Groupon lopetti

Vierailija

Harmi, olen sieltä aina välillä jotain ostanutkin. Mitä muita vaihtoehtoja olette käyttäneet?

Kommentit (8)

Vierailija

Mä olin just meinannut alkaa käyttää sivua uudestaan vuosien tauon jälkeen.... Harmi. Offerium on tainnut lopettaa jo aikoja sitten, muita vastaavia sivuja en tiedä.

Stoney

Tavaraa saa usein samaan hintaan tai halvemmalla (jopa puolet halvemmalla kun tuolta) ebayn kautta. Itse tullut mm. suihkukaijutin ja aurinkolaturi bongattua tuolta, mutta tilattua kuitenkin ebayn kautta halvemmalla. Chia siemeniäkin sai samaan hintaan s-marketista jne.

Mutta palvelut ja elämykset oli usein hyvän hintaisia, joita tuli välillä tilailtua. Ei tosin ihme että palveluntarjoajat kaikkoilee tuollaisesta palvelusta, kun eipä niille käteen jää muuta, kuin "edullista mainosta".

Vierailija

Mä olen ostanut lähinnä palveluita mm. ripsien pidennykset, kampaamokäyntejä, autopesuja, hierontaa ja ravintola-diilejä. Ollut tässä varmaan vuoden tauko ja just ajattelin että vois katsoa joulusiivousta Grouponista niin, hitto, sehän onkin loppunut ihan just! Olin vähän myöhässä! Dääm!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat