Oudoimmat treffit
Tänne sisältöä oudoimmista treffeistä koskaan. Mikä teki treffeistä oudot?
Aloitan (nettitreffejä:):
- mies ilmoitti treffejä sopiessa että on viemässä korjauttamaan autoa lähistölle muutenkin, ja tuli treffeille sen näköisenä että olisi ollut itse rassaamassa autoaan. Mun mielestä treffeille pitää jotenkin valmistautua. Kai oon ihan väärässä tässäkin..
- tuli treffeille kännissä, polkypyörällä...
- Herrasmiehenä oli viemässä mua kotiin treffeiltä autollaan. Virhe. Alkoi puhumaan seksistä autossa (tyyliin: ootko kokeillut näin ja näin... Tuli friikki olo. Halusin vaan tyypistä eroon.
-Ei osannut keskustella mitään tai mistään. Hoidin keskustelut koko treffien ajan, ja tuntui kuin olisin ollut työhaastattelija. Tulee väkisinkin olo ettei toista kiinnosta yhtään,vaikka kyseessä oli varmaan vain huono keskustelija.
Kommentit (69)
ensin netissä kirjoiteltiin ja nainen oli tosi puhelias ja ehdottikin tomerasti tapaamista ja heitti vitsiä. Menin hänen luokseen kylään töiden jälkeen ja oli niin vaivaannuttavaa sillä hän oli melkein kokoajan vaan hiljaa. Koitin keventää tunnelmaa huumorilla ja kysymyksillä mutta hän vaan hymäili kuin pokeripelissä. Mietin mistä ihmeestä voisimme puhua että hieman aika kuluisi eikä olisi niin kiusallinen ilmapiiri. Niin kiusallista enkä todellakaan odottanut sellaista kun hän oli viesteillä aivan erilainen
Parikin miestä on treffeillä kotonaan käynyt jääkaapilla juomassa kirkkaita. Raakana.
Toinen halusi lainata minulta rahaa. Toinen alkoi moralisoida naisia jotka käyvät treffeillä ja harrastavat seksiä.
Paljon on ollut sellaisia kemiakahveja, joissa tuntuu että miestä kiinnostaa lähinnä oma itsensä. Puhuvat itsestään ummet ja lammet, minussa kiinnostaa lähinnä se, mitä ajattelen hänestä.
Jotkut ovat kehua retostaneet seksitaidoillaan ja jälkikäteen moneen kertaan kyselleet olivatko hyviä ja mikä heissä oli parasta. Voisiko päätellä jotain siitä, että uusintaa ei tullut...
Vierailija kirjoitti:
Näillä treffeillä minä olin se outo. Ei edes kiinnostanut lähteä treffeille, enkä en ollut koskaan ollut liiemmin tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa (olin jo 20), mutta treffit oli ystävällisesti minulle järjestetty. Käytiiin kahvilla, pubissa yhdellä, käveltiin ja ajeltiin, oli ihan kivaa, ja lopulta tyyppi ajoi minut asunnolleni. Herrasmiehenä hän ei pyrkinyt ensitreffeillä jatkoille, mutta kumartui yllättäen suutelemaan minua autossa. Olin tyrmistynyt, koska tuntui siltä, että huuliani hiveltiin tajuttomilla etanoilla. Vetäydyin irti ja puuskahdin spontaanisti "yööök!" ja rupesin pyyhkimään suutani kämmenselilläni (pthyi pthyi pthyi) kuin jossain sketsissä. Miesparka halusi tavata uudestaan, mutta minulle riitti. Tästä on aivan kauhean pitkä aika enkä millään muista, kuka oli se seuraava minua suudellut mies ja milloin se tapahtui, mutta aika hyvin olen jo tottunut. :)
Tajuttomat etanat 🤣🤣
Mies piereskeli ja selitti keskellä kahvilaa ettei pas ka ole tullut kahteen viikkoon,pitäisikö mennä lääkäriin?
Autoton mies turnoff, red flag -nainen.
Olen 55v nainen ja uskaltauduin Tinderiin. Uskomatonta, mutta sain treffipyynnön ikäiseltäni, mukavan näköiseltä mieheltä. Sovimme tapaavamme kahvilassa. Paikalle saapui rollaattorilla hoippuva, langanlaiha ukkeli, joka näytti 75 vuotiaalta. Kysyessäni hänen kuvastaan, ukko sanoi laittaneensa serkkunsa kuvan, koska hän ei omalla kuvallaan koskaan löydä kumppania. Se siitä Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v nainen ja uskaltauduin Tinderiin. Uskomatonta, mutta sain treffipyynnön ikäiseltäni, mukavan näköiseltä mieheltä. Sovimme tapaavamme kahvilassa. Paikalle saapui rollaattorilla hoippuva, langanlaiha ukkeli, joka näytti 75 vuotiaalta. Kysyessäni hänen kuvastaan, ukko sanoi laittaneensa serkkunsa kuvan, koska hän ei omalla kuvallaan koskaan löydä kumppania. Se siitä Tinderistä.
Sulla kävi vain tolkuttoman huono tuuri. Ei ole järkeä luovuttaa yhden huonon kokemuksen jälkeen.
Treffejä täytyy olla valmis käymään kymmeniä ennen kuin voi löytää jonkun hyvän.
Up