Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos mä kuolen tähän lääkkeeseen?

Vierailija

Sain nitrofur c:tä kusiputken tulehdukseen. Oon tosi herkkä lääkkeille. Oon allerginen penisilliinille, kefalosporiineille ja sulfalle. Tiedän että nitrofur on ihan eri ryhmän antibiootti ku noi mille oon allerginen. Mutta pelotta että lähtee henki täällä hevonkuusessa. Kerkeen tukehtua jos saan anafylaksian ennenku lanssi on täällä.

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mene syömään se kusilääkkees ensimmäinen tabletti terveyskeskuksen päivystysaulaan.

Mitä se auttaa? Meinaatko että ap istuu sielä monta tuntia lääkkeen oton jälkeen? Ei se anafylaksia välttis tuu ihan sen 10min sisällä. Itselläni esim allergiareaktio tuli vasta kuurin puolessa välissä. Ei toki ollut anafylaktinen reaktio mutta lyhyen ajan sisällä keho tuli täyteen nokkoasrokkoa ja kieli, huulet turposivat.

Vierailija

No homman nimi on se, että pitääpä tarkkailla sitä oloa. Ei täällä kukaan osaa sanoa, että reagoitko siihen antibioottiin mitenkään - ihan kuten ei kukaan lääkärikään. Haloo aikuinen ihminen!

Vierailija

Haloo haloo vaan. Anafylaksia tulee nopeasti. Siinä ei tarkkailut auta jos lanssilla kestää 20-30min tulla perille. Siinä voi jo olla henki menny.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat