Ihailetko Minttu Virtasta

Vierailija

vai oletko vain kateellinen?

Olisi oikeasti kiva tietää mistä tämä kateus kumpuaa. Omat vähäisemmät mahdollisuudet, vaikka Mintun työura ei ole mitenkään upea.

Sivut

Kommentit (90)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerropa miksi pitäisi ihailla? MItä sellaista hän on saanut aikaan tässä maailmassa, että sitä pitäisi ihailla tai kadehtia?

Lasketko asioita aina noin? Luetko miehenkin arvon näin? Onko rattia kääntämällä saatu maailmaa paremmaksi? Onko se tylsä perusinsinööri parantanut maailmaa?

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerropa miksi pitäisi ihailla? MItä sellaista hän on saanut aikaan tässä maailmassa, että sitä pitäisi ihailla tai kadehtia?
Koska on kimpassa ökyrikkaan Kimi(ttäjän) kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lasketko asioita aina noin? Luetko miehenkin arvon näin? Onko rattia kääntämällä saatu maailmaa paremmaksi? Onko se tylsä perusinsinööri parantanut maailmaa?

Mies

Luetunymmärtäminen 10. Not.

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

En ihaile enkä ole kateellinen. Enkä ymmärrä. En ymmärrä, että 29-vuotiaan elämäntehtävä näyttäisi olevan uusien merkkiostosten esittely. En ymmärtäisi, vaikka olisi hänen omilla tienesteillä hankittu. Eikö tuo kuulu sinne teini-ikään?

Tekisi tuokin eukko jotain hyödyllistä...

Vierailija

Minttu on mulle täysin "turha" ihminen. En ihaile, mutta en huomaa olevani kateellinenkaan. Perusnätti nainen, joka pokas Kimin.

Olen Kimi fani kyllä, mutta ei mulla mitään fantasioita hänestä ole. Diggaan huumoristaan ja suorituksistaan. Siinä se. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
vai oletko vain kateellinen?

Olisi oikeasti kiva tietää mistä tämä kateus kumpuaa. Omat vähäisemmät mahdollisuudet, vaikka Mintun työura ei ole mitenkään upea.

Onko itselläsi pakkomielle asian suhteen,kun haluat siitä ihan oman keskustelun aloittaa? Tunnetko itse kateellisuutta laukuista yms. materiasta,etkä pysty sen vuoksi perustelemaan negatiivisia kommentteja millään muulla tavalla?Perustele toki,miksi kaikki ovat aina kateellisia,jos ovat eri mieltä asioista?Toisten mielestä on ihanaa,kun elämän täyttää materia ja sitä esitellään. Toisten mielestä se taas on mautonta. Eikö silloin ole kyse enemmänkin erilaisista arvomaailmoista. Jokainen toki tyylillään,mutta eikö ole aika surullista,jos se mitä haluat itsestäsi näyttää muille on suurimmaksi osaksi kaupasta ostettua? Vai itseäänkö varten nuo julkiset instagram tilit ovat?miksi ei näyttäisi jotain, mikä oikeasti tekee onnelliseksi,olettaen että ne asiat eivät loppujen lopuksi kuitenkaan nuo laukut yms. ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies

Tämä oli kysymys sinulle. Ei luetunymmärtämistä. Naisten ongelma on rivien välistä tulkitseminen, joten jos vain vastaisit kysymykseen.

Mies

Vierailija

PäteväPirkko kirjoitti:
En ihaile enkä ole kateellinen. Enkä ymmärrä. En ymmärrä, että 29-vuotiaan elämäntehtävä näyttäisi olevan uusien merkkiostosten esittely. En ymmärtäisi, vaikka olisi hänen omilla tienesteillä hankittu. Eikö tuo kuulu sinne teini-ikään?

Tekisi tuokin eukko jotain hyödyllistä...

Olisiko hevosilla ratsastaminen hyödillistä?

Mies 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minttu on mulle täysin "turha" ihminen. En ihaile, mutta en huomaa olevani kateellinenkaan. Perusnätti nainen, joka pokas Kimin.

Olen Kimi fani kyllä, mutta ei mulla mitään fantasioita hänestä ole. Diggaan huumoristaan ja suorituksistaan. Siinä se. 

Joskus kumi on puhki ja saattaa kisa jäädä kesken. Tänään me ei päästy maaliin ja meidän täytyy tulkita tätä meidän tiimin sisällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies

Tämä oli kysymys sinulle. Ei luetunymmärtämistä. Naisten ongelma on rivien välistä tulkitseminen, joten jos vain vastaisit kysymykseen.

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies

Jos nyt kuitenkin lähdettäisiin siitä tosiasiasta, että joku loisii kumppaninsa lompakolla? Ehkä ei voi verrata työtä tekeviä tähän "elämän tehtävään"?

(Itse olen tyytyväinen itseeni, on töitä ja maksan verot.) En ole kateellinen siivestäjille. ohis

Vierailija

Otsikko on huono. Jos ei ihaile toista, niin ei se tarkoita sitä, että on automaattisesti kateellinen. Itse en ihaile, enkä ole kateellinen.

Vierailija

Vaikeita kysymyksiä esitettiin, eli siis vastineita omiin puheisiin. Kaikki lähtivät karkuun, no tähän olen työelämässä tottunut ja yleensä siitä seuraa potkut. Mies

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat