Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesetkö hampaat kahdesti päivässä?

Vierailija

Itse pesen vain aamuisin

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Motkotan kyllä asiakkailleni harjauksen ja välien puhdistamisen tärkeydestä, mutta täytyy myöntää, etten aina itse noudata oppejani. Olen siis hammaslääkäri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Motkotan kyllä asiakkailleni harjauksen ja välien puhdistamisen tärkeydestä, mutta täytyy myöntää, etten aina itse noudata oppejani. Olen siis hammaslääkäri.

Nyt tulee ohis, mutta jos oikeasti olet hammaslääkäri, nii olis kiva, jos vastaisit... Ongelma on se, etten uskalla mennä käymää hammaslääkärissä, koska olen alottanu oksentamisen. Teen sitä 2-3krt viikossa ja hävettää, jos hammaslääkäri huomaa sen hampaista. Mitä vois tehdä, että sais kiilteen(?) takasin?

Vierailija

Nyt pesen. Ja lankaan. Juuri olin kuukausi sitten hammaskiven poistossa. Ei satu mutta on TODELLA inhottavan kuuloista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee ohis, mutta jos oikeasti olet hammaslääkäri, nii olis kiva, jos vastaisit... Ongelma on se, etten uskalla mennä käymää hammaslääkärissä, koska olen alottanu oksentamisen. Teen sitä 2-3krt viikossa ja hävettää, jos hammaslääkäri huomaa sen hampaista. Mitä vois tehdä, että sais kiilteen(?) takasin?

Ei kiillettä saa takas, meni jo

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sanopa hammaslääkärinä allekirjoitatko tämän, mitä muut hammaslääkärit ovat minulle sanoneet? Optimaalisin harjauskertojen määrä on päivässä 2, eli kerran aamulla ja illalla. 3. harjauskerta ei kuulemma enää hyödytä mitään kahteen kertaan verrattuna ja kolmea enemmän harjauskertoja on enemmän haitallista kuin hyödyllistä.

Ja optimaaliseksi pesuajaksi/harjauskerta on sanottu 2 minuuttia. Hammaslääkärit sanoivat, että kahdessa minuutissa ehtii saada koko suun puhdistettua, kun harjaus on oikeaoppista.

Vierailija

Pesen. Iltaisin käyn hammaslangalla läpi. Pesen myös kielen, ikenet. Valkoiset virheettömät hampaat ja reikiä nolla läpi elämän. ikää 31.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat