Kannattaako edes yrittää lähestyä 25 vuotta vanhempaa naista?

Auttamattomasti ihastunut

Olen aivan parantumattomasti ihastunut kollegaani, joka on 50-vuotias, kun taas itse olen 25-vuotias mies.

En ole rohjennut häntä sen kummemmin lähestyä, koska pelkään myrkyttäväni työympäristön. Onko liian törkeää tehdä aloite työkaverille? Toisaalta pelottaa, että pitää minua täysin poikasena. Voisitko ottaa tosissasi näin paljon nuorempaa miestä?

Pelkään, että hän luulisi minun haluavan vain huvitella vaikka totuus on, että olen vakavissani liikenteessä. Tämä nainen ja hänen pienimmätkin ihanat eleensä pyörivät mielessäni enkä pysty syömään, nukkumaan tai tekemään töitä häntä ajattelematta.

Kommentit (10)

Vierailija

Itse olen 37v . ja 25v. tuntuisi kyllä vähän nuorelta... Ei mahdoton, mutta en kyllä voi kuvitellakaan itseäni suhteeseen noin paljon nuoremman kanssa... Puimatta erikseen, mutta minä en sinuna lähestyisi häntä. Etenkään, jos olette työkavereita!

Vierailija

Minä olen 50-vuotias nainen ja työpaikkaihastukseni on noin 33-35, en tiedä ihan tarkkaan. En pidä häntä poikasena, kyllä hän ihan aikuinen mies on, enkä varmaan pystyisi vastustamaan häntä, jos hän tekisi aloitteen.

Toisaalta voi olla hyvin kiusallista, jos teet aloitteen eikä nainen olekaan kiinnostunut. Koeta siirtää omat tunteesi syrjään ja tarkkaile hänen eleitään ja kehonkieltään, luulisin että näet kyllä onko hän kiinnostunut.

Vierailija

Älä. Älä mene tekemään mitään epämääräisiä siirtoja, keskity olemaan vain hyvä mukava tyyppi hänelle. Tuollainen ikäero on n o l o. Nainen enkä voisi edes ajatella kulkevasi sinun kanssasi ja valitettavasti suurin osa sinun jutuistasi on hänelle vain hassuja ja lapsellisia, joita voi kyllä kuunnella ja naureskella hetken, mutta siinä kaikki todellakin. Unohda tämä päähänpinttymäsi ennen kuin nolaat itsesi.

Vierailija

Itse viisikymppisenä naisena voin sanos, että etsi ikäistäsi seuraa. En voisi kuvitellakaan ryhtyväni mihinkään lapsieni ikäisen miehen kanssa. Parempi säilyttää hyvä työtoveruus-suhde, kin nolata itsensä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat