Miesystävä tietää käärmefobiastani, laittoi sänkyymme tekokäärmeen
Hyvin aidon näköisen sellaisen. Kun heräsin niin käärme oli päälläni peitolla. Hyvä ettei sydän pysähtynyt, hyppäsin pystyyn ja kiljuin. Tärisin varmaan tunnin sen jälkeen.
Mies nauroi vieressä ja sanoi että ilmeeni olisi pitänyt saada ikuistettua.
Teki mieli lyödä häntä jollain jakkaralla päähän mutten sitten kuitenkaan.
Kommentit (37)
Sairas temppu ihan kenen tekemänä vaan. Oma vuode pitäisi olla maailman turvallisin paikka. Jos joku muija tekis mulle tollasen tempun niin kenkää sais välittömästi.
Itsellä olisi ex-miesystävä tuon jälkeen ! :O
Pelkääkö mies jotain ? Järjestä vaikka yllätys ja vie ratsastamaan jos pelkää hevosia tms.
Mulla olis myös ex-mies tuon jälkeen. Oltu miehen kanssa 20 vuotta yhdessä eikä ole ikinä iskenyt mun heikkouksiin.
Meillä jekkuilu johti kierteeseen, ei mua haitannu, nainen uunotti minua myös aika hyvin :)
Jos se ajatteli eheyttää sut siitä fobiasta, ja toimi ihan hyvän hyvyyttään...
Vedäpä tuoli miehen perseen alta, kun on käymässä istumaan. Voin kertoa, että sain melkein selkääni, kun sen tein. :D
Hahhah. hauska. Eihän tuossa ollut mitään vaarallista ja tilanne nopeasti ohi. Vähän eri asia jos korkeanpaikan kammoisen veis silmät sidottuna johonkin jyrkänteen reunaan tai jättäis pimeänpelkoisen yksin synkkään metsään. Lelut on ihan hyvää siedätystä käärme- ja hämähäkkikammoisille tms.
Vierailija kirjoitti:
Vedäpä tuoli miehen perseen alta, kun on käymässä istumaan. Voin kertoa, että sain melkein selkääni, kun sen tein. :D
Serkulla tuli murtuma selkärankaan kun poikaystävä teki noin. Eipä naurattanut.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa voi halvaantua.
Vierailija kirjoitti:
No en ihmettele. Eipä tuollaista osaa varoa peruskouluaikojen jälkeen. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Meidän serkun vaimon kissan miehen koiranulkoiluttajan hammaslääkärin vaimollakin kävi noin.
Kaatele ketsuppia päällesi ja makaa lattialla kun ukkos tulee töistä kotiin...
Vierailija kirjoitti:
Hahhah. hauska. Eihän tuossa ollut mitään vaarallista ja tilanne nopeasti ohi. Vähän eri asia jos korkeanpaikan kammoisen veis silmät sidottuna johonkin jyrkänteen reunaan tai jättäis pimeänpelkoisen yksin synkkään metsään. Lelut on ihan hyvää siedätystä käärme- ja hämähäkkikammoisille tms.
No kun ei ole. Minulla on todella paha hämähäkkikammo ja jos mies laittaisi sänkyyni leluhämähäkinkin, puhumattakaan oikeasta, niin voin vannoa että mies joutuisi ostamaan uuden sängyn. Ja sen jälkeen joutuisi vähintään puoleksi vuodeksi ulkoruokintaan. Onneksi hän on ajatteleva ihminen, eikä kiusaa minua fobiastani. Nämä pilat ovat sairaita ja sadistisia, eivätkä paranna fobiaa millään lailla.
Jekkuna tuo on ihan hauska.
Mutta sinun kohdallasi en ymmärrä, mille tuossa olisi pitänyt nauraa. Mies ei varmaankaan ymmärrä, mitä fobia oikeasti tarkoittaa.
En ole pelaamisen kannalla, mutta itse vastaavassa tilanteessa varmaan hivenen vielä liioittelisin reaktiotani, että toinen varmasti ymmärtäisi ettei asialla leikitä. Esimerkiksi herättäisin miehen pitkin yötä kirkumalla tjms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Meidän serkun vaimon kissan miehen koiranulkoiluttajan hammaslääkärin vaimollakin kävi noin.
No älä usko sitten. Kukaan ei koskaan ole kaatuessa saanut murtumia tai vaikka nyrkiniskusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole. Minulla on todella paha hämähäkkikammo ja jos mies laittaisi sänkyyni leluhämähäkinkin, puhumattakaan oikeasta, niin voin vannoa että mies joutuisi ostamaan uuden sängyn. Ja sen jälkeen joutuisi vähintään puoleksi vuodeksi ulkoruokintaan. Onneksi hän on ajatteleva ihminen, eikä kiusaa minua fobiastani. Nämä pilat ovat sairaita ja sadistisia, eivätkä paranna fobiaa millään lailla.
Käärmeitä ei kotona luikertele, mutta hämähäkkejä nyt näkee usein. Eli aiheuttaako seinällä oleva hämähäkki paniikin vai miten reagoit?
Mä kantaisin tuollaisen miesystävän saman tien ovesta pihalle vaikka raamien läpi. Pysyvästi.
Vastenmielinen teko, joka kertoo miehen typeryydestä. Olen pahoillani puolestasi.
Totea hänelle rauhoituttuasi, että kerrankin oli kunnon käärme sängyssä pienenpienen ja ohuen madon sijaan.