Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisvaltaisella alalla opiskellut mies mitä ajattelet naisista

Vierailija

Samoin kuin miesvaltaisella alalla opiskellut nainen. Muuttuiko käsityksesi miehistä?

Kommentit (6)

M39

Ei muuttunut. Töissä ollessa sain enemmän kokemusta naisten elämästä kuin opiskellessa. En kokenut olevani mitenkään erityisasemassa. 

Vierailija

Opiskelen miesvaltaista alaa ammattikorkeakoulussa. Pojat kiusasivat minua paljon peruskoulussa, ja sen vuoksi minua vähän pelotti aloittaa tämä koulu. Onnekseni sain huomata, että luokkakaverini ovat kilteimpiä ja herttaisimpia miehiä joita olen ikinä tavannut! Tulen kaikkien kanssa tosi hyvin toimeen ja olen niin onnellinen että saan olla heidän ystävä. Rakastan heitä kaikkia, enkä ikinä vaihtaisi heitä pois!

Vierailija

Opiskelin ammattikoulussa miesvaltaisen ammatin ja olin luokan ainoa tyttö, nyt opiskelen amk:ssa miesvaltaiselle alalle. Ei oo muuttunut käsitys miehistä. Tosin tuntuu, että mulla on enemmän yhteistä miesten kuin naisten kanssa.

Vierailija

Olen opiskellut sekä miesvaltaiselle että naisvaltaiselle alalle. Käsitys kummastakaan sukupuolesta ei ole muuttunut. Ihmiset ovat kuitenkin enemmän persoonansa ja ympäristönsä kuin sukupuolensa tuote. Jos työkulttuuri tukee hyvinvointia, ihmiset noin yleensä ottaen ovat sosiaalisia, tukevat toisiaan ja viihtyvät yhdessä. Ja päinvastaisessa työkulttuurissa se pahoinvointi näkyy monenlaisena avoimena ja piilotettuna aggressiivisuutena ja turhautumisen ja pettymyksen purkamisena toisiin.

Vierailija

Opin että tulen paljon paremmin toimeen naisten kanssa kuin miesten kanssa. Tämä johtuu varmaan siitä, että naiset eivät ole niin tuomitsevia enkä tuntenut, että minun piti kokoajan jotenkin todistella maskuliinisuuttani. Naiset on hienoja tyyppejä suurin osa :)

M24

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat