin vastaan, kunhan vain tietävät, ettei vitsailija sitä tarkoita pahalla eikä pönkittääkseen omaa egoaan.

Vierailija
18/18 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä palstoilla esiintyvät miehet on aina turn off. Siksi varmaan en ole ikinä mitään nettimiehiä edes yrittänyt - en taida kestää miehen ns. henkistä puolta. Mua kiinnostaa vain semmonen mies joka panee hyvin, näyttää hyvältä ja tienaa kohtalaisesti, antaa mun olla oma itseni eikä sen suuremmin maalaile ilkikurisuuksia tai muutenkaan viljele merkillisyyksiä. Niinko normaali mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän