Voinko yrittää pokata fysioterapeuttini?

Vierailija

Olen käynyt säännöllisesti fysioterapiassa kuntouttamassa polveani (urheiluvamma) ja fyssari on suunnilleen ikäiseni mies. Olen käynyt kuumana häneen koko ajan, mutta olen yrittänyt pysyä neutraalina. Hoitojen aikana on kyllä juteltu paljon, yksityiselämästäkin. Välillä tuntuu, että välillämme on pientä flirttiä ja kemiaa, mutta en ole varma. Tietääkseni mies on sinkku, noin 80% varmuudella siis. Miten ihmeessä voin esittää kiinnostukseni, kun olemme kuitenkin tilanteessa asiakas ja ammattilainen? Ja jos hän torjuu, niin enhän minä kehtaa enää mennä vastaanotolle. Onko ideoita?

Kommentit (15)

Vierailija

No ehkäpä kannattaisi antaa miehen tehdä aloite, aivan niin kuin vanhoina hyvinä aikoina. Tai voithan kokeilla kepillä jäätä; pyydä kiitoksesi hyvästä hoidosta vaikka kahville tai lasilliselle, jos suostuu niin hauki on käynyt katiskaan.

rumaläski
Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä kannattaisi antaa miehen tehdä aloite, aivan niin kuin vanhoina hyvinä aikoina. Tai voithan kokeilla kepillä jäätä; pyydä kiitoksesi hyvästä hoidosta vaikka kahville tai lasilliselle, jos suostuu niin hauki on käynyt katiskaan.

Ei kai terveydenhuollon ammattilainen nyt sentään tee aloitetta asiakkaalle vaikka miten mies olisi... Kyllä tuossa tilanteessa mun mielestä sukupuolesta riippumatta aloitteen tulee lähteä asiakkaalta.

Vierailija

Fyssarithan ovat sosiaalisia ja mukavia tyyppejä, ap mitä luultavammin ylitulkitsee miehen normaalin sosiaalisuuden flirtiksi. Vai kuvittelevatko naiset, että mukavuus ja yksityiselämästä puhuminen on flirttiä ja osoitus kiinnostuksesta? Siinä tapauksessa minustakin ovat olleet kiinnostuneet niin varatut naiset kuin miehetkin, sillä arkipäiväisiä puheenaiheitahan nuo ovat.

En lähtisi tekemään aloitetta kuin vasta korkeintaan hoitosuhteen ollessa päättymässä.

Vierailija

Mulla vähän samaa vikaa fysioterapeutti on vaan nainen, siltä saisi varmaan niin hyvää seksiä ettei voi kuvitellakaan, erillaisia harjoituksia tehdessä tullut huomioitua sen mieletön lihaskunto ja hallinta.
Vaarana on se että jos ehdottelee tai kysyy suoraan voitaisiinko harrastaa seksiä, menee koko hoitosuhde perseelleen.
Tuo fysioterapeutti on vielä mielettömän taitava ja ihmisenä erittäin miellyttävä hieman erikoinen persoona, monenlaisella murjojalla (miehellä) olen vuosien varrella käynyt työtapaturmassa paskaksi menneen selän takia , mutta tuolta naiselta saanut nyt oikeasti apua vaivoihin.
1käynti vielä olisi ellei sitten työterveydestä kirjoiteta uutta lähetettä.

Vierailija

Jos se on mun poikaystäväni niin se ei ole kiinnostunut naisista. Etkä tosiaan olisi ensimmäinen joka sitä yrittää iskeä, teistä voisi kirjoittaa kirjan.

Vierailija

No, kävi nyt kuitenkin niin, että fyssari oli itse lisännyt minut Facebookiin tänään ja keskustelu johti siihen, että olemme menossa kahville. Säälittävää tai ei. :) Eilisellä fyssarikäynnillä kemiaa taisi olla sen verran, ettei jäänyt minun yksipuoliseksi tulkinnaksi.

Olen kyllä aiemminkin käynyt hierojilla, fyssareilla ja jäsenkorjaajilla, eikä kenenkään muun kohdalla ole tällaista ollut. Osaan luullakseni erottaa ystävällisyyden mahdollisesta flirtistä. En tässäkään ollut flirtistä aivan varma, mutta tämä päivä vahvisti epäilykseni. Kiitos kuitenkin mammoille ihanan negatiivissävytteisistä tulkinnoista ja ohjeista. :D

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, kävi nyt kuitenkin niin, että fyssari oli itse lisännyt minut Facebookiin tänään ja keskustelu johti siihen, että olemme menossa kahville. Säälittävää tai ei. :) Eilisellä fyssarikäynnillä kemiaa taisi olla sen verran, ettei jäänyt minun yksipuoliseksi tulkinnaksi.

Olen kyllä aiemminkin käynyt hierojilla, fyssareilla ja jäsenkorjaajilla, eikä kenenkään muun kohdalla ole tällaista ollut. Osaan luullakseni erottaa ystävällisyyden mahdollisesta flirtistä. En tässäkään ollut flirtistä aivan varma, mutta tämä päivä vahvisti epäilykseni. Kiitos kuitenkin mammoille ihanan negatiivissävytteisistä tulkinnoista ja ohjeista. :D

Ap

Loistavaa! Mukavaa että joskus käy noinkin!

Anna sille heti kakkosta, ekoilla treffeillä!! Äijä varmaan ulvoo riemusta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Loistavaa! Mukavaa että joskus käy noinkin!

Anna sille heti kakkosta, ekoilla treffeillä!! Äijä varmaan ulvoo riemusta!

Täällä on ihan uskomatonta jengiä. Mikä teitä vaivaa? Onnea ap treffeille! Kaksi aikuista ihmistä saa varmaan tehdä mitä haluaa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat