Mies ei tee aloitteita seksiin.

Vierailija

Niin ärsyttävää. Joudun joka kerta tekemään aloitteen seksiin. Ehdimme tapaamaan vain 1-2 kertaa viikossa, joten mielestäni on ok harrastaa seksiä joka tapaamiskerralla. Muutaman kerran tehnyt niin, etten tee alotetta ja silloinpa ei seksiä harrasteta. Ärsyttävää kun kuitenkin mies on lähelläni kiihottunut, mutta ei vaan voi ottaa mua. Niin se on vaan mun jatkossakin ilmeisesti otettava ohjat käteen kun ei miehestä ole siihen. Mutta olisipa kyllä kiihottavaa jos mies vaan riisuisi mut ja tulisi sisääni ja panisi kunnolla.

Kommentit (14)

Vierailija

Aina jotenkin jaksaa yllättää nämä naisten vinkumiset, kun kaikki ei tulekaan hopeatarjottimella. Vaihtaa sukupuolet niin tilanteessa ei edes nainen näkisi mitään kummaa. Kannattaa nyt vain tottua siihen, että miehet eivät ole naisten henkilökohtaisia panonukkeja vain oikeita ihmisiä. Me olemme voimaantuneet!

Vierailija

Kun ootte taas lähekkäin niin kuiskaat sen korvaan: " Pane mua, lujaa, NYT!" Jos ei vieläkään syty niin hän ei sitten vaan osaa, eli rattoisia opiskeluhetkiä erotiikan parissa teille.

Vierailija

Ihan normaalia varsinkin jos olette tunteneet vasta vähän aikaa. Itselläni ainakin tulee jotenkin likaisen runkkarin olo jos alkaisin töräyttää alkavassa suhteessa toiselle "panettaa ihan helvetisti, antaisitko pillua?"

Vierailija

Olemme tunteneet muutaman kuukauden ajan ja seksi on kyllä hyvää. No siksi varmaan sitä haluankin niin paljon. Usein monta kertaa päivässä. Mutta joskus mietin, jos hän ei haluakaan niin usein. Vaan että suostuu minun mieliksi. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia varsinkin jos olette tunteneet vasta vähän aikaa. Itselläni ainakin tulee jotenkin likaisen runkkarin olo jos alkaisin töräyttää alkavassa suhteessa toiselle "panettaa ihan helvetisti, antaisitko pillua?"

Jotenkin toivoisin, ettei mulle välttämättä sanottais noin suhteen missään vaiheessa. Ehkä voisi muotoilla jotenkin toisin. Esim. haluan sua niin paljon, pakko saada sut. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos se kokee, että ei petä jos ei tee aloitetta. Voi sitten vaimolleen kertoa, että sinä raiskasit.

Tässä nyt ei ole mitään järkeä. Ei ole vaimoa, ei edes ex- vaimoa, eikä lapsia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun ootte taas lähekkäin niin kuiskaat sen korvaan: " Pane mua, lujaa, NYT!" Jos ei vieläkään syty niin hän ei sitten vaan osaa, eli rattoisia opiskeluhetkiä erotiikan parissa teille.

Niin no tässäkin sitten se olisin minä joka aloitteen tekee. Muuten ihan hyvä vinkki. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Osaa mitä? Totella naista kuin koira?

Vierailija

Mulla on vähän samanlainen ongelma oman mieheni kanssa. En varsinaisesti kaipaa mitään yllätysseksihyökkäystä vaan olisi ihanaa jos hän edes koskisi, ottaisi kainaloon ja pitäisi hyvänä oma-aloitteisesti. Nykyään on tosi passiivinen asian suhteen ja minä joudun tekemään aina aloitteet läheisyyden saamiseksi. Olen tästä huolissani koska joskus epäilen onko kyse vain siitä ettei hän halua minua enää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän samanlainen ongelma oman mieheni kanssa. En varsinaisesti kaipaa mitään yllätysseksihyökkäystä vaan olisi ihanaa jos hän edes koskisi, ottaisi kainaloon ja pitäisi hyvänä oma-aloitteisesti. Nykyään on tosi passiivinen asian suhteen ja minä joudun tekemään aina aloitteet läheisyyden saamiseksi. Olen tästä huolissani koska joskus epäilen onko kyse vain siitä ettei hän halua minua enää...

Okei no meillä ei ole noin, mutta suhteemme onkin vasta alussa. Mies kyllä ottaa kainaloon, halailee ja pussailee lähes koko ajan. Ainut ongelma on tuo seksin aloitus. Liekö pieni ongelma sitten? Ap

Vierailija

Vaikuttaa siltä että meillä ainakin heikompi tilanne kuin teillä. Olemme useamman vuoden olleet yhdessä ja asuneetkin jo reilu 2 vuotta. Liekö kyllästynyt minuun jo...

Vierailija

Niin se joidenkin naisten kohkaama tasa-arvo ja kaikenlainen häirinnän ja seksuaalisen vihjailunkin kieltävä sinänsä asiallinen ilmapiiri vaikuttaa joihinkin miehiin.

Ei toki kaikkien miesten kohdalla päde tämä. Härskeimmät ovat joka välissä tunkemassa sormea pilluun ja kourii tilaisuuden tullen estottomasti tuttuja ja tuntemattomia.

Jotkut miehet vain ovat ottaneet vuosikausien paasauksen näistä naisten oikeuksista ja kaikenlaisesta häirinnästä ja koskemattomuudesta niin tosissaan, että vaikka olisivatkin kiihottuneita, eivät silti voi tietää, mitä se nainen haluaa, joten on varminta antaa naisen tehdä aloite.

Siinä varmaan menetetään aloittajan kuvaamalla tavalla jotain, mutta sitä on saatu mitä on tilattu. Ei miesten kannata tehdä aloitteita enää nykypäivänä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat