Paska tilanne. :( Onneksi kissa
Ällöttävä viikonloppu takana. Huomenna yhtä paskamainen arki.
Tulin kotiin ja nostin kissan syliini. Nuuhkaisin pitkään turkin tuoksua. :)
Kyllä tämä tästä. :)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on todella hyviä huolten poistajia. Vilpittömästi ovat läsnä . Kyllä te yhdessä pärjäätte.
Enpä ole tavannut yhtään vilpitöntä kissaa. Kieroja kuin korkkiruuvit.
Kissa tunnistaa aidon ihmisen. Sinä et ilmeisesti läpäissyt seulaa.
Kissa tunnistaa tyhmän ihmisen. Mutta hyvä kahden kauppahan se onkin. Kisu saa mitä tarvitsee: rapsutusta, ruokaa ja lämpimän pesän. Ja ihminen saa kuvitella olevansa jotenkin "vilpittömästi" rakastettu. Kissat on älykkäitä, häikäilemättömiä hyväksikäyttäjiä, eli aivan kuten ihmisetkin. Mutta en minä sellaista sänkyyni ottaisi.
En minä tyhmää ja yksinkertaista kumppania sänkyyni huolisikaan. Haluan kaltaiseni. Siksi kissa. Itse asiassa - kaksi. 🐈🐱
Mun kissa on mun paras kaveri, mitä mulla on koskaan ollut. Maailman uskollisin sielu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on todella hyviä huolten poistajia. Vilpittömästi ovat läsnä . Kyllä te yhdessä pärjäätte.
Kissa tunnistaa tyhmän ihmisen. Mutta hyvä kahden kauppahan se onkin. Kisu saa mitä tarvitsee: rapsutusta, ruokaa ja lämpimän pesän. Ja ihminen saa kuvitella olevansa jotenkin "vilpittömästi" rakastettu. Kissat on älykkäitä, häikäilemättömiä hyväksikäyttäjiä, eli aivan kuten ihmisetkin. Mutta en minä sellaista sänkyyni ottaisi.
Älykäs, hyvän itsetunnon omaava, vahva ihminen ottaa kaverikseen kissan. Psykopaateilla on koira, jonka voi alistaa määräysvaltaansa ja jota voi käskeä ja jonka avulla voi pönkittää omaa egoaan.
Olen aivan samaa mieltä. Olen tavannut valitettavan monta (miestä), joilla koira juuri tuosta syystä. Niin ja minulla on kaksi kissaa, jotka ovat kyllä rakkaita. Olen vaan realisti ihmisten ja kissojen suhteen laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tyhmää ja yksinkertaista kumppania sänkyyni huolisikaan. Haluan kaltaiseni. Siksi kissa. Itse asiassa - kaksi. 🐈🐱
Juuri niin. Ja minulla tosiaan kissoja myös, kuten jo tuohon toiseen vastasin. Ja sänkyyn en ota ihan siitä syystä, että eivät ole mitään sisäkissoja. Itse tosin en sellaista ottaisi, eli kissaa esim kaupunkiasuntoon. Saitte ehkä kuvan että olen kissavihaaja, mutta itseasiassa juurikin arvostan näiden villikkojen vapaata ja itsenäistä luonnetta. Saavat toteuttaa sitä luonnettaan ulkona, minä tarjoan suojan ja ruuan ja muun. Puhunkin siis vain omista lemppareistani, eli maatiaisista. Toki on toisenkin luontoisia miisuja, tiedän.
Älykäs, hyvän itsetunnon omaava, vahva ihminen ottaa kaverikseen kissan. Psykopaateilla on koira, jonka voi alistaa määräysvaltaansa ja jota voi käskeä ja jonka avulla voi pönkittää omaa egoaan.