Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kenellä pohkeen ympärys yli 35cm!

Vierailija
16.11.2015 |

Paljonko olet pitkä? Montako senttiä pohkeen ympärys on kaikista leveimmästä kohtaa seisoma-asennossa? Oletko pohkeisiisi tyytyväinen: pidätö niitä siroina, normaaleina vai paksuina? Meillä miehen kanssa kina päällä kun en suostu laittamaan mekkoa yhteen tilaisuuteen pohkeiden (37cm) takia. Pituutta vaivaset 164cm ja normaalipaino. Tuntuu että edes korkkarit ei auta vaan huomio kiinnittyy huomattavan isoihin pohkeisiin. Mies ei näe mitään ongelmaa vaan sanoo että lihaksikkaat pohkeet näyttää hyvältä mutta tää on pään sisäinen juttu mikä ollut teini-iästä lähtien! Kertokaa muut mit mieltä olette omista pohkeistanne. Itse oon kärsinyt koko elämäni :/

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin nro 57 kirjoittaja on varmasti sama joka tänne on kirjoittanut jo parikin vittuilevaa ja lapsellista kommenttia. Anna minä arvaan: olet ylipainoinen ja ruma ja sua vituttaa että jollain ihmisellä voi olla vain yksi ongelma ja se on pohkeet? :D Et voi ymmärtää sitä vaan näet vaan ne omat laardisi siinä sun ympärillä ja purat pahan olosi tänne? Ihan yhtä lailla sinun kuin ap:n pitäisi hakea apua pään sisäisiin ongelmiin.

Vierailija
62/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme provoilua. Alaikäinen on mukamas ollut koko perheen etelänloman ajan yksin hotellihuoneessa kolme viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mulla noin kauniit jalat kuin sulla ap. 

Ruoki nyt vielä oikein hanhenmaksapalleroilla trollia. Sokeakin näkee, että jalat ovat tavalliset tai jopa keskimääräistä paremmat. 

Joo, minustakin alkaa tuntumaan, että ap vain trollailee ja hakee huomiota, koska jalkansa ovat täysin normaalit.

Ap on varmaan niitä samoja ihmisiä, jotka valittavat esimerkiksi 170/50 mitoilla miten läskejä ovat eivätkä voi siksi mennä esimerkiksi uimaan (= haluavat kehuja siitä, että voi mutta sinähän olet hoikka!!)

Vierailija
64/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla ensimmäistä kertaa tämän aiheen tiimoilta av:lla.

Vierailija
65/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä joku totesi niin oma kehonkuva saattaa olla jollain ihmisillä hyvin vääristynyt. Myös minä ymmärrän aloittajaa koska olen itsekin kärsinyt nuorempana ulkonäköpaineista ja näin itseni peilistä täysin erilaisena kuin muut. Muistan kuinka hirveää oli kun en omasta mielestäni paksujen käsivarsien takia voinut pitää toppeja vuosiin. Nyt kun olen katsonut nuoruuden kuvia niin ihmettelen vain että kuinka vääristynyt kuva mulla silloin oli. Osa ei ymmärrä ongelmaasi ja sen takia kommentoi ilkeästi/haukkuu trolliksi. Minä ainakin uskon sinua ja toivon että saat jostakin apua. Vanhempana sinua vielä kaduttaa kun et nuorena käyttänyt haluamiasi vaatteita. Mieti, nytkin sinulla on mennyt jo monta hyvää mekkovuotta hukkaan vääristyneen mielikuvasi vuoksi. :(

Vierailija
66/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä hittoa :D

Minä olen lyhyt (160cm) ja lihava lihavilla pohkeilla (41cm) ja päivittäin on mekko tai hame päällä korkokenkien kanssa! En edes omista muita housuja kuin parit verkkarit, matalia kenkiä ainoat omistamani on yhdet sandaalit ja kahdet lenkkarit.

PS. En ollut aiemmin edes mitannut pohkeitani tai ajatellut, että ne jotenkin estäisivät mekkojen käytön. Totuus kun on se, ettei kukaan välitä, ainoa jolle se on ongelma olet sinä itse.

Ole onnellienn että ajatusmaailmasi on tuo. Olisin niin onnellinen itse jos pystyisin käyttämään myöskin haluamiani vaatteita. -ap

Miksi et pysty, etkö osaa pukea vaatteita päälle vai mistä kiikastaa?

Jokainen pystyy kyllä käyttämään mitä vaatteita haluaa eikä se ole asia mistä pitäisi olla erityisen onnellinen, koska se on täysin normaalia.

Vierailija
67/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasten ihmisten jolla on aina ollut hyvä itsetunto, voi olla vaikea ymmärtää ihmisiä jotka on "keksineet" ongelman eivätkä vaan pääse siitä yli. Aloittaja on yksi esimerkki. En usko että hän on trolli vaan koska ajattelee päänsä sisällä että pohkeet on isot/rumat niin heti kun joku vilkaisee niitä niin ap miettii että niitä katsotaan paheksuen. Se on ihan psykologiaa.

Vierailija
68/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme provoilua. Alaikäinen on mukamas ollut koko perheen etelänloman ajan yksin hotellihuoneessa kolme viikkoa.

Anteeksi mitä? Toi on totta. Te että voi käsittää sitä, miten elämää rajoittava vääristynyt kehonkuva on. Jos olisin kertonut, etten voi käyttää t-paitaa tai shortseja mitoissa 163/50, olisitte nauraneet. Ette pysty käsittämään sitä, kuinka paljon tollainen asia oikeasti rajoittaa ihmisen elämää. Sillä on seuraamuksia, kuten äsken kerroin. Tiedätte, kun koette itse. Toivon, ettette koskaan sitä koe.

Vierailija
69/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin, että 35 cm pohje on todella paksu. Sitten mittasin omani ja ne ovatkin 34 cm. Minulla on todella ohuen ja siron näköiset pohkeet, pituus on 168 cm ja paino 67 kg. Rakenteeltani olen erittäin siroluinen ja hauraan näköinen.

Ap:n pohkeet eivät siis ole missään tapauksessa liian paksut ja voit aivan vapaasti käyttää hameita! Sinulla on nyt korvien välissä joku häiriö, hahmotat kehonkuvaasi virheellisesti ja pidät itseäsi tukevampana kuin oikeasti olet. Eli huoli pois ja rohkeasti hame päälle!

Vierailija
70/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... korjaus... siis pituus 168 cm ja paino 57 kg...

edellinen

Vierailija
71/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt kaksi kuvaa: 

http://aijaa.com/rnTdAb

Varsinkin jälkimmäisessä kuvassa kun on mekko päällä niin näette kuinka pökkelöt nää sääret on. On lyhyet ja nilkat on paksut. Sivusta päin pohjelihas erottuu tosi selvästi ja se on ihan kiva. Se on ongelma, että pohkeet näyttää hirveeltä edestä ja takaa päin. Näyttääkö muilla yhtään samalta jolla sama ympärys ja samaa pituutta (n 164cm) mun kanssa? Ja tiesin kyllä että tulee kommentteja siihen tyyliin, että miten kehtaan tehdä jaloista ongelman tai valittaa jonkun mielestä niin pienestä asiasta. Tietäisitte, jos olisitte kärsineet samasta ongelmasta vuosia ja joutunut sen takia jättämään monet juhlat yms väliin. Kun ahdistaa niin ahdistaa :/ -ap

Minulle tulee kuvasta mieleen Marilyn Monroe. Maailman seksikkäimpänä pidetty nainen. Katsopa vaikka hänen leffansa Kesäleski. Siinä on yksi elokuvamaailman tunnetuimmista kohtauksista, kun ilma puhaltaa mekon ja paljastaa sääret kadulla. Naistenlehdissäkin on usein juttuja, että "jumppaa itsellesi sääriin muodokas Marilyn-malli". Eli voit olla todella ylpeä sääristäsi. Mitä jos omaksuisit itsellesi tuollaisen seksikkään Marilyn-omakuvan etkä yrittäisi olla väkisin Twiggy-rimppakinttutyylinen?

Vierailija
72/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua, ap??? Sullahan on just hyvännäköset pohkeet! 

Vierailija
73/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42cm, olen 175cm pituinen mies. Olen aika rimppakinttu, tykkään kävellä paljon ja välillä on tullut myös juostua pitkiä matkoja.

Vierailija
74/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua, ap??? Sullahan on just hyvännäköset pohkeet! 

Ehkä oli tarkoituskin kerätä kehuja ;)

Hyvältä näyttää.

t.mies

Vierailija
75/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 71: kävin googlaamassa Marilynin kuvia ja mulla ei todellakaan ole noin kaposat pohkeet kun hänellä on. Kun katoin noita kuvia niin tuli jälleen oikein tukkijalka-efekti. Vaikka Marilyn ei ollut myöskään kovin pitkä niin sääret on selvästi pitemmät kuin mulla..Tollaset samanlaiset huolisin itelleni koska vain -ap

Vierailija
76/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita maksimekko? Vaikka jaloissa ei mun mielestä oo mtn vikaa.

Vierailija
77/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Olen 160cm/57kg. Ennen harrastin kilpakävelyä, sitten kävelin "muuten vain" arkiliikuntana mielelläni pitkiä matkoja ym. Pohkeeni ympärys on 47cm.

Vierailija
78/81 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pohkeet 34cm ja olen 166cm.Mulla ei näytä mitenkään paksuilta jopa kapeilta jos on korkkarit.

Vierailija
79/81 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta voi miten pieleen voi itsensä arvioida. Upeat sääret!!! Ei putkimainen sääri ole kaunis, vaan kyllä nilkan ja pohkeen välillä pitää mitassa eroa olla.

Vierailija
80/81 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. Kyllä naisella pitää olla sääret. Eihän tuollaisilla pohkeilla voi pitää edes saappaita. Miettikää, jos kenkäkaupassa saappaat eivät menisi kiinni! Entä miltä housut näyttävät jalassa? Kyllä sen päältä näkee, jos on liian isot pohkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän