Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä tietää käärmefobiastani, laittoi sänkyymme tekokäärmeen

Vierailija

Hyvin aidon näköisen sellaisen. Kun heräsin niin käärme oli päälläni peitolla. Hyvä ettei sydän pysähtynyt, hyppäsin pystyyn ja kiljuin. Tärisin varmaan tunnin sen jälkeen.

Mies nauroi vieressä ja sanoi että ilmeeni olisi pitänyt saada ikuistettua.
Teki mieli lyödä häntä jollain jakkaralla päähän mutten sitten kuitenkaan.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vastenmielinen teko, joka kertoo miehen typeryydestä. Olen pahoillani puolestasi.

Totea hänelle rauhoituttuasi, että kerrankin oli kunnon käärme sängyssä pienenpienen ja ohuen madon sijaan.

Vierailija

Sairas temppu ihan kenen tekemänä vaan. Oma vuode pitäisi olla maailman turvallisin paikka. Jos joku muija tekis mulle tollasen tempun niin kenkää sais välittömästi.

Vierailija

Itsellä olisi ex-miesystävä tuon jälkeen ! :O
Pelkääkö mies jotain ? Järjestä vaikka yllätys ja vie ratsastamaan jos pelkää hevosia tms.

Vierailija

Mulla olis myös ex-mies tuon jälkeen. Oltu miehen kanssa 20 vuotta yhdessä eikä ole ikinä iskenyt mun heikkouksiin.

Vierailija

Vedäpä tuoli miehen perseen alta, kun on käymässä istumaan. Voin kertoa, että sain melkein selkääni, kun sen tein. :D

Vierailija

Hahhah. hauska. Eihän tuossa ollut mitään vaarallista ja tilanne nopeasti ohi. Vähän eri asia jos korkeanpaikan kammoisen veis silmät sidottuna johonkin jyrkänteen reunaan tai jättäis pimeänpelkoisen yksin synkkään metsään. Lelut on ihan hyvää siedätystä käärme- ja hämähäkkikammoisille tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vedäpä tuoli miehen perseen alta, kun on käymässä istumaan. Voin kertoa, että sain melkein selkääni, kun sen tein. :D

Serkulla tuli murtuma selkärankaan kun poikaystävä teki noin. Eipä naurattanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuossa voi halvaantua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele. Eipä tuollaista osaa varoa peruskouluaikojen jälkeen. Idiootti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Serkulla tuli murtuma selkärankaan kun poikaystävä teki noin. Eipä naurattanut.

Joopa joo. Meidän serkun vaimon kissan miehen koiranulkoiluttajan hammaslääkärin vaimollakin kävi noin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat