Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menen tahallani myöhässä treffeille

Vierailija

Tällä tavalla testaan miestä arvostaako hän minua tarpeeksi. Yleensä ainakin puoli tuntia myöhässä. Riippuu miehestä. Joskus saatan jättää menemättä kokonaan ja keksin myöhemmin jonkun tekosyyn. Haluan että olen odottamisen arvoinen ja jos mies ei jaksa odottaa niin hän ei osaa arvostaa laatua.

T: Naisellinen laatunainen

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kyllä puolessa tunnissa olisin jo poistunut paikalta.

Aikani on liian kallista pelaamiseen.

t.it-miljonääri

Vierailija

Miehen pitää nähdä vaivaa minun vuokseni. Kyllä ottajia riittää, joten malttamattomimmat voi hyvin karsia joukosta. Olen palkinto. ap

Vierailija

Kymmenen minuuttia voi odottaa. Jos sen pidempään menee, niin on jo kyseessä elämänhallintaongelma ja sellaista en elämääni kaipaa.

Vierailija

Minusta myöhästyminen (varsinkin tahallinen) osoittaa vain sen, ettet arvosta miestä yhtään. Miehen aika on kuitenkin yhtä arvokasta kuin sinun aikasi. Treffit taitaa olla vain leikkiä ja peliä sinulle? Ihmettelen jos saat tällä konstilla aidon ja hyvän suhteen.

Vierailija

Olenkin aina ihmetellyt, miksi tällä palstalla väitetään, etteivät miehet arvosta naisia. Ap avasi hieman naisten logiikkaa tämän suhteen.

Vierailija

Minä menen aina kaikkiin tapaamisiin, kokouksiin, koulutuksiin, lääkärille yms. jonkin verran etuajassa, koska en halua ainakaan myöhästyä. Myöhästyminen on mielestäni tosi epäkohteliasta. Minä muuten huomautankin aina kaikille myöhästyjille asiasta.

Treffeillä odotan max 10 min ja sitten poistun paikalta ja uusia treffejä ei tule.

Koska olen laatunainen  - minä en odota ketään!

Vierailija

Olen paljon nettideittien kautta treffaillut nainen. Yllättävän moni mies tulee treffeille myöhässä. Olen keksinyt kaksi pääasiallista selitystä ilmiölle.

Toiset miehet jännittävät sen verran, että onnistuvat kämmäämään tai unohtamaan jotain ennen treffejä, ja myöhästyvät siksi. Nämä miehet tunnistaa kyllä sitten, kun he paikalle tupsahtavat.

Toiset miehet myöhästelevät tarkoituksella siksi, että treffailevat tosi usein (koska etsivät lähinnä uusia ja uusia seksikumppaneita), ja kokevat treffailun liian kalliiksi harrastukseksi, kun heidän pitäisi tarjota. Nämä miehet ilmoittavat viime tingassa jostain äkillisestä jutusta (yleensä business-juttu, joka on ihan pakko hoitaa), ovat tulossa vartin kuluttua tms. Jolloin nainen menee jo treffipaikkaan sisään ja tilaa ja maksaa itse, mitä aikoo ottaa. Mies säästää ekan drinksun hinnan ja joissain tapauksissa pystyy myös tsekkaamaan etäältä, miltä nainen luonnossa näyttää - kannattaako tullakaan paikalle.

Joka tapauksessa myöhästely on kusipäistä. Hermostuneille jännittäjille sen voi vielä antaa anteeksi, mutta tarkoituksella myöhästyminen on anteeksiantamatonta yhtä lailla naiselle kuin miehellekin. Itse en ole koskaan tavannut uudestaan ensitreffeiltä myöhästynyttä miestä, vaikka he ovat olleet kovin innokkaita tapaamaan uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olenkin aina ihmetellyt, miksi tällä palstalla väitetään, etteivät miehet arvosta naisia. Ap avasi hieman naisten logiikkaa tämän suhteen.
Vain miehelle voi tulla mieleen käyttää nimimerkkiä "Naisellinen laatunainen". Oikea laatunainenhan ei itseään sellaiseksi luokittele, koska on aidosti laadukas, myös henkisesti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat