Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kenellä pohkeen ympärys yli 35cm!

Vierailija
16.11.2015 |

Paljonko olet pitkä? Montako senttiä pohkeen ympärys on kaikista leveimmästä kohtaa seisoma-asennossa? Oletko pohkeisiisi tyytyväinen: pidätö niitä siroina, normaaleina vai paksuina? Meillä miehen kanssa kina päällä kun en suostu laittamaan mekkoa yhteen tilaisuuteen pohkeiden (37cm) takia. Pituutta vaivaset 164cm ja normaalipaino. Tuntuu että edes korkkarit ei auta vaan huomio kiinnittyy huomattavan isoihin pohkeisiin. Mies ei näe mitään ongelmaa vaan sanoo että lihaksikkaat pohkeet näyttää hyvältä mutta tää on pään sisäinen juttu mikä ollut teini-iästä lähtien! Kertokaa muut mit mieltä olette omista pohkeistanne. Itse oon kärsinyt koko elämäni :/

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole mittanauhaa tässä, mutta hiiren johdolla ja viivaimella mitattuna on yli 40 sentin pohkeet. Pituutta 169 senttiä. 

Paksut ne pohkeet on, siis omani. Olen kyllä ylipainoinekin, mutta läskiä on erityisesti juuri jaloissa. En ole innokkaimpia hameen käyttäjiä.

Minusta on oma asiasi, miten pukeudut.

Vierailija
22/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 ja pohje 30cm, en ole vielä tyytyväinen mutta kiinteytys auttaa! Kokeile ap vaihtaa lihaksia kurmittava liikunta aerobiseen liikuntaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teistä kukaan tuskin suostuu laittaan kuvaa pohkeistaan? :D Näkisin vähän vertailukuvaa että onko tää ongelma oikeesti mun pään sisällä vai missä vika. Ahdistaa nyt noi tulevat juhlatkin kun mies ei ymmärrä missä on ongelma ja mulla taas on sellanen tunne että se vähättelee. -ap

Alat haiskahtaa säärifetisistiltä. Koko ketjun tarkoitus on saada naiset lähettämään tänne kuvia sääristään. 

Hyvää jatkoa mekko päällä sulle, Erkki!

Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole :/ Oikeesti vaan epätoivoinen ja olen harkinnut botuliinihoitoja yms millä lihasta saisi vähän kavennettua. Ei sekään kumminkaan pysyvä tulos olisi, joten turhaa sekin olis. -ap

En vieläkään tajua, että miksi sinun pitää väen väkisin ängetä itsesi johonkin mekkoon, kun joka paikkaan voi laittaa pohkeet peittävän vaatteen. Jopa uimarannalla voit pitää sellaista pitkää kietaisuliinaa ja kukaan ei kiinnitä huomiota. 

Niin tekaistu "ongelma" kuin ikinä voi olla. Ymmärrän esim. kasvoihin liittyvät jutut silloin kun aidosti ovat häiritseviä, mutta vähän sama kuin et voisi lähteä juhliin, kun on finni takapuolessa... 

Vierailija
24/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita sä kuva pohkeistasi niin me voidaan arvioida onko ongelma sun pään sisällä vai onko oikeasti isot pohkeet?

Vierailija
25/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi mieli kysyä sun ikää yhtenä tärkeänä strategisena mittana. Omat pohkeet ovat vielä isommat kuin sun (pituuttakin on n 10 cm enemmän) - ja siis lihaksikkaat. Käytän hameita ja mekkoja ilman ongelmia. Kukaan ei tuijottele erityisesti pohkeitani, paitsi mitä nyt miehet muutenkin tarkastavat koko varren päästä varpaisiin katseellaan. Nuorempana mulla oli myös komplekseja, mutta kypsään neljänkympin ikään ehdittyä ei pikkuasioita jaksa enää miettiä :-)

Kiva kommentti :) Mulla ikää 21v. Treenaan salilla ja olen entinen urheilija joten nää pohkeet on ja pysyy. Sain kuitenkin teini-iässä niin paljon ihmettelyjä, että miten tytöllä voi olla näin isot pohkeet joten sen päivän jälkeen en ole hameita tai mekkoja käyttänyt. Harmittaa koska olen monet juhlatkin jättänyt välistä vain sen takia että ahdistaa nää pohkeet. Tiedän olevani hyvin pinnallinen ja siis myönnänkin olevani sitä. Olen kerran kokeillut mennä mekko päällä juhliin ja koko illan ahdisti ja tuntui että näitä pohkeita tuijotettiin. Paljonko sun pohkeiden ympärys sitten on? Oot kuitenkin 10cm pitempi niin näyttää varmasti sirommalta kuin mulla. -ap

En ole vähään aikaan mitannut pohkeitani, mutta joskus kun tilasin saappaat netistä mittasin ympärysmitaksi 41cm. Eli kyllä mun pohkeet ovat isot/"paksut". Sitä ne ovat aina olleet, ja olen minäkin saanut kommentteja "vahvoista pohkeistani". Harrastan myös juoksua ja pyöräilyä, jotka tietysti muokkaavat sääriä muutenkin, mutta pitävät pohkeet hyvässä lihassa :-) Ymmärrän ahdistuksesi, koska olen itsekin häpeillyt pohkeitani. Mutta ajattele, olet terve, sääresi ovat vahvat, toimivat ja jaksavat kannatella ja kuljettaa sinua paikasta toiseen. Nauti terveestä kehostasi nyt kun olet nuori, olen aivan varma siitä että myös vastakkaisen sukupuolen joukosta sille löytyy ihailijoita. Ja todennäköisesti jo 10-15 vuoden kuluttua muistelet kaiholla sitä miltä kaksikymppisenä näytit, pohkeineen päivineen.

Vierailija
26/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teistä kukaan tuskin suostuu laittaan kuvaa pohkeistaan? :D Näkisin vähän vertailukuvaa että onko tää ongelma oikeesti mun pään sisällä vai missä vika. Ahdistaa nyt noi tulevat juhlatkin kun mies ei ymmärrä missä on ongelma ja mulla taas on sellanen tunne että se vähättelee. -ap

Alat haiskahtaa säärifetisistiltä. Koko ketjun tarkoitus on saada naiset lähettämään tänne kuvia sääristään. 

Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole :/ Oikeesti vaan epätoivoinen ja olen harkinnut botuliinihoitoja yms millä lihasta saisi vähän kavennettua. Ei sekään kumminkaan pysyvä tulos olisi, joten turhaa sekin olis. -ap

En vieläkään tajua, että miksi sinun pitää väen väkisin ängetä itsesi johonkin mekkoon, kun joka paikkaan voi laittaa pohkeet peittävän vaatteen. Jopa uimarannalla voit pitää sellaista pitkää kietaisuliinaa ja kukaan ei kiinnitä huomiota. 

Niin tekaistu "ongelma" kuin ikinä voi olla. Ymmärrän esim. kasvoihin liittyvät jutut silloin kun aidosti ovat häiritseviä, mutta vähän sama kuin et voisi lähteä juhliin, kun on finni takapuolessa... 

Ollaan nytkin menossa miehen kanssa juhliin missä naiset laittaa pikkumustan ja miehet puvun. En mä sinne voi housuja laittaa kun on erillinen pukukoodi. Siksi harkitsen että jätän taas kokonaan menemättä. -ap

Vierailija
27/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 164, pohje 36,5 cm. Saappaiden kanssa ei koskaan ongelmia, käytän paljon lyhyitä hameita.

Jalkojani on kehuttu moneen otteeseen kauniiksi ja naisellisiksi. Tietysti johtuu myös reisien/perseen/pohkeiden suhteellisista eroista, mm. lantioni on n. 100 cm ja muu osa vartalosta sitten siro, joten kokonaisuus on kaunis.

Vierailija
28/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka väheksytte ap:n ongelmaa, lukekaas tämä

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Dysmorfinen_ruumiinkuvan_häiriö

Vierailija
29/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa teini-ikäisiä. Minkälaiset vartalot niillä on? Onko monikaan ehtinyt saamaan minkäänlaista lihasta mihinkään? Sitten joukossa on ollut yksi urheilija, Ap, jolla jo lihaksia päässyt kasvamaan. Sitten niitä pohkeita on ihmetelty. Nykyään niistä moni on päätynyt salille ja varmaan vaivalla hankkineet samanlaiset pohkeet. Ja Ap on ainoa, joka jäänyt surkuttelemaan nuoruuden liian kehittynyttä vartaloaan ja edelleen vertaamaan itseään teini-ikäisten vartaloihin. Avaapa silmäsi Ap ja mieti kuinka oudolta loppujen lopuksi kuulostat :)

Vierailija
30/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus 164, pohje 36,5 cm. Saappaiden kanssa ei koskaan ongelmia, käytän paljon lyhyitä hameita.

Jalkojani on kehuttu moneen otteeseen kauniiksi ja naisellisiksi. Tietysti johtuu myös reisien/perseen/pohkeiden suhteellisista eroista, mm. lantioni on n. 100 cm ja muu osa vartalosta sitten siro, joten kokonaisuus on kaunis.

Ja heti alapeukkua pukkaa kun joku on itsevarma ja hyväksyy vartalonsa :D Kuolkaa kateuteenne, epävarmat akat.

Vierailija
31/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelkkää lihasta pohje, 49 senttiä ympärysmitaltaan.

Olen todella ylpeä pohkeistani, ai niin olen 2 metriä pitkä.

-Bias-

Vierailija
32/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heti alapeukkua pukkaa kun joku on itsevarma ja hyväksyy vartalonsa :D Kuolkaa kateuteenne, epävarmat akat.

Vau vau vau... Ei sitä kaikkia voi miellyttää. Noi mitat ei oo sirot tai omaan makuuni, siksi alapeukku.

Vierailija
33/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita kuva?

Vierailija
34/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau vau vau... Ei sitä kaikkia voi miellyttää. Noi mitat ei oo sirot tai omaan makuuni, siksi alapeukku.

Mitäpä sun mielipiteistä välittämään, koska et kykene näkemään kokonaisuutta tai arvioimaan sirouttani vain kahden vartalomitan perusteella.

PS. Sirolla naisella voi olla iso lantio ja pohkeet, ne kun ovat lihasta. Koko kehon luusto tekee tai on tekemättä sen sirouden.

Vierailija
35/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei voi miellyttää ikinä, totta, oli se pohkeen, kallon tai rinnanympärys ihan mikä hyvänsä. Mutta kuinka pääsisi tästä ulkonäkökeskeisyydestä vähän eroon, niin ettei olisi tarvetta murehtia minkään ruumiinosan mittaa niin kauan kuin kyse on toimivasta ja terveestä kehosta? Tai ettei olisi tarvetta alapeukuttaa tai kommentoida niitä kroppia, jotka eivät ole omien ihanteiden mukaiset? Se hyvä asia iän karttumisessa on, että on pakko alkaa pärjäämään muillakin avuilla kuin ulkoisilla, kun ne eittämättä rupsahtavat hiljalleen, teki mitä hyvänsä.

Vierailija
36/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin mä kokeilla saanko otettua jonkun kuvan pohkeistani niin näätte. -ap

Vierailija
37/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on helppo elämä kun pohkeet ovat iso kriisi. Tavallaan tosi ihailtavaa, että länsimaisen naisen ongelmat voivat nousta tuolle tasolle.

Vierailija
38/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sun mielipiteistä välittämään, koska et kykene näkemään kokonaisuutta tai arvioimaan sirouttani vain kahden vartalomitan perusteella.

PS. Sirolla naisella voi olla iso lantio ja pohkeet, ne kun ovat lihasta. Koko kehon luusto tekee tai on tekemättä sen sirouden.

Aw, välitit alapeukustani, eiköhän se kerro tarpeeksi sinusta ja itsevarmuudestasi.

PS.

http://cdnpix.com/show/imgs/016b60a4512ee9cfa887928ad8f64eab.jpg

Vierailija
39/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on helppo elämä kun pohkeet ovat iso kriisi. Tavallaan tosi ihailtavaa, että länsimaisen naisen ongelmat voivat nousta tuolle tasolle.

Voi helvetin helvetti tätä oman navan tuijottelua. Osaatko laajentaa näkemystäsi mitenkään niin, että ajattelisit, miten muut asian saattavan kokea??

Vierailija
40/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan nytkin menossa miehen kanssa juhliin missä naiset laittaa pikkumustan ja miehet puvun. En mä sinne voi housuja laittaa kun on erillinen pukukoodi. Siksi harkitsen että jätän taas kokonaan menemättä. -ap

Se on varmasti juhlien tunnelman kannalta erittäin hyvä asia. Miksi mennä paksuilla pohkeillaan pilaamaan koko tilaisuus?

Hieno ratkaisu sinulta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän