Oudoimmat treffit
Tänne sisältöä oudoimmista treffeistä koskaan. Mikä teki treffeistä oudot?
Aloitan (nettitreffejä:):
- mies ilmoitti treffejä sopiessa että on viemässä korjauttamaan autoa lähistölle muutenkin, ja tuli treffeille sen näköisenä että olisi ollut itse rassaamassa autoaan. Mun mielestä treffeille pitää jotenkin valmistautua. Kai oon ihan väärässä tässäkin..
- tuli treffeille kännissä, polkypyörällä...
- Herrasmiehenä oli viemässä mua kotiin treffeiltä autollaan. Virhe. Alkoi puhumaan seksistä autossa (tyyliin: ootko kokeillut näin ja näin... Tuli friikki olo. Halusin vaan tyypistä eroon.
-Ei osannut keskustella mitään tai mistään. Hoidin keskustelut koko treffien ajan, ja tuntui kuin olisin ollut työhaastattelija. Tulee väkisinkin olo ettei toista kiinnosta yhtään,vaikka kyseessä oli varmaan vain huono keskustelija.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netin kautta tavattiin. Menin miehen asunnolle. Olin käynyt salilla, rahdannut sinne kaunistautumistavarat jne. Hiki päässä sitten hänen luokseen sovittuun aikaan. Sisällä odotti nuhjuinen, heränneen näköinen mies sekä tupakankatku. Päällä t-paita ja surffihousut. Herralla ei ollut mitään järkevää sanottavaa. Halusi kuitenkin panna. En suostunut, vaan lähdin. Laittoi vielä perään viestiä, että haluaisi nähdä (=panna). Turhaan.
Raisio? Olen törmännyt täsmälleen vastaavaan enkä meinannut siitä eroon päästä millään.
Helsinki. Näitä on näköjään enemmänkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nähdä tämänkin ketjun kaunottaret. Ja miehen kertomuksen vastapuolesta, av-mammoilla on aina puolet värikynää teksteissään.
Ja jospa mies on töykeä tai hiljainen vain päästäkseen teistä eroon?
Käynyt koskaan mielessä?
On käynyt, ja voi olla että halusi eroon. Eikö sulla oo muka koskaan ollut outoja treffejä?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nähdä tämänkin ketjun kaunottaret. Ja miehen kertomuksen vastapuolesta, av-mammoilla on aina puolet värikynää teksteissään.
Käynyt koskaan mielessä?
Mikäs mielensäpahoittaja se siinä? Värikynää tai ei, hupaisia juttujahan nämä ovat. :D
Vierailija kirjoitti:
Netissä sovitut treffit:
Mies "pikkuvanha" jos nyt aikuisesta näin voi sanoa. Mutta puhetyylistä viis, nimittäin hänellä oli taskussaan pieni lehtiö ja kynä; aina kun sanoin hänen mielestään jotain hauskaa, kiinnostavaa tai jotain hänen mielestään sopivin sanakääntein, hän otti vihkonsa esiin ja kirjoitti sen ylös. Kieltämättä tunnelma "hieman" kärsi aina kun odotin, että hän saa kirjoitettua sanomani ylös. "Parhaimmillaan" hän pyysi toistamaan sen, mitä olin juuri sanonut, jotta hän sai sen varmasti oikein ja sanatarkasti ylös.. "Koskaan ei voi tietää, milloin tarvitsee hyviä sanoja" -Mitäh?!
Oliko mies ehkä kirjailija, joka haki vuorosanoja teokseensa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt koskaan mielessä?
On käynyt, ja voi olla että halusi eroon. Eikö sulla oo muka koskaan ollut outoja treffejä?
Taidan olla niin laadukas mies, ettei ole koskaan tarvinnut treffailla.
Joillakin teillä se tuntuu olevan jopa harrastus.
Tapasin miehen rautatieasemalla, mikä mulle tarkoittaa esim. pääsisäänkäynnin edessä, koska sisällä on niin tuhottomasti jengiä. No mies viestittää, että istuu penkillä ja on mustat vaatteet. Ei paljo rajaa Helsingissä ihmisiä... No löysin herran kuitenkin etsiskelyn jälkeen lukemasta jotain seksikirjaa. Mentiin viereiseen kuppilaan, ja kundi tuli koko matkan noin puoltoista askelta taempana. Vaikka hidastin vauhtia, että tyyppi saavuttaisi mut, niin silti pysytteli takana. Kun päästiin baariin, tilasin eka (ja maksoin oman juomani, jos joku nyt rupeaa tästä nillittämään), ja viitoin miehelle, että menisi tiskille. Hän ei sit ottanutkaan mitään. Tyypillä oli likainen paita ja tunnin jutustelun jälkeen totesi, että kävisi kuumana muhun, oisko mitä tsäänssejä päästä mukaan. Totesin, että ei nyt tällä kertaa, että pitääkin tästä lähteä kauppaan. Kaveri siihen että "joo, mä tuun mukaan". Viereisessä s-kaupassa hiihti kokoajan perässä, kun minä mietin että mitä ostettavaa keksisin. Kauppareissun jälkeen tyyppi sanoi menevänsä hakemaan stokkalta rahkaa ja syövänsä sen siellä. Oudoin keikka ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt koskaan mielessä?
Taidan olla niin laadukas mies, ettei ole koskaan tarvinnut treffailla.
Joillakin teillä se tuntuu olevan jopa harrastus.
..tai sitten harmittaa, kun et ole koskaan päässyt treffeille ;) Onhan se hiton kihelmöivää sitten kun on kiinnostava tyyppi ja kokisin kyllä ihan varmasti jääneeni jostain paitsi jos en olisi suhteen alkuaikoina käynyt kertaakaan treffeillä miehen kanssa :)
Tutustuin mukavan tuntuiseen, vähän ujohkoon jätkään kaverin kautta. Sovittiin sitten ensimmäiset treffit ja hän tuli hakemaan mut kotoa autolla. Treffit olivat nämä; ajeltiin hetki autolla puhumatta sanaakaan, sen jälkeen parkkeerattiin läheisen koulun pihaan ja jätkä oli ihan hiljaa ja räpläsi rattia hermostuneesti ja välillä vähän hymähteli. Yritin parhaani mukaan pitää keskustelua yllä ja vinkata pariinkin kahvilaan menoa, mutta ei. Jotain mumisi ja välillä sanoi että "sori mä en aina keksi mitään puhuttavaa." vastasin aina että ok, mutta voisihan tunnelma olla rennompi kahvin äärellä muiden ihmisten ilmoilla eikä koulun parkkipaikalla, silti pysyttiin autossa parkkipaikalla... Lopulta pyysin takaisin kotiin ja toivotin hyvät loppuillat. Olo oli kyllä aika outo noiden treffien jälkeen eikä uudesti treffailtukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt koskaan mielessä?
Niinpä. Oli henkilön motiivi sitten tehdä vaikutus tai karkoittaa treffikumppani, niin äärimmäisen huvittavaahan se on, jos aikuinen ihminen ei puhu mitään, lymyilee autossaan tai tulee paikalle haisten kakalle. Hauskoja tarinoita niistä jää kerrottavaksi, oli vastapuolen motiivi mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen rautatieasemalla, mikä mulle tarkoittaa esim. pääsisäänkäynnin edessä, koska sisällä on niin tuhottomasti jengiä. No mies viestittää, että istuu penkillä ja on mustat vaatteet. Ei paljo rajaa Helsingissä ihmisiä... No löysin herran kuitenkin etsiskelyn jälkeen lukemasta jotain seksikirjaa. Mentiin viereiseen kuppilaan, ja kundi tuli koko matkan noin puoltoista askelta taempana. Vaikka hidastin vauhtia, että tyyppi saavuttaisi mut, niin silti pysytteli takana. Kun päästiin baariin, tilasin eka (ja maksoin oman juomani, jos joku nyt rupeaa tästä nillittämään), ja viitoin miehelle, että menisi tiskille. Hän ei sit ottanutkaan mitään. Tyypillä oli likainen paita ja tunnin jutustelun jälkeen totesi, että kävisi kuumana muhun, oisko mitä tsäänssejä päästä mukaan. Totesin, että ei nyt tällä kertaa, että pitääkin tästä lähteä kauppaan. Kaveri siihen että "joo, mä tuun mukaan". Viereisessä s-kaupassa hiihti kokoajan perässä, kun minä mietin että mitä ostettavaa keksisin. Kauppareissun jälkeen tyyppi sanoi menevänsä hakemaan stokkalta rahkaa ja syövänsä sen siellä. Oudoin keikka ikinä.
Putosin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt koskaan mielessä?
Niinpä. Oli henkilön motiivi sitten tehdä vaikutus tai karkoittaa treffikumppani, niin äärimmäisen huvittavaahan se on, jos aikuinen ihminen ei puhu mitään, lymyilee autossaan tai tulee paikalle haisten kakalle. Hauskoja tarinoita niistä jää kerrottavaksi, oli vastapuolen motiivi mikä tahansa.
Just näin, sentään joku ymmärsi pointin :)
Ei ollu Espoosta. Mansesta ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin lähetelty puolin ja toisin kolmen kuukauden ajan pitkiä meilejä. Luulin saaneeni realistisen kuvan miehestä. Sovittiin treffit kävelyn merkeissä. Tuli paikalle upealla autolla. Ulkoinen habitus rähjäinen, pitkä takkutukka, hoitamaton parta. Tunnin kävelylenkin aikana puhui yhteensä viisi sanaa. Kiehuin raivosta sisälläni. Olisin ventovieraasta koiranulkoiluttajasta tai kenestä tahansa vastaantulijasta saanut syvällisemmän juttukumppanin. Yksin lopuksi, onko hän aina niin hiljainen. Ja oli vielä korkeasti koulutettu.
Oliko tämä mies Espoosta ja käynyt lomalla P-Koreassa? Kuulostaa tutulta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä sovitut treffit:
Mies "pikkuvanha" jos nyt aikuisesta näin voi sanoa. Mutta puhetyylistä viis, nimittäin hänellä oli taskussaan pieni lehtiö ja kynä; aina kun sanoin hänen mielestään jotain hauskaa, kiinnostavaa tai jotain hänen mielestään sopivin sanakääntein, hän otti vihkonsa esiin ja kirjoitti sen ylös. Kieltämättä tunnelma "hieman" kärsi aina kun odotin, että hän saa kirjoitettua sanomani ylös. "Parhaimmillaan" hän pyysi toistamaan sen, mitä olin juuri sanonut, jotta hän sai sen varmasti oikein ja sanatarkasti ylös.. "Koskaan ei voi tietää, milloin tarvitsee hyviä sanoja" -Mitäh?!Oliko mies ehkä kirjailija, joka haki vuorosanoja teokseensa? :D
Oli tai ei, ehkä haaveili kirjailijan urasta... Joka tapauksessa outoa ensi treffeillä tuijottaa enemmän omaa pientä lehtiötään, kuin keskittyä pitämään keskustelua yllä.
Hihitteli kimeästi kuin pikkutyttö ja oli ilmeisen ujo, minä jouduin hoitamaan puhumisen. Tähän kun lisäsi risat hampaantyngät ja hienhajun, niin oli selvää ettei toisia treffejä tulisi!
Älkää nyt ihmeessä sopiko ensitreffejä tuntemattoman miehen asuntoon tai autoon, aina ja ainoastaan julkiselle paikalle. Pitäkää itsestänne huolta, huolestuttavan moni on ottanut näiden tarinoiden perusteella vähän kohtuuttoman suuria riskejä tosiaan aivan ventovieraan miehen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ihmeessä sopiko ensitreffejä tuntemattoman miehen asuntoon tai autoon, aina ja ainoastaan julkiselle paikalle. Pitäkää itsestänne huolta, huolestuttavan moni on ottanut näiden tarinoiden perusteella vähän kohtuuttoman suuria riskejä tosiaan aivan ventovieraan miehen kanssa!
Tämä, ehdottomasti tämä!!! Aina johonkin julkiseen paikkaan, vaikka siihen paikalliseen räkälään, jos muuten nolottaa tai epäilyttää olla liikkeellä tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan totta. Itsekin tein tuon mokan useampaankin kertaan joskus. Tuuri kävi ettei mitään tapahtunut.
Tästä on jo vuosia aikaa, oltiin nuoria 18v. Ja kundi vei mut ekoilla treffeillä tapaamaan mutsiaan bingoon...siellä istuin katselin kun mammat hulluna tuijotti niitä lappujaan. Oli ekat ja vikat treffit sen kundin kanssa :)
Menin sokkotreffeille ja esittelyjen jälkeen mies esitti päivän polttavan kysymyksen "No kuules, Jorma-Irmeli, tykkäätkö sie anaaliseksistä?"
:D
Netissä sovitut treffit:
Mies "pikkuvanha" jos nyt aikuisesta näin voi sanoa. Mutta puhetyylistä viis, nimittäin hänellä oli taskussaan pieni lehtiö ja kynä; aina kun sanoin hänen mielestään jotain hauskaa, kiinnostavaa tai jotain hänen mielestään sopivin sanakääntein, hän otti vihkonsa esiin ja kirjoitti sen ylös. Kieltämättä tunnelma "hieman" kärsi aina kun odotin, että hän saa kirjoitettua sanomani ylös. "Parhaimmillaan" hän pyysi toistamaan sen, mitä olin juuri sanonut, jotta hän sai sen varmasti oikein ja sanatarkasti ylös.. "Koskaan ei voi tietää, milloin tarvitsee hyviä sanoja" -Mitäh?!