Miten isompi penis levossa?

Poju18v

Onko keinoja jolla saisi isomman peniksen kun on levossa? Tai edes väliaikaisesti? Mulla on vain 5cm levossa ja no stondikses 14cm joka on ihan ok mutta toi lepo koko hävettää minua,jonka takia en käy esim uimahalleissa.

Kommentit (4)

Vierailija

Jotkut miehet käy kai uimahallin paskahuusissa mälväämässä kulliaan, jotta se alkaa hieman pullistua, mutta ei kuitenkaan nouse edes puolitankoon.

nysäongelma

Täälä sama koko sosiaalinen elämä on mennyttä. Ei ilkeä osallistua mihinkään eikä lähestyä naista. Ikää kuitenkin jo 36 ja erittäin menestenyt ja komeaksi naiset kehuneet mutta mutta...ei kai sitä nnyt ilkeä tällaisella nysällä mihinkään ryhtyä. Levossa 7cm ja ympärys sama kovana 14,5cm ja ympärys 12cm. Kukaan ei usko miten se voi vaikuttaa elämään niin negatiiviseksi. Haluaisi perheen ja vaimon jota kohtelisi kuin kuningatarta mutta ei perkele ilkeä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täälä sama koko sosiaalinen elämä on mennyttä. Ei ilkeä osallistua mihinkään eikä lähestyä naista. Ikää kuitenkin jo 36 ja erittäin menestenyt ja komeaksi naiset kehuneet mutta mutta...ei kai sitä nnyt ilkeä tällaisella nysällä mihinkään ryhtyä. Levossa 7cm ja ympärys sama kovana 14,5cm ja ympärys 12cm. Kukaan ei usko miten se voi vaikuttaa elämään niin negatiiviseksi. Haluaisi perheen ja vaimon jota kohtelisi kuin kuningatarta mutta ei perkele ilkeä

Pää pystyyn. Samoilla mitoilla olen onnistunut saamaan vaimon ja lapsia. Nuo on ihan keskivertomitat. Joillakin vaan on "shower" ja toisilla taas "grower" vehje.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat