Millaiset talvikengät sinulla on?

Vierailija

Vaikea löytää talvikenkiä, jotka miellyttävät silmää, kamalan rumia kaikki. Minulla on UGGit, mutta niitä ei voi kostealla säällä käyttää. Yleensä painelen talvellakin tennarit jalassa.

N26

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

No jos uggit miellyttää silmää niin voihan se hankalaa olla.

Mulla on yhdet gaborin korkeaorkoisen talvisaappaat, yhdet eccon goretexkävelykengät ja yhdet sievin maiharityyppiset saappaat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yhdet gaborin korkeaorkoisen talvisaappaat, yhdet eccon goretexkävelykengät ja yhdet sievin maiharityyppiset saappaat.

No onhan se hankalaa. Noista mainitsemistasi kengistä en oikein osaa kuvitella yksiäkään tyyliini sopivaksi :/

Ap

Vierailija

Minulla on tuollaiset kuin kakkosen linkissä, lisäksi toiset Eccon talvilenkkarit, Clarksin saappaat ja nilkkurit, Eccon korkeakorkoiset saappaat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No onhan se hankalaa. Noista mainitsemistasi kengistä en oikein osaa kuvitella yksiäkään tyyliini sopivaksi :/

Ap

Niin me ollaan erilaisia. Mun tyyliini taas ei mitenkään voisi sopia jotkut valmiiksi linttaanastutun näköiset sämpylät.

Niitä tennareita on toki olemassa myös talvivuorilla ja gorekalvoilla. Tosin kallimmilla merkeilä kuin joku cons.

Vierailija

Catmandoon vaelluskengät
Polecatin korkeampivartiset toppakengät, näissä on samanlainen pohja kuin vaelluskengissä.
Sitten Wescin talvilenkkarit, Stadiumin alesta.

Lenkkarit ei paljon vettä pitele, mutta nuo muut on goretexipintaset ja lämpimällä vuorella varustetut. Tällähetkellä saappaat ja korkkarit ei kuulu miun jalkinevarastoon, koska olen raskaana: ei ole aikomus hankkia selkäongelmia tai lisätä kaatumisriskiä oma-aloitteisesti.
Ensvuodelle sitten voi katsella jotkut "maastopohjalliset" korolliset saappaat. Ei missään nimessä sellasia sliksejä pohjia, mitä monissa talvikorkkareissakin ruukaa olla :p

Vierailija

Mulla on kiilakorkotennarit. Olleet todella hyvät! Ei ole edes mitään karvavuorta tms, lämpimät silti. Ostin zalandolta viime syksynä.

Vierailija

Noi Eccon kengät on nätit, meinasin ite hankkia juurikin tuon väriset, olis sopivan siistit kaupunkireissuille. Ovat täällä Kotkan ZatZassa tarjouksessa -99eur.
Terv.9

Vierailija

No pk-seudulla eniten talvella tulee ilmastonlämpenemisen takia käytettyä nahkaisia nilkkasaappaita, joissa kunnon kumisekoitekiilakanta ja pehmustettu hieman sisältä. Kun käyttää hoitoainetta, joka suojaa myös kosteudelta, nilkkurit kestää hyvin.

Kun tulee oikein kylmä sää, sitten nahkasaappaat, joissa on lampaanturkissisävuori, ja Grip-pohja, joka estää liukastelun.

Vierailija

Monenlaiseen menoon:

aidot UGGit lämpöisyyden takia. Lapsi harrastaa jääkiekkoa ja ne harkkahallit on kylmiä!!! Siellä kuitenkin pienet pojat pelinsä pelaavat.

Ukala-merkkiset Uggin näköiset kengät. Mukavat jalassa eikä tarvii varoa. Eivät niin lämpöiset kuin aidot.

Sorelin pitkävartiset, karvavuoriset. Siihen inhottavimpaan räntäkeliin.

Eccon goretex-kengät. Hyvät jalassa, ulkoiluun.

Vanhat Timberlandin varsinauhakengät. Edelleen pelittää, mut nauhat tarvis uusia.

Gaborin nahkasaapikkaat hameen kanssa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat