Onko ilkikurinen mies turn off?

Vierailija

Minun on pakko tunnustaa, että olen aika ilkikurinen. Voi olla että minulla on hieman ylivilkas mielikuvitus, mikä väkisinkin aiheuttaa välillä ilkikurisia ajatuksia. Onko tuo paha ominaisuus, jos sen ilkikurisuuden pystyy pitämään välillä aisoissa?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
se voi olla rasittavaa. jos löydät hyväitsetuntoisen naisen niin ehkä sitten

Entä jos on suurimman osan ajasta kuitenkin huomaavainen, niin kuin minä olen?

ap

Vierailija

Voisitko hieman täsmentää, mitä tarkoitat ilkikurisella? Kerro vaikka jokin käytännön esimerkki. Se, mitä sinä kuvailet ilkikurisuudeksi, voi yhden naisen mielestä olla silkkaa ilkeyttä, toisen mielestä häiriintynyttä virnuilua ja kolmannesta ihan hauskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisitko hieman täsmentää, mitä tarkoitat ilkikurisella? Kerro vaikka jokin käytännön esimerkki. Se, mitä sinä kuvailet ilkikurisuudeksi, voi yhden naisen mielestä olla silkkaa ilkeyttä, toisen mielestä häiriintynyttä virnuilua ja kolmannesta ihan hauskaa.

Tämä kiinnostaa muakin. Lisäksi voisit avata sitä, oletko koskaan vakavissasi, vai pelleiletkö kaiken aikaa. Kokoaikainen pellerooli kyllästyttää 99% ihmisistä.

Vierailija

Jos ilkikurisuus sulle tarkoittaa tyyliin:"ootpa ruma ja tyhmä" kommentteja niin kyllä se on turn off, myös sellasista vihjailu on turn off, jos ilkikurisuus on sulle sarkasmia tai ironiaa tai mustaa huumoria niin se voi olla kivaa

Vierailija

Suurimman osan ajasta olen aika totinen ja olen hyvinkin empaattinen. Otan ihmiset ehkä jopa poikkeuksellisen hyvin huomioon eri tilanteissa. Mutta aina kun olen oikein hyvällä tuulella, minusta tulee hieman pisteliäs. Tuommoisina hetkinä minulle tulee mieleen kaikkea nokkelaa ja sitten naureskelen omalle huumorilleni, joka on hitusen pisteliästä.

ap

rumaläski
Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

Tilannetaju on se kaiken ydin. Mun mies on mitä kuvailisin ilkikuriseksi - huumori on juuri sellaista sarkastista piruilua. Suurimman osan ajasta kohdistuu johonkin muuhun kuin minuun. Kun kohdistuu minuun, ovat heitot hyvällä maulla valittuja. Eli rankkaakin huumoria voi heittää kunhan ei vitsaile toiselle aroista asioista. 

Jos tilannetaju on kohdallaan ja se ilkikurinen huumori älykästä, ei tosiaan mitään "hähä lypsä tänne maitoa kun oot tuollainen lehmä"-tyylistä, niin ilkikurisuus on minun kirjoissani miehelle ehdotonta plussaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ilkikurisuus sulle tarkoittaa tyyliin:"ootpa ruma ja tyhmä" kommentteja niin kyllä se on turn off, myös sellasista vihjailu on turn off, jos ilkikurisuus on sulle sarkasmia tai ironiaa tai mustaa huumoria niin se voi olla kivaa

En ikinä sanoisi mitään noin rumaa kenellekään. Se ilkikurisuus on semmoista kevyttä hyväntuulista piikittelyä ja sarkasmia, mikä saa itsenikin hymyilemään, ja site joskus muutkin ympärilläni. Luulen että ihmiset nauravat enemmän sille, että iloitsen omasta huumorista, kuin itse sille huumorille.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ikinä sanoisi mitään noin rumaa kenellekään. Se ilkikurisuus on semmoista kevyttä hyväntuulista piikittelyä ja sarkasmia, mikä saa itsenikin hymyilemään, ja site joskus muutkin ympärilläni. Luulen että ihmiset nauravat enemmän sille, että iloitsen omasta huumorista, kuin itse sille huumorille.

ap

Edelleenkin, voisitko antaa jonkin esimerkin tuosta piikittelystä ja sarkasmista? Tähän mennessä olet vaikuttanut vain omahyväiseltä ja ärsyttävältä, eli ehdottomasti turn off.

Vierailija

Miten muut ihmiset yleensä suhtautuvat tähän ilkikurisuuteesi? Jos palaute olisi useimmiten hyvää, sinun ei edes tarvitsisi miettiä tätä kysymystä. Mieti, miltä vastaava ilkikurisuus sinuun kohdistettuna tuntuisi.

Oman kokemukseni perusteella toisille huumorilla ilkeitä kommentteja heittävät ihmiset eivät kestä itse sitä, jos joku tekee heille samaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Edelleenkin, voisitko antaa jonkin esimerkin tuosta piikittelystä ja sarkasmista? Tähän mennessä olet vaikuttanut vain omahyväiseltä ja ärsyttävältä, eli ehdottomasti turn off.

Jos annan jonkin esimerkin, se vain kuulostaa tavalliselta huumorilta. Se mikä tekee huumoristani hieman ilkikurista on ne lievät virnuilut, jotka säestävät sitä.

Pari kuukautta sitten ostin jääkaapin ja ne äijät jotka kantoivat sen kotiini, olivat ihan läkähtyneitä ja hikisiä. Koska oli perjantai, sanoin heille että nyt voitte palkita itsenne parilla kaljalla. Toinen sanoi, että tosiaan, nyt voi hyvällä omallatunnolla mennä ottamaan pari. Siihen totesin kysyvästi (virnuilevaan sävyyn), että tarvitaanko siihenkin hyvää omaatuntoa.

Tuossa nyt yksi pieni esimerkki.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä tän kanssa. Ite ottaisin sellasen jatkuvan piikittelyn ilkeytenä. Siis en kovin kehittävänä tapana rakentaa ihmissuhdetta. Mut oonkin hieman herkkis, ehkä joku toinen tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Jos annan jonkin esimerkin, se vain kuulostaa tavalliselta huumorilta. Se mikä tekee huumoristani hieman ilkikurista on ne lievät virnuilut, jotka säestävät sitä.

Pari kuukautta sitten ostin jääkaapin ja ne äijät jotka kantoivat sen kotiini, olivat ihan läkähtyneitä ja hikisiä. Koska oli perjantai, sanoin heille että nyt voitte palkita itsenne parilla kaljalla. Toinen sanoi, että tosiaan, nyt voi hyvällä omallatunnolla mennä ottamaan pari. Siihen totesin kysyvästi (virnuilevaan sävyyn), että tarvitaanko siihenkin hyvää omaatuntoa.

Tuossa nyt yksi pieni esimerkki.

Ap

Ja nyt siis tahdot tietää, oliko kommenttisi jääkaappia roudanneiden äijien mielestä turn off? ;)   <--- ilkikurinen virnistys

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat