Menen tahallani myöhässä treffeille
Tällä tavalla testaan miestä arvostaako hän minua tarpeeksi. Yleensä ainakin puoli tuntia myöhässä. Riippuu miehestä. Joskus saatan jättää menemättä kokonaan ja keksin myöhemmin jonkun tekosyyn. Haluan että olen odottamisen arvoinen ja jos mies ei jaksa odottaa niin hän ei osaa arvostaa laatua.
T: Naisellinen laatunainen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää nähdä vaivaa minun vuokseni. Kyllä ottajia riittää, joten malttamattomimmat voi hyvin karsia joukosta. Olen palkinto. ap
Jep. Kiertopalkinto nimittäin. Laatunaisen ei tarvitsisi treffeillä juosta. Laatunaisella olisi jo laatumies - sinun tapauksessasi Sedu, Hjallis tai joku vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla testaan miestä arvostaako hän minua tarpeeksi. Yleensä ainakin puoli tuntia myöhässä. Riippuu miehestä. Joskus saatan jättää menemättä kokonaan ja keksin myöhemmin jonkun tekosyyn. Haluan että olen odottamisen arvoinen ja jos mies ei jaksa odottaa niin hän ei osaa arvostaa laatua.
T: Naisellinen laatunainen
Oletko testannut kuinka paljon kehtaat maksattaa miehellä treffeillä? ;-)
T: Naisellinen kuppaajaleidi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin aina ihmetellyt, miksi tällä palstalla väitetään, etteivät miehet arvosta naisia. Ap avasi hieman naisten logiikkaa tämän suhteen.
Vain miehelle voi tulla mieleen käyttää nimimerkkiä "Naisellinen laatunainen". Oikea laatunainenhan ei itseään sellaiseksi luokittele, koska on aidosti laadukas, myös henkisesti.
Ihanan seksistisesti sanottu!
jos näyttää siltä, että myöhästyt, laita tekstari!