Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ei kiinnosta kasvohoidot jne jutut?

Vierailija

Ikää 40v ja kasvohoidossa olen käynyt 3 kertaa elämäni aikana. Kerran laitettu kestoväri ripsiin. Ei kiinnosta moinen hömpötys. En myöskään käytä voiteita, seerumeita jne. Lisäksi kaikki maksaa niin julmetun paljon. Ei myöskään ole aikaa rasvailla, kuoria ja laittaa jotain vihreitä naamioita.
Muita? Kerro myös ikäsi.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kerran kävin kasvohoidossa, jonka seurauksena silmäni turposivat umpeen. Olen hajusteallerginen atoopikko, joten pysyttäydyn edelleen apteekin hajusteettomissa tuotteissa. Olen myös 40v.

Vierailija

Ei kiinnosta. Viime aikoina olen kuitenkin alkanut katsoa tarkemmin peiliin ja tullut siihen tulokseen, että olisi syytä alkaa pikkuhiljaa kiinnostaa.
N27

Vierailija

Itseäni ei todellakaan kiinnosta ja jos olisi ikää vähemmän en varmasti tekisi.
Ongelma on se että tiedän että ennalta ehkäisy on paras hoito joten kyllä kerran viikossa saunan yhteydessä hoidan jonkun kohdan ja yleisesti pesen kuorivalla saippualla ja rasvaan sitten.

T. 26v joka inhoaa nyppiä, kuoria, punata.

Vierailija

Naaman ja muunkin ihon kuntoon vaikuttaa syöty ruoka.

Kosmetologit tietenkin suosittelevat hoitojaan ja voiteitaan, hehän saavat leipänsä siitä.

Vierailija

Juu ei kiinnosta hoidot. Pari kertaa oon saanut lahjakortin kasvohoitoon, tuoksut oli ällöttäviä enkä muutenkaan saanut mitään irti. Toisella kertaa naama punoitti ikävästi loppupäivän.

Kuivaharjaan naamani silloin tällöin, puhdistan ja rasvaan aamuin-illoin, muuten varmaan hilseilis kuivuuttaan. Käytän luontaiskosmetiikkaa. Meikata viitsin aniharvoin, silloinkin lähinnä huulipunaa ja ripsiväriä. Ryppyjä on tosi vähän ja vain silmien alla. Mutta kivat silmäpussit on ja juonteet nenän ja suupielissä. Muuten ihoni on tosi hehkeä ja saan usein kuulla miten ihmeellisen kaunis ihoni on. Terveellisesti syön, eli paljon kasviksia, kalaa, siemeniä, pähkinöitä, marjoja, vähän lihaa, riittävästi rasvaa ja tietysti se on voita ja oliiviöljyä. Juon paljon vettä, en juo kahvia, en tupakoi tai käytä alkoholia. Mutta nämä teen terveyden takia, en ulkonäön, joka kiinnostaa mua todella vähän.

En tajua miten ihmiset jaksaa olla niin loputtoman kiinnostuneita ulkonäöstä ja miten he jaksavat ja viitsivät uhrata siihen aikaa ja rahaa? Yhtään nuoremmalta tai paremmalta eivät näytä nuo puunatut ja tuunatut naisetkaan, usein just päinvastoin. Eikö niillä ole muuta tekemistä elämässään?

Vierailija

Ei kiinnosta. Ja kaikille tiedoksi että juuri nuo naaman venyttelyt ja vatkuttelut vanhentaa. Anna ihon olla niin pysyt freesinä pitempään.

Vierailija

Ei kiinnosta. En myöskään rasvaile kasvojani juuri koskaan. Mulla ei ole kaikenmaailan päivä- ja yövoiteita yms rasvoja ja voiteita.

Ikää 24v.

Vierailija

Ei kiinnosta. Teininä kävin pari kertaa kosmetologilla kasvohoidossa finnien takia, ei auttanut mitään ja oli minusta erittäin epämiellyttävää. Sen jälkeen en ole mennyt, enkä aio jatkossakaan mennä. En myöskään käytä mitään ihonhoitotuotteita. Pesen naamani saippualla enkä käytä voiteita. Tai on minulla Vitalis-purkki sen varalta että jos vaikka nenänpää pakkasilla kuivuu ihan karhean kuivaksi, niin sitä laitan kuivaan kohtaan. Ikä 41.

Vierailija

Muutaman kerran oon käynyt kosmetologilla kun oon saanut lahjakortteja, itse tuskin jaksaisin siitä maksaa.

Kuorin kyllä kasvoja aina välillä, käytän kasvovettä ja talvella rasvailen, mutta ei se mun mielestä mitään erikoisempaa puunausta ole :D Nopea ja vaivaton homma joka saa ihon näyttämään vähän paremmalta.

Vierailija

Olen 46v ja kerran käynyt 20v sitten, kun lahjaksi sain. En käytä juurikaan edes naamarasvoja, hyvin harvoin saatan otsaan laittaa.

Hyvin on pärjätty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa itse hoitaa, mutta en halua muiden tekevän sitä.

Sama. Olen käynyt kosmetologilla vajaa 10 kertaa elämäni aikana, ja joka kerran jälkeen olen vain miettinyt "mitä ajan ja rahan hukkaa". Kotona saa tehtyä ihan samat hoidot itse; lähes ilmaiseksi, helposti ja ilman sitä vaivaa että joutuu varaamaan jostain ajan ja käymään siellä. Lisäksi minusta on epämukavaa kun joku vieras näplää mun naamaa, enkä voi ymmärtää miten se jollekin on "luksusta" tai hemmottelua! Lisäksi lähes joka kerran jälkeen mun naama on ollut pari päivää täynnä pikkunäppyjä, ilmeisesti joko sopimattomien aineiden tai huonon/epähygienisen puhdistuksen takia. Mitään positiivista vaikutusta en ole noilla hoidoilla huomannut, vaikka muutaman kerran kävin sinnikkäästi joskus sarjanakin jotain ultraäänijuttua. 

Huijausta mielestäni koko kosmetologibisnes.

Vierailija

En ole muistaakseni koskaan käynyt kasvohoidoissa enkä muista tehneeni mitään naamioita. Pari kertaa viikossa kuorin ihoni ja talvella rasvaan, jos oikein iho tuntuu kuivalta. 35v.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat