Kaikki kenellä pohkeen ympärys yli 35cm!
Paljonko olet pitkä? Montako senttiä pohkeen ympärys on kaikista leveimmästä kohtaa seisoma-asennossa? Oletko pohkeisiisi tyytyväinen: pidätö niitä siroina, normaaleina vai paksuina? Meillä miehen kanssa kina päällä kun en suostu laittamaan mekkoa yhteen tilaisuuteen pohkeiden (37cm) takia. Pituutta vaivaset 164cm ja normaalipaino. Tuntuu että edes korkkarit ei auta vaan huomio kiinnittyy huomattavan isoihin pohkeisiin. Mies ei näe mitään ongelmaa vaan sanoo että lihaksikkaat pohkeet näyttää hyvältä mutta tää on pään sisäinen juttu mikä ollut teini-iästä lähtien! Kertokaa muut mit mieltä olette omista pohkeistanne. Itse oon kärsinyt koko elämäni :/
Kommentit (81)
Toivon nyt vaa että ap laittaa kuvaa niin voidan sanoa onko ne niin paksut että ei kehtaa laittaa pikkumustaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä kukaan tuskin suostuu laittaan kuvaa pohkeistaan? :D Näkisin vähän vertailukuvaa että onko tää ongelma oikeesti mun pään sisällä vai missä vika. Ahdistaa nyt noi tulevat juhlatkin kun mies ei ymmärrä missä on ongelma ja mulla taas on sellanen tunne että se vähättelee. -ap
Alat haiskahtaa säärifetisistiltä. Koko ketjun tarkoitus on saada naiset lähettämään tänne kuvia sääristään.
Hyvää jatkoa mekko päällä sulle, Erkki!
Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole :/ Oikeesti vaan epätoivoinen ja olen harkinnut botuliinihoitoja yms millä lihasta saisi vähän kavennettua. Ei sekään kumminkaan pysyvä tulos olisi, joten turhaa sekin olis. -ap
En vieläkään tajua, että miksi sinun pitää väen väkisin ängetä itsesi johonkin mekkoon, kun joka paikkaan voi laittaa pohkeet peittävän vaatteen. Jopa uimarannalla voit pitää sellaista pitkää kietaisuliinaa ja kukaan ei kiinnitä huomiota.
Niin tekaistu "ongelma" kuin ikinä voi olla. Ymmärrän esim. kasvoihin liittyvät jutut silloin kun aidosti ovat häiritseviä, mutta vähän sama kuin et voisi lähteä juhliin, kun on finni takapuolessa...
Ollaan nytkin menossa miehen kanssa juhliin missä naiset laittaa pikkumustan ja miehet puvun. En mä sinne voi housuja laittaa kun on erillinen pukukoodi. Siksi harkitsen että jätän taas kokonaan menemättä. -ap
Se on varmasti juhlien tunnelman kannalta erittäin hyvä asia. Miksi mennä paksuilla pohkeillaan pilaamaan koko tilaisuus?
Hieno ratkaisu sinulta!
Voi tätä piruilun määrää. Itse olin lomamatkalla Etelä-Euroopan maassa perheeni kanssa 3viikkoa enkä kertaakaan poistunut hotellihuoneesta ulos, sillä en kehdannut näyttäytyä kesävaatteissa. Kadehdin vain muita uima-altaalla olijoita parvekkeelta. Että kyllä ulkonäkökompleksi voi olla pahimmillaan äärimmäisen masentavaa ja muista eristävää.
Lisättäköön, että mittani tolloin olivat 163/50
No mitä hittoa :D
Minä olen lyhyt (160cm) ja lihava lihavilla pohkeilla (41cm) ja päivittäin on mekko tai hame päällä korkokenkien kanssa! En edes omista muita housuja kuin parit verkkarit, matalia kenkiä ainoat omistamani on yhdet sandaalit ja kahdet lenkkarit.
PS. En ollut aiemmin edes mitannut pohkeitani tai ajatellut, että ne jotenkin estäisivät mekkojen käytön. Totuus kun on se, ettei kukaan välitä, ainoa jolle se on ongelma olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä kukaan tuskin suostuu laittaan kuvaa pohkeistaan? :D Näkisin vähän vertailukuvaa että onko tää ongelma oikeesti mun pään sisällä vai missä vika. Ahdistaa nyt noi tulevat juhlatkin kun mies ei ymmärrä missä on ongelma ja mulla taas on sellanen tunne että se vähättelee. -ap
Alat haiskahtaa säärifetisistiltä. Koko ketjun tarkoitus on saada naiset lähettämään tänne kuvia sääristään.
Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole :/ Oikeesti vaan epätoivoinen ja olen harkinnut botuliinihoitoja yms millä lihasta saisi vähän kavennettua. Ei sekään kumminkaan pysyvä tulos olisi, joten turhaa sekin olis. -ap
En vieläkään tajua, että miksi sinun pitää väen väkisin ängetä itsesi johonkin mekkoon, kun joka paikkaan voi laittaa pohkeet peittävän vaatteen. Jopa uimarannalla voit pitää sellaista pitkää kietaisuliinaa ja kukaan ei kiinnitä huomiota.
Niin tekaistu "ongelma" kuin ikinä voi olla. Ymmärrän esim. kasvoihin liittyvät jutut silloin kun aidosti ovat häiritseviä, mutta vähän sama kuin et voisi lähteä juhliin, kun on finni takapuolessa...
Ollaan nytkin menossa miehen kanssa juhliin missä naiset laittaa pikkumustan ja miehet puvun. En mä sinne voi housuja laittaa kun on erillinen pukukoodi. Siksi harkitsen että jätän taas kokonaan menemättä. -ap
Se on varmasti juhlien tunnelman kannalta erittäin hyvä asia. Miksi mennä paksuilla pohkeillaan pilaamaan koko tilaisuus?
Hieno ratkaisu sinulta!
Voi tätä piruilun määrää. Itse olin lomamatkalla Etelä-Euroopan maassa perheeni kanssa 3viikkoa enkä kertaakaan poistunut hotellihuoneesta ulos, sillä en kehdannut näyttäytyä kesävaatteissa. Kadehdin vain muita uima-altaalla olijoita parvekkeelta. Että kyllä ulkonäkökompleksi voi olla pahimmillaan äärimmäisen masentavaa ja muista eristävää.
Miksi lähdit? Tiedossa oli varmasti säätila, joka ei mahdollista toppatakin käyttöä. Tai ei kai poliisi sen takia pidätä, mutta hulluksi leimautuminen on varmaa. Mutta parempi ehkä sekin, kun ei koko hotellihuoneesta ulkoutua loman aikana.
Miten täällä Suomessa pärjäilet? Vaikka olisi viileäkin kesä, niin hieman kevyempää pukeutumista yleensä vaaditaan kuin talviaikaan.
Mä oon 157 cm pitkä ja pohkeeni ympärysmitta on näemmä 34 cm :D Ja oon siis ihan normaalipainoinen.
Eikä nää mun pohkeet mun silmään mitenkään häiritsevän paksut ole. Ehkä niitä joku kattoo että onpa puunrungot, mutta ei se mun hameiden ja mekkojen käyttöä ole estänyt.
Ap, mekko päälle ja menoksi! Laita vaikka tummat sukkahousut, nehän hoikentaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno ratkaisu sinulta!
Lisättäköön, että mittani tolloin olivat 163/50
Juu, juu... Mutta silloin puhutaan mielenterveysongelmista.
Aloittajankin kohdalla pitää puhua psyykkisistä vaivoista, ei pohkeista.
Tässä nyt kaksi kuvaa:
Varsinkin jälkimmäisessä kuvassa kun on mekko päällä niin näette kuinka pökkelöt nää sääret on. On lyhyet ja nilkat on paksut. Sivusta päin pohjelihas erottuu tosi selvästi ja se on ihan kiva. Se on ongelma, että pohkeet näyttää hirveeltä edestä ja takaa päin. Näyttääkö muilla yhtään samalta jolla sama ympärys ja samaa pituutta (n 164cm) mun kanssa? Ja tiesin kyllä että tulee kommentteja siihen tyyliin, että miten kehtaan tehdä jaloista ongelman tai valittaa jonkun mielestä niin pienestä asiasta. Tietäisitte, jos olisitte kärsineet samasta ongelmasta vuosia ja joutunut sen takia jättämään monet juhlat yms väliin. Kun ahdistaa niin ahdistaa :/ -ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä hittoa :D
Minä olen lyhyt (160cm) ja lihava lihavilla pohkeilla (41cm) ja päivittäin on mekko tai hame päällä korkokenkien kanssa! En edes omista muita housuja kuin parit verkkarit, matalia kenkiä ainoat omistamani on yhdet sandaalit ja kahdet lenkkarit.PS. En ollut aiemmin edes mitannut pohkeitani tai ajatellut, että ne jotenkin estäisivät mekkojen käytön. Totuus kun on se, ettei kukaan välitä, ainoa jolle se on ongelma olet sinä itse.
Ole onnellienn että ajatusmaailmasi on tuo. Olisin niin onnellinen itse jos pystyisin käyttämään myöskin haluamiani vaatteita. -ap
No on sulla 4cm paksummat pohkeet kun mulla mutta katoin noi kuvat ja kyllä mä suna silti käyttäisin mekkoja jos niitä haluat pitää. Huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno ratkaisu sinulta!
Miksi lähdit? Tiedossa oli varmasti säätila, joka ei mahdollista toppatakin käyttöä. Tai ei kai poliisi sen takia pidätä, mutta hulluksi leimautuminen on varmaa. Mutta parempi ehkä sekin, kun ei koko hotellihuoneesta ulkoutua loman aikana.
Miten täällä Suomessa pärjäilet? Vaikka olisi viileäkin kesä, niin hieman kevyempää pukeutumista yleensä vaaditaan kuin talviaikaan.
Matka oltiin jo varattu ja maksettu, ei sitä voinut perua. Olin muutenkin vielä silloin alaikäinen eikä kotiin jääminen tullut kyseeseen.
En pärjääkään, käytän farkkuja/haaremhousuja ja pitkähihaisia tai 3/4hihaisia paitoja kesäisin.
Pakkohan se oli mitata :D
Oon 173 cm ja näköjään pohje on 33,5 cm. Oon aina ollut laiha ja jalat sellaiset rimppakintut joita olen hävennyt. Vasta nyt kolmekymppisenä olen alkanut hyväksyä sääreni ja uskallan joskus (vain joskus!) jo näyttää polvetkin. Kerran n. 6 vuotta sitten laitoin kuvan jaloistani nettiin. Sain noin 20 kommenttia, jossa jalkojani kehuttiin kauniiksi ja yhden, jossa sanottiin, että näyttää laihan miehen jaloilta. Arvaa, minkä kommentin muistan aina ensimmäisenä? :D
Sulla on tuon viestin nro 48 mukaan oikein kauniit jalat. EI todellakaan mitään hävettävää eikä pohkeet ole mitenkään paksut.
Mulla on yhtä naurettava ongelma pohkeideni kanssa, oon 159cm ja pohje 36-37 cm. Harrastin nuorempana 10 vuotta tanssia, pohkeet on ja pysyy vaikka laihtuisin miten paljon. Kyllä niissä varmasti lihastakin on, mutta läskiä myös..
Ymmärrän miten typerä ongelma on, mutta minkäs teet. Katselin noita kuvia ja aattelin, että näyttää ihan tismalleen normaalilta ja todellakin pitäisin noilla pohkeilla myös hameita, mut itse välttelen niitä viimeiseen asti. Huoh, first world problems todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä saa olla kropastaan epävarma, varsinkin tällaisena ulkonäkökorostuneena aikana.
Eli ohjeesi ap:lle on:
Ole ylpeästi epävarma pohkeistasi?
Olisipa mulla noin kauniit jalat kuin sulla ap.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt kaksi kuvaa:
Varsinkin jälkimmäisessä kuvassa kun on mekko päällä niin näette kuinka pökkelöt nää sääret on. On lyhyet ja nilkat on paksut. Sivusta päin pohjelihas erottuu tosi selvästi ja se on ihan kiva. Se on ongelma, että pohkeet näyttää hirveeltä edestä ja takaa päin. Näyttääkö muilla yhtään samalta jolla sama ympärys ja samaa pituutta (n 164cm) mun kanssa? Ja tiesin kyllä että tulee kommentteja siihen tyyliin, että miten kehtaan tehdä jaloista ongelman tai valittaa jonkun mielestä niin pienestä asiasta. Tietäisitte, jos olisitte kärsineet samasta ongelmasta vuosia ja joutunut sen takia jättämään monet juhlat yms väliin. Kun ahdistaa niin ahdistaa :/ -ap
Anteeksi ap, kun vähättelin asiaa aikasemmin ketjussa.
Nyt kun lähetit kuvan ymmärrän todella hyvin, ettet lähde juhliin. Olet tosi rohkea ihminen, jos ylipäänsä liikut ulkona edes housuissa. Jaxuhaleja sulle....
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yhtä naurettava ongelma pohkeideni kanssa, oon 159cm ja pohje 36-37 cm. Harrastin nuorempana 10 vuotta tanssia, pohkeet on ja pysyy vaikka laihtuisin miten paljon. Kyllä niissä varmasti lihastakin on, mutta läskiä myös..
Ymmärrän miten typerä ongelma on, mutta minkäs teet. Katselin noita kuvia ja aattelin, että näyttää ihan tismalleen normaalilta ja todellakin pitäisin noilla pohkeilla myös hameita, mut itse välttelen niitä viimeiseen asti. Huoh, first world problems todellakin.
Näyttääkö sun omat pohkeet yhtään samalta kun noi mun? En vain pidä muodosta (oman äitini sanoin mun pohkeet on kuin kokispullot) ja viime kesänä olin ihan tosissani jo menossa ottamaan botuliinihoitoja kunnes kuulin että vaikutus kestää vain 4kk.. Sekin ahdistaa että vaikka oma mieskin on tosi tikissä ja on isokokoinen, niin hänellä pohje 40cm eli vaan 3cm isompi kun mulla. Ei tule kauhean naisellinen olo näillä jaloilla vaikka hän aina kehuukin ja on ostellut mulle mekkoja kannustaakseen käyttämään niitä. Ikinä en oo vielä käyttänyt. -ap
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mulla noin kauniit jalat kuin sulla ap.
Ruoki nyt vielä oikein hanhenmaksapalleroilla trollia. Sokeakin näkee, että jalat ovat tavalliset tai jopa keskimääräistä paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt kaksi kuvaa:
No voi juma. Älä ikinä hei poistu kotoa, oot niin oksentavan rumajalkainen!!1
Nyt oikeasti tyttörukka järki päähän ja lopeta tämä järjetön ulina. Kuvassa on normaalit jalat.