Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ompelin kummitytölle 2,5v hymiö-pehmolelun syntymäpäivälahjaksi, äitinsä pahastui

Vierailija
16.11.2015 |

Semmoinen n.ruokalautasen kokoinen keltainen litteä vanutäytteinen ympyrä, silmät ja suu omeltuna ettei ole mitään riskiä tytön tukehtua tms. Lapsi itse oli lahjassa innoissaan ja puristeli hymiötä naureskellen.

Hänen äitinsä antoi minun kuulla kunniani kun muut vieraat olivat lähteneet. Jäin siivoamaan jälkiä silloin.

Vihjaili ettenkö arvosta hänen lastaan tuon enempää. Yritin vielä mainita että olen opiskelija ja kaikki rahat menee elämiseen. Ei hän siitä mitään ymmärrä kun hänen isänsä on aina maksanut hänelle KAIKEN.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä, 2,5v syntymäpäivälahjaksi kun tytöllä ei ole välttämättä paljon elinaikää jäljellä.

Miten tämä osaakin olla näin katkera palsta? En viitsinyt alussa mainita kun arvasin kommenttien tason.

ap

Siis tahallasi pimitit oleellisen tiedon? Halusitkin hieman "piiskaa", tekee niin gutaa sielulle.

Vierailija
22/23 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli tyytyväinen lahjaansa, jätä hänen äitinsä mielipiteet omaan arvoonsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla/meillä on vastaava lahjakiukku käly. Aina hyvissä ajoin ennen synttäreitä ja joulua laittaa tekstarit kummeille, mitä lapset tarvii/haluaa.

esim opiskelevasisko sai vuosi sitten: luistimet kokoa 32 ja kypärä. Eikä tuo ole vihje, vaan käsky, vaade.

Siskolla ei ollut varaa ja teki myös itse, neuloi ihanan takin, sukat ja lapaset. Siitähän se itkupotkuraivarit sitten tuli.

Saatiin me osattomatkin osamme, haukkui mutkin ja äitimme.

Ihan vaan noiden kiukuttelujen takia ei suostunut heidän tuoreimman lapsen kummiksi. Perustelin kiitos ei, haluan pitää kaikki veljen lapset tasa-arvoisina.

Sitten mut taas haukuttiin, ja erotettiin heidän perheen sisäpiiristä, koska olen niinkin vittumainen akka. Ei halua lapsiaan mun vaikutuspiiriin.

Mielenkiintoinen joulu tulossa, kun olisi vuoro kokoontua meidän vanhemmilla.