Oudoimmat treffit

Vierailija

Tänne sisältöä oudoimmista treffeistä koskaan. Mikä teki treffeistä oudot?

Aloitan (nettitreffejä:):

- mies ilmoitti treffejä sopiessa että on viemässä korjauttamaan autoa lähistölle muutenkin, ja tuli treffeille sen näköisenä että olisi ollut itse rassaamassa autoaan. Mun mielestä treffeille pitää jotenkin valmistautua. Kai oon ihan väärässä tässäkin..

- tuli treffeille kännissä, polkypyörällä...

- Herrasmiehenä oli viemässä mua kotiin treffeiltä autollaan. Virhe. Alkoi puhumaan seksistä autossa (tyyliin: ootko kokeillut näin ja näin... Tuli friikki olo. Halusin vaan tyypistä eroon.

-Ei osannut keskustella mitään tai mistään. Hoidin keskustelut koko treffien ajan, ja tuntui kuin olisin ollut työhaastattelija. Tulee väkisinkin olo ettei toista kiinnosta yhtään,vaikka kyseessä oli varmaan vain huono keskustelija.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Oltiin vähän niin kuin sovittu että on seksiä treffien jälkeen .Tavattiin ja mies ei kiinnostanut livenä yhtään. Käytiin vähän kävelemässä ja mietin kuumeisesti miten pääsen tilanteesta eroon fiksusti. Lopulta vain ilmoitin miehelle ettei välillämme ole mielestäni kemiaa.

Vierailija

Netin kautta. Piti tavata eräällä sillalla. Kun olen sillalla, mies lähettää tekstiviestin että häntä jännittää...vastaan että rohkeasti vain, olen sosiaalinen. Mies siis autossa parkissa vähän matkan päästä. Tekstailu jatkuu ja tuskastun. Lähden kotiin. Menee noin puoli tuntia ja mies lähettää viestin, että häntä kaduttaa todella, haluaa tavata minut. Pyydän hänet ulos kotikerrostaloni pihalle. Hän on taas autossa matkan päässä, mutta ei uskalla tulla ulos. Laitoin sitten vikan tekstarin, jossa kerroin että mulle tulee kylmänväreet sillä hän on niin outo, ja etten halua enää kuulla hänestä.

Tuli samaan aikaan sekä typerä että pelokas olo. 

Vierailija

Mies ei puhunut juuri mitään. Pisin lause, minkä sai sanottua, oli: "Voi vitsi kun oon selvin päin, niin en saa sanottua mitään". Yritän kohteliaasti kysellä kaikkea, mutta vastaukset olivat luokkaa "joo" tai "ei".

Sain kuvan, että mies ei oikeasti ollut kiinnostunut. Myöhemmin sain kuulla hänen olleen todella kiinnostunut. Mielestäni aikuisen ihmisen pitäisi kyetä peruskohteliaaseen keskusteluun, vaikka jännittäisikin. Olisi sanonut vaikka jotain säästä, jos ei muuta keksinyt.

Vierailija

Kaatoi istuimeni autossa ala-asentoon ja alkoi kähmimään (!). Erityisen outoa siksi, kun emme olleet vielä edes puhuneet pitävämme toisistamme. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Netin kautta. Piti tavata eräällä sillalla. Kun olen sillalla, mies lähettää tekstiviestin että häntä jännittää...vastaan että rohkeasti vain, olen sosiaalinen. Mies siis autossa parkissa vähän matkan päästä. Tekstailu jatkuu ja tuskastun. Lähden kotiin. Menee noin puoli tuntia ja mies lähettää viestin, että häntä kaduttaa todella, haluaa tavata minut. Pyydän hänet ulos kotikerrostaloni pihalle. Hän on taas autossa matkan päässä, mutta ei uskalla tulla ulos. Laitoin sitten vikan tekstarin, jossa kerroin että mulle tulee kylmänväreet sillä hän on niin outo, ja etten halua enää kuulla hänestä.

Tuli samaan aikaan sekä typerä että pelokas olo. 

Todellakin outo tyyppi! 😲 Minä en olisi edes antanut uutta mahdollisuutta ekan piilottelun jälkeen.

Vierailija

Mies vei minut kahville abc:lle. Tämä ei ole edes mikään provo. Kaupungeissa oli useita kivoja kahviloita ja hän valitsi abc:n ettei tarvitse maksaa parkkimaksuja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies vei minut kahville abc:lle. Tämä ei ole edes mikään provo. Kaupungeissa oli useita kivoja kahviloita ja hän valitsi abc:n ettei tarvitse maksaa parkkimaksuja. 

I feel you! Tää tapahtui mulle joskus n. 20-vuotiaana. Mies tuli hakemaan autolla kavereidensa kanssa, ja mentiin Essolle treffeille. Ne kaverit hengasi mukana :D

Vierailija

Pyysi käymään lähikaupassa ostamassa kaljaa, jos hän tilaa sillävälin pitsaa. Kerroin, etten juo kaljaa, "ei se haittaa" oli vastaus.
Pitseriassa viittilöi mut tiskille, ja käski maksaa.
Unohtumattomat ensitreffit.

Vierailija

Teini-ikäisenä 15-16 vuotiaana tapasin festareilla tyypin. Komea ei ollut tai muutenkaan tyyppiäni, mutta oli "jo" 19 niin teinityttöä kiinnosti. Emme edes juuri jutelleet, mutta nrot tuli vaihdettua ja seuraavalle viikolle sovimme treffit.
Jätkä haki minut autollaan kotini läheisen kaupan pihasta ja ajelimme ympäriinsä. Jossain vaiheessa kysyi suhdettani kannabikseen, johon vastasin, etten käytä. Siihen aikaan oli vielä puhelinkiskoja ja yks kaks kaveri sanoi, että hänen pitää soittaa yksi "bisnes"puhelu. Kysyin, että mikset soita kännykällä, johon tyyppi ettei kaikkia bisneksiä voi hoitaa omalla puhelimella..
Tässä vaiheessa minulle riitti ja rupesin puhumaan kotiin lähdöstä. Tyyppi alkoi vielä ehdottelemaan seksistä autossa. Tämän jälkeen soitin täysi-ikäiselle siskolleni, että missä hän on. Oli lähistöllä kaverinsa luona, joten painelin sinne.
Ällöttävä tyyppi, joka vielä pitkään piinasi puhelimitse kunnes luovutti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyysi käymään lähikaupassa ostamassa kaljaa, jos hän tilaa sillävälin pitsaa. Kerroin, etten juo kaljaa, "ei se haittaa" oli vastaus.
Pitseriassa viittilöi mut tiskille, ja käski maksaa.
Unohtumattomat ensitreffit.

Mä en ymmärrä, miten jotkut voivat olla noin juntteja... yrittäisivät edes treffeillä esittää sivistyneempää kuin ovat. Missä perus käytöstavat? Vai yrittävätkö nuo miehet tahallaan karkottaa treffikumppanin?

Vierailija

Oltiin lähetelty puolin ja toisin kolmen kuukauden ajan pitkiä meilejä. Luulin saaneeni realistisen kuvan miehestä. Sovittiin treffit kävelyn merkeissä. Tuli paikalle upealla autolla. Ulkoinen habitus rähjäinen, pitkä takkutukka, hoitamaton parta. Tunnin kävelylenkin aikana puhui yhteensä viisi sanaa. Kiehuin raivosta sisälläni. Olisin ventovieraasta koiranulkoiluttajasta tai kenestä tahansa vastaantulijasta saanut syvällisemmän juttukumppanin. Yksin lopuksi, onko hän aina niin hiljainen. Ja oli vielä korkeasti koulutettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäisenä 15-16 vuotiaana tapasin festareilla tyypin. Komea ei ollut tai muutenkaan tyyppiäni, mutta oli "jo" 19 niin teinityttöä kiinnosti. Emme edes juuri jutelleet, mutta nrot tuli vaihdettua ja seuraavalle viikolle sovimme treffit.
Jätkä haki minut autollaan kotini läheisen kaupan pihasta ja ajelimme ympäriinsä. Jossain vaiheessa kysyi suhdettani kannabikseen, johon vastasin, etten käytä. Siihen aikaan oli vielä puhelinkiskoja ja yks kaks kaveri sanoi, että hänen pitää soittaa yksi "bisnes"puhelu. Kysyin, että mikset soita kännykällä, johon tyyppi ettei kaikkia bisneksiä voi hoitaa omalla puhelimella..
Tässä vaiheessa minulle riitti ja rupesin puhumaan kotiin lähdöstä. Tyyppi alkoi vielä ehdottelemaan seksistä autossa. Tämän jälkeen soitin täysi-ikäiselle siskolleni, että missä hän on. Oli lähistöllä kaverinsa luona, joten painelin sinne.
Ällöttävä tyyppi, joka vielä pitkään piinasi puhelimitse kunnes luovutti.

Ehkä ihan hyvä että todellinen luonne paljastui heti ekoilla treffeillä niin et tuhlannut enempää aikaasi?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat