Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pelkää kauniita naisia?

Vierailija

Oikeasti analyyttisiä vastauksia kaivataan. Mistä johtuu?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on vastakysymys: Miksi ei kauniit naiset luulevat olevansa kauniita?

Käsitätkö, että sinun mielipiteesi minun kauneudestani ei ole totuus? Minä voin ajatella olevani kaunis, sinä voit ajatella etten ole.

Huimaa, eikö.

Vierailija

No heikkoitsetuntoset pelkää vähän kaikkea muutenki. Kai jotkut ei konventionaalisesti kovin hyvännäköset naisetki saattaa tosi komeita miehiä pelätä. Tai ei ehkä kyse ole komeudesta tai kauneudesta vaan siitä miten muut arvottavat ja mä en yleensä pelkää ketään sinänsä mutta joskus todella itsevarmat tai siis itserakkaat miehet on vastenmielisiä. Komeat ja kohteliaat on ihanan valloittavia.Oliskohan niin että miehet ajattelee naisista samoin.

Vierailija

Mä olen huomannut, että minua lähestyy miehet silloin kun ei ole meikkiä ja on päällä rumat rönttövaatteet. Harmittaa etenkin kun joku mies, johon olen itsekin ihastunut, alkaa juttusille juuri silloin kun itsellä on se kamalin "ruma"-päivä, eli kasvot meikittä ja hiukset pesemättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vastakysymys: Miksi ei kauniit naiset luulevat olevansa kauniita?

Käsitätkö, että sinun mielipiteesi minun kauneudestani ei ole totuus? Minä voin ajatella olevani kaunis, sinä voit ajatella etten ole.

Huimaa, eikö.

Yleinen käsitys kauniista ihmisestä ei ole mikään mielipidekysymys, ihminen joko on kaunis tai sitten ei, jokainen meistä tunnistaa kauniin ja ei kauniin ihmisen.

Vierailija

Vähän varovaiseksi olen tullut. Ennen menin aina tuollaisen luokse ja sujautin toisen käden pillulle ja toisen tisseille. Lähes aina tuli kamalaa huutoa. Niin, että kyllä olen tullut hiukan varovaiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän varovaiseksi olen tullut. Ennen menin aina tuollaisen luokse ja sujautin toisen käden pillulle ja toisen tisseille. Lähes aina tuli kamalaa huutoa. Niin, että kyllä olen tullut hiukan varovaiseksi.

En usko sinua. Olen itse yli 40 v. kaunis nainen, jonka perään monet miehet ovat kyllä kuolanneet, mutta kukaan, siis ei KUKAAN mies ikinä olisi oikeasti uskaltanut sujauttaa kättään pillulleni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut, että minua lähestyy miehet silloin kun ei ole meikkiä ja on päällä rumat rönttövaatteet. Harmittaa etenkin kun joku mies, johon olen itsekin ihastunut, alkaa juttusille juuri silloin kun itsellä on se kamalin "ruma"-päivä, eli kasvot meikittä ja hiukset pesemättä.
i

No eikö ole kuitenkin tärkeintä että kelpaat miehille "rumempanakin", kuten itse sanoit? Ei kaikki naiset meikkiä tarvii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En usko sinua. Olen itse yli 40 v. kaunis nainen, jonka perään monet miehet ovat kyllä kuolanneet, mutta kukaan, siis ei KUKAAN mies ikinä olisi oikeasti uskaltanut sujauttaa kättään pillulleni.

Se olikin harhaisen miesvihaajan kirjoittama provo, jonka tarkoituksena oli esittää miehet idiootteina ahdistelijoina. Paras ohittaa provokatiiviset kirjoitukset anonyymipalstoilla pelkällä olankohautuksella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No, okei. Kyllä sitä on usein edeltänyt haku tanssimaan, mutta niin vaan ovat käteni paikkansa löytäneet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat