Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihloissa miehen kanssa ja muutimme yhteen. Nyt paljastui

Vierailija
16.11.2015 |

Että tämä mies onkin tuomittu 6 vuotta sitten pahoinpitelystä exäänsä kohdistuneesta toimista. Mitä teen nyt. Pelottaa toi asia mutta rakastan silti miestä. Oisko parempi olla kertomatta miehelleni mitä sain tietää sen menneisyydestä. Minua kohtelee kuin ruusua mutta pitäiskö ottaa asia puheeksi vai ei?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä kysymässä exältä, että pitikö kuin ruusua häntäkin aluksi?

Vierailija
42/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisin exän kanssa. En miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs ex, jonka lasten isä pahoinpiteli useastikin sekä henkisesti ja fyysisesti ja oltiin myös oikeudessa pahimmasta niistä. Ja jos jokusanoo, että molemmissa on aina vika, niin ei se aina niin ole, jos mies on henkisesti sairas kuten meidän tapauksessa.

Alussa kohteli hyvin tottakai, että sai suhteen hyvälle pohjalle ja katon päänsä päälle sekä lapsen. Sen jälkeen tämä alkoi.

Vierailija
44/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eräs ex, jonka lasten isä pahoinpiteli useastikin sekä henkisesti ja fyysisesti ja oltiin myös oikeudessa pahimmasta niistä. Ja jos jokusanoo, että molemmissa on aina vika, niin ei se aina niin ole, jos mies on henkisesti sairas kuten meidän tapauksessa.

Alussa kohteli hyvin tottakai, että sai suhteen hyvälle pohjalle ja katon päänsä päälle sekä lapsen. Sen jälkeen tämä alkoi.

Niin ja tämä mies on muuten kihloissa nyt uuden kanssa, joka palvoo häntä suunnilleen. Tuskin uskoisi miehestä mitään, jos kertoisin. Ovat olleet yhdessä reilun vuoden ja kihloissa kesästä. Sitä ennen tämä hakkaajamies petti minua hänen kanssaan salaa, kunnes onneksi jätti minut.

Vierailija
45/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahalta kuulostaa, jos on saanut tuomion pahoinpitelystä. Valitettavasti sitä monesti jäädään vaan kotiin nuolemaan haavoja, eikä ilmoiteta poliisille. Varsinkin kun on kyse perheväkivallasta.

Toki tässä tapauksessa voi olla kyse "pienestä" yksittäistapauksesta, mutta huomattavasti todennäköisemmin pitkään jatkuneesta tilanteesta, joka on päättynyt niin huonosti, että exän on ollut viimein pakko tehdä jotain, tai esim. sairaalasta on ilmoitettu poliisille. 

Puhu miehelle neutraalissa tilanteessa. Puhu exälle, miehen ystäville tai sukulaisille, niin että saat toisenkin näkökulman. Mieti onko riski sen arvoinen. 

Vierailija
46/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika.Jos haluat hänen  kanssaan yhteisen kodin, ehkä perheenkin niin REHELLISYYS!!! Kerrot mitä sait tietää ja kuuntelet hänen suhtautumisensa asiaan. Jos hän on pahoillaan, tehnyt itselleen jotakin (esim hakenut apua) ja osaa kertoa asiasta iksi näin tapahtui (syyttämättä siitä ketään muuta kuin itseään), antaisin mahdollisuuden. Jos hän torjuu, kieltää tai suuttuu aiheesta, tulet 100% kokemaan saman kohtalon. Ja jos saatte lapsia, he tulevat saamaan väkivaltaisen isän. Rakkaus ei tosiaan paranna häiriintynyttä ihmisitä. Se, että hän itse ottaa asiasta vastuun ja hakee apua, saattaa joskus parantaakin.

Vierailija
47/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on otsikkoa myöten identtinen ketju aiheesta joka on jo vanha. Luulin lukeneeni vanhaa ketjua,kunnes huomasin päivämäärän olevan tuore. Siirrelläänkö ja päivitetäänkö av'lla ketjuja niin että näyttävät uusilta, vai onko tämä nyt taas provo.....tai ap kyselee sanaa mitä vuoden/puolentoista sisään.... :// t. Av:lla ihan liikaa notkuva, useat ketjut ulkoa muistava...

Vierailija
48/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä265 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että on joskus menneisyydessä tehnyt virheitä, ei tarkoita että niitä tekisi uudestaan. Teillä on todennäköisesti eritilanne, eikä välttämättä tarvii mennä siihen pisteeseen asti. Vika on aina molemmissa.

"Vika on aina molemmissa",mitä helvettiä? Tuo lause pätee riitelyyn,koska yksinään on hankala riidellä.Sen sijaan syy toisen ihmisen pahoinpitelemiseen on siinä pahoinpitelijässä.Vai oikeastiko olet sitä mieltä,että on oikein hakata joku,jos se toinen osapuoli on riittävän ärsyttävä?

Kyllä joku turpaanottaja kaivaa ite verta nenästään. Minä ainakin kavereiden kanssa kävin hakkaamassa aikoinani miehen joka raiskas mun tyttären.

Vierailija
49/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin moisen miehen. Hän oli kyllä itse avoin taustastaan.  Oli eksäänsä lyönyt ja eksä häntä, sairaalassa olivat olleet muutamia kertoja paikattavana. Se oli sairassuhde ja onneksi olivat tajunneet lähteä erilleen ennenkuin mitään peruuttamatonta tapahtui.

Varauksella meni vuosi ja toinen... en uskaltanut tehdä isoja päätöksiä ja mies sen ymmärsi täysin. Kolmannen vuoden aikana muutettiin yhteen, viidentenä vuonna naimisiin. Vuosi kahdeksan saatiin eka lapsi jne.

Nyt 23 vuotta yhdessä, eikä ole koskaan ollut mua kohtaan väkivaltainen. Ei uhkaava. Ei kännissä, eikä riidan aikana. Eikä ole kuulemma edes tiukkaa tehnyt.

Vierailija
50/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihminen muuttua. Mulle kävi kuitenkin niin että ei muuttunut. Miehen ex kyllä varoitti mua mutta uskoin hänen muuttuneen. Vuosia meni hyvin, kihlat, avioliitto ja lapsi. Kaks kuukautta synnytyksestä löi ekan kerran ja siitä se pikkuhiljaa lisääntyi ja raaistui. Nyt olenko sitten täällä palstalla halveksittu yh joka ei pystynyt edes miestänsä pitämään....

Vierailija
51/51 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä