Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adam Lambertin Helsingin konsertti

Vierailija

Keitä menossa? Joko liput hankittu?

Olisin halunnut mennä, mutta vielä epäröin, koska liput on niin kalliit. Edellisellä Adamin Hartwall Areenan keikalla oli paljon tyhjää tilaa katsomoissa ja se haittaa tunnelmaa. Miksei konserttia voisi järjestää astetta pienemmällä keikkapaikalla, jolloin lippuja ei tarvitsisi hinnoitella niin yläkanttiin ja tupa olisi todennäköisemmin täynnä => parempi keikkatunnelma ja loppuunmyydystä keikasta artistille hyvä mieli :)

Kommentit (8)

Vierailija

Minulla on vähän sellainen kutina, että tämä on aivan liian suuri paikka lippujen kysyntään verrattuna ja lopulta konsertti joudutaan joko perumaan kokonaan tai siirtämään johonkin pienempään paikkaan, ei Adam kuitenkaan sellainen maailmantähti ole.

Vierailija

3: Onhan Adam konsertoinut samassa paikassa aiemminkin. Muistaakseni 2013.

Parhaat istumapailat on jo mennyt kun noita lippuja katselin.

Vierailija

Mä oon tyttären kanssa. Vip liput.

Jäähalli olisi ollut ehkä sopivampi paikka. Viimeksi tosiaan oli tyhjää.

Vierailija

Lähtis vittuun Queenista mokoma neiti, ei mitkään teinityttöjen idolit Freddien saappaita pysty täyttämään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähtis vittuun Queenista mokoma neiti, ei mitkään teinityttöjen idolit Freddien saappaita pysty täyttämään!

Adam on keikkaillut Rogerin ja Brianin pyytämänä, eli ihan bändin toiveesta ollut mukana. Adamilla on mieletön ääniala ja rock-soundi, joka sopii täydellisesti teatraalisempaan rock-musiikkiin. Pop-biiseissä ääni pääse kunnolla esille. Olen nähnyt Adamin ja Queenin livenä, huikea show. Ei kukaan yritä täyttää Freddien saappaita. Naurettavaa edes tivata moista. Jännä muutenkin, että sinusta toiset homot on neitejä ja toiset taas ei. Raavaat sinua vanhemmat brittimiehet, jotka olivat pitkän linjan Queen-faneja kehuivat Adamia kilpaa Lontoon keikkojen jälkeen. Toiset on avarakatseisempia kuin sinä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat