Miten voi olla parisuhteessa jos pelkää että ei pysty tyydyttämään tarpeeksi?

Vierailija

Olen mies 19v, olen koko elämäni kärsinyt siitä että minulla ei ole tarpeeksi iso penis,koulussa kiusattu ja kerrottu tytöille yms. Minulla on levossa vain 5cm ja erektiossa 14cm ja paksuutta ei ole liikoja. Ja sitten minun entinen tyttöystäväni otti eron minusta koska minulla on liian pieni penis jolla en pystynyt tyydyttämään hänen tarpeitaan. Ja hän oli tosi avoin ihminen ja sanoi minulle tämän. Ennen seksiä hän kyllä kehui minua täydelliseksi ihmiseksi ja ei uskonut miten näin hyvänäköinen ja mukava ihminen kuin minä voi kiinnostua hänestä,mutta seksin jälkeen asia muuttui, ja sen jälkeen masennuin täysin ja olin tosi loukkaantunut.
Ja en voi enää kuvitella olevani parisuhteessa koska pelkään että en vain pysty tyydyttämään kumppania tarpeeksi.

Kommentit (11)

Vierailija

Ei ole nyt työkalusta kiinni vaan itsetunnostasi. Ja orgasmien saamiset on korvien välistä eniten kiinni. Liikkeellä on joukko miehiä ja naisia joiden mielestä vika on aina toisessa jos eivät syystä tai toisesta saa. Niinkin voi toki joskus olla mutta usein miten ei. Nyt on vaa niih hienoa moittia toisen toisen olevan väljä tai että on pieni. Kun ihmiset toisiaan haluaa asiat eivät kaadu kokoon jos värkit ovat suht normirajoissa. Vika on usein keskenkasvuisuudessa.

Vierailija

Opettele käyttämään kieltäsi. Suuri osa naisista ei saa yhdynnässä. Suullisilla taidoilla on siis erittäin suuri merkitys. Jos nainen on tyytyväinen oraaliseen työskentelyysi, hän pysyy tyytyväisenä pienestä pilistä huolimatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Opettele käyttämään kieltäsi. Suuri osa naisista ei saa yhdynnässä. Suullisilla taidoilla on siis erittäin suuri merkitys. Jos nainen on tyytyväinen oraaliseen työskentelyysi, hän pysyy tyytyväisenä pienestä pilistä huolimatta.

Miten voi opetella työskentelemään kielellä, kun ei tule ikinä pääsemään niin pitkälle naisen kanssa? Ottaako maksulliselta oppitunteja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten voi opetella työskentelemään kielellä, kun ei tule ikinä pääsemään niin pitkälle naisen kanssa? Ottaako maksulliselta oppitunteja?

Miksi olet päättänyt, ettet ikinä pääse niin pitkälle? Laita jonnekin ilmoitus, että innokas aloittelija haluaa opetella nuolemaan naista perusteellisesti. Joku voi vaikka tarttua tarjoukseen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi olet päättänyt, ettet ikinä pääse niin pitkälle? Laita jonnekin ilmoitus, että innokas aloittelija haluaa opetella nuolemaan naista perusteellisesti. Joku voi vaikka tarttua tarjoukseen...

No olen jo helvetin kauan yrittänyt ja heikoilla tuloksilla. Siihen ei ilmoitukseen ei tartu kukaan nainen, kuten ei ole tarttunut aikaisempiinkaan ilmoituksiini. Aivan turha vaiva yrittää miehenä saada naisesta seksiseuraa netissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No olen jo helvetin kauan yrittänyt ja heikoilla tuloksilla. Siihen ei ilmoitukseen ei tartu kukaan nainen, kuten ei ole tarttunut aikaisempiinkaan ilmoituksiini. Aivan turha vaiva yrittää miehenä saada naisesta seksiseuraa netissä.

Missä ja miten olet yrittänyt? Luin juuri Iskurista ilmoituksia, jotka olivat toinen toistaan kuvottavampia. Voi kun miehet edes vähän ymmärtäisivät panostaa ilmoituksensa sisältöön...

Vierailija

Pienelläkin kalulla saa naisen tyydyttymään,kokemusta on. Kunnon esileikit ja osaava ja kestävä pano takaa nautinnon. Kieli ei koskaan korvaa panoa.

-n

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä ja miten olet yrittänyt? Luin juuri Iskurista ilmoituksia, jotka olivat toinen toistaan kuvottavampia. Voi kun miehet edes vähän ymmärtäisivät panostaa ilmoituksensa sisältöön...

Iskurissa ja suomi24:ssa. Minun ilmoitukseni ei varmasti kuulunut tuohon kuvottavien joukkoon, ne ovat varmasti asialliset, mutta ei siellä käy naisia seksiseuraa hakemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvännäköinen ja mukava, kuten aloittaja, ei pitäisi olla mikään ongelma. Pitää vain lähestyä tarpeeksi montaa naista. Suosittelen myös tavoittelemaan parisudetta, en irtoseksiä.

Vierailija

Klitoriksen hierominen miehen "kumpua" vasten yhdynnän aikana ainakin itselläni on se merkittävin orgasmin saamisessa. Sekä korvienväli. Koolla ei niin merkitystä

Vierailija

14 cm seisokissa on aivan normaali. Tuon ikäiset tytöt (ja pojat) ovat vielä kakaroita, eivät taida olla valmiita seksiin jos sen jälkeen täytyy haukkua toisen kalustusta tai omaa orgasmin puutetta. Orgasmin kyllä saa vaikka ilman munaa, se ei ole siitä kiinni.  

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat