Kuka laittaa joulukorttiin kuvan lapsistaan? Ja miksi,miksi!?!?

Joulukortit joulukortteina

Ymmärrän jos haluaa vaikka isovanhemmille lähettää joulukortin jossa on tenavat tonttuasuissa. Mutta esim. mua ei kiinosta katsella niitä joulukortissa. Kun sellaset lapsikortit ei ensinnäkään ole jouluisia. :D hehe, nojoo mut varmaan kivitetään tän mielipiteen takia. Mutta cmoon, joulukortti jossa omat lapset...eh, not working..b:D

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Ootpa sä sivistynyt.. ihan osaat enklantia:) Itse en ole omia lapsiani joulukorttiin ikinä kuvannut, mutta henkkoht on kiva saada edes kerran vuodessa kuva tuttujen lapsista joita muuten harvemmin näkee, samalla näkee miten ovat vuoden aikana kasvaneet. Ja roskiinhan tuo joulun jälkeen menee, joten ihan sama, mikä kuva siinä on, eikös? Ja sähän voit heittää sen menemään ihan suorilta kun saat sen, niin ei jää kuva vainoamaan. 

Vierailija

Mieluummin siis semmoisia anonyymejä 20 sentin korttejako?
Minusta ne perheen lasten kuvat ovat kivoja. Ja sanon tämän lapsettomana naisena! Ideana on varmaan näyttää, että näin on lapset vuoden aikana kasvaneet, tätä meille kuuluu.
Varsinkin sellaiset vähän etäisemmät tuttavat ja sukulaiset, joita näkee harvemmin, tulevat kortin kautta ikään kuin päivitetyiksi.
Joulukortti kun on kumminkin vain yhteydenpitoa, ei se mikään takaneduskoriste yleensä ihmisille ole. Ja mikä jottei sitä mieluummin pane esillekin mieluummin kortin läheisistä ihmisistä kuin anonyymin tontun kuvan.

Vierailija

Niin, miksi valokuvia ylipäätään ap otetaan? Miksi joku panee Facebookiin kuvia itsestään, eihän se nyt voi kavereita yhtään kiinnostaa...

Vierailija

On taas ongelma! Viskaa roskiin ja viestitä tälle idiootille, että kersan kuvat eivät ole toivottuja, ne suorastaan pilaavat joulutunnelmasi. Seuraavana vuonna saat varmasti yksilöllisen kynttiläkortin. 

Itse ainakin ilahdun näistä korteista, joissa on tenavia, saa olla perheen koira tai kissakin .D Itse tehdyt kortit muutenkin ovat paljon mukavampia kuin hätäpäissään jotkut Invalidiliiton standardit. 

Niistä tulee mieleen joidenkin kohdalla, että ovatko edes maksaneet niistä. 

Vierailija

Minusta on mukavaa saada kortteja joissa on pienistä lapsista otettu joulupotretti.

Tuleehan niitä koirien kuvillakin varustettuja joulukortteja. Mielestäni koirat eivät ole söpöjä, eivät edes jouluisella kaulurilla tai tonttulakilla. Varmasti kortin lähettäjän mielestä se oma koira on suloisinta mitä hän tietää joten haluaa ilahduttaa muitakin laittamalla joulukorttiin koiran kuvan. En jaksa pahoittaa mieltäni vaan iloitsen joulukorteista.

Vierailija

Joo en kans ymmärrä. En lähettäis kuvaa mun lapsista joulukortissa ikinä. Mä ymmärrän jos jotkut lähettää just vaikka isovanhemmille ja kummeille mut esim.me ollaan vuosikausia jo saatu näitä lapsikortteja mun ja miehen serkuilta joita ei edes oikeestaan tunneta. O_o Me ei lähetetä niille edes tavallisia joulukortteja.. Mua jotenki inhottaa pitää esillä täysin vieraiden lapsien pärstäkuvia ja työnnän ne usein muiden korttien taakse. Jotkut niistä kyllä on oikein jouluisia toisin kuin ap sanoi. Ja sit mua jotenki huvittaa mun sisko. Niillä on 5 lasta ja joka vuosi kauhee rumba sen pirun kuvan ottamisessa. Kuulemma kauhee työ pukee kaikille punaset vaatteet ja saada ne pysyy paikoillaa. :D Ja aina siin kuvassa vähintää yks itkee/murjottaa ja yhellä ailmät kiinni. Ne on nii vammasii kuvii. Ja lisäks mun siskon perhe on "köyhiä" tai ne joutuu säästää joka pennin niin miks hitossa pitää sit väkisin käyttää rahaa niihin nuiviin joulukorttikuviin?! Joskus meijän tekis mieli lähettää kaikille sellanen joulukorttikuva missa tönötetää mä ja mies, ei lapsia. Hah

Vierailija

Mun mielestä itsetehdyt kortit on parhaimpia, mutta lapsista tehty kortti ei vaan nappaa. Ei ole kyse kateudesta, mulla on ihan omia lapsia eikä tulis mielenkään laittaa niitä korttiin. Ja se just kun saa tenavakortin perheeltä jonka kanssa ei ole välttämättä tekemisissä kuin kerran kaks vuodessa, ensin on ihan että öh kenen öapset nää on. :D
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Myönnä että olet vain kateellinen. Ei tuossa muukaan voi syynä olla että niin ärsyttää toisten lapsen kuvat.

Näin juuri!

Miksei esim. kynttilä ärsytä? Kyseessä on tunnereaktio tutun ihmisen onneen. Tuskin näitä jatkuvasti ärsyttävät esim. lehtikuvat täysin tuntemattomista lapsista. Jos ärsyttävät, niin kateus on jo niin syvällä, ettei paraskaan terapia ehkä auta. 

Kun toinen selvästi on katsonut lapsensa arvokkaiksi edustamaan joulutervehdystä, niin sehän voi kertoa rakkaudesta lapsiin!!!. Kun itse on sitä vailla, niin henkisesti kehittymättömälle ihmiselle, se aiheuttaa tämän epämukavan tilan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käly laittoi yhtenä jouluna kortin, jossa oli niiden kesämökistä kuva. 

Mieluummin minä tätäkin katselisin kuin kuusenhavua ja kynttilää. Ihan mielenkiintoista, jos en siellä ole käynyt. 

Tietysti, jos tarkoitus on jotenkin leveillä kesähuvilallaan, niin tilanne toinen. Mutta lähtökohtaisesti, jos on kaunis kuva vaikkapa hienossa talvimaisemassa, niin mikä ettei. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat