Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin tuhlailusi?

Vierailija

Paras ostos-ketjun vastapainoksi: oletko ostanut jotain niin typerää, että viisaampaa olisi ollut vaikkapa vetää ne rahat vessanpöntöstä? Kauan siitä on ja kaduttaako vielä?

Ap aloittaa: Ostin joku aika sitten nukkekodin tarvikkeita 60 eurolla. Joo, ne oli Lundbyn vanhoja ja alkuperäisiä, mutta en ole vielä edes aloittanut nukkekotiharrastusta ja kolmesta pikkuesineestä tuollainen summa on järjetöntä, etenkin rahat ovat muutenkin olleet tiukilla. En ymmärrä, mikä iski.

Viime kesänä käytin myös kuukauden aikana 100 euroa yhden pelin lisäelämiin ja ekstroihin. Saatoin käyttää enemmän, tuo 100 e tuli yhdelle luottokorttilaskulle. Olen siis 35-vuotias, enkä juurikaan pelaa. Tuossa lienee syy siihen, miksei kannatakaan.

Lisäksi osuin paikalle, kun H&M:lle tuli Sonia Rykielin suunnittelema mallisto myyntiin. Annoin itselleni luvan ostaa jotain, koska tarvitsin uusia alusvaatteita, mutta lopulta kannoin kotiin yli 200 eurolla täysin epäsopivia (rintsikat sai onneksi palautettua!) hepeniä. Jotenkin se hysteria tarttui. Ja se mallisto oli verkkokaupassa alennuksessa noin kuukauden kuluttua :(

Nyt kun luen omat esimerkkini, voin sanoa että ottaa päähän ja hävettää! Toivottavasti otan opikseni.

Kommentit (7)

Vierailija

Toissa kesänä ostin seinään kiinnitettävän viinipullotelineen. Nyt se pölyttyy varastossa, tuskin jaksan koskaan sitä paikoilleen laittaa. Onneksi maksoi vain kolme euroa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Peli oli candy crush? Monet on kertoneet samaa tuosta pelistä ja Angry birds stella popista.
  En taida kehdata edes kertoa, koska jonkun Candy Crushin ihmiset vielä ymmärtäisivät. No ok: Two Dots. -ap

Vierailija

En ole koskaan ollut mikään himotuhlailija tai -shoppailija, joten mitään todella pahoja esimerkkejä ei ole. Mutta yipäätään harmittaa että on tullut ostettua niin paljon vaatteita jotka eivät sitten olekaan kivoja päällä tai joita ei sitten raaskikaan käyttää ja sitten ne pölyttyvät turhaan kaapissa vuositolkulla. Onneksi jotain saa myytyä kirpparilla. 

Vierailija

Mehupuristinta oon tainnut kayttaa kerran vuoden aikana. En edes juo mehuja, joten en tajua, mika ajatus ostamisen takana oli.

Vierailija

Henry Lloydin trenssi. En ole trenssi-ihminen ollenkaan, en ole käyttänyt takkia kuin kerran. Harmittaa, kirpparilla siitä ei kuitenkaan saisi kuin kympin.

Vierailija

Mua jäi nolottamaan kun (huonossa rahatilanteessa) ostin puolitutun tupperware kutsuilta yli 30eurolla siivousluutuja muutama kuukausi sitten. Ei muka ollut pokkaa sill ä kertaa olla tilaamatta mitään. Nyt ne rätit on edelleen paketeissaan kodinhoitohuoneen pöydällä ja joka kerta ne nähdessäni mietin mikä kiltti idiootti olen ja mihin muuhun olisin voinut tuon rahan käyttää.

Vanhemmat tuhlailut olen toivottavasti jo unohtanut..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat