Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen tahallani myöhässä treffeille

Vierailija
15.11.2015 |

Tällä tavalla testaan miestä arvostaako hän minua tarpeeksi. Yleensä ainakin puoli tuntia myöhässä. Riippuu miehestä. Joskus saatan jättää menemättä kokonaan ja keksin myöhemmin jonkun tekosyyn. Haluan että olen odottamisen arvoinen ja jos mies ei jaksa odottaa niin hän ei osaa arvostaa laatua.

T: Naisellinen laatunainen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt vaan oo noussu pissi päähän?

Vierailija
2/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla osoitat miehelle, ettet arvosta häntä ja hänen aikaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöhkö!

Vierailija
4/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puolessa tunnissa olisin jo poistunut paikalta.

Aikani on liian kallista pelaamiseen.

t.it-miljonääri

Vierailija
5/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekee "laatunaisen"?

Vierailija
6/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää nähdä vaivaa minun vuokseni. Kyllä ottajia riittää, joten malttamattomimmat voi hyvin karsia joukosta. Olen palkinto. ap

Vierailija
7/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele nyt vähän, miljonäärikin meni jo menojaan.

Vierailija
8/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen minuuttia voi odottaa. Jos sen pidempään menee, niin on jo kyseessä elämänhallintaongelma ja sellaista en elämääni kaipaa.

Vierailija
9/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myöhästyminen (varsinkin tahallinen) osoittaa vain sen, ettet arvosta miestä yhtään. Miehen aika on kuitenkin yhtä arvokasta kuin sinun aikasi. Treffit taitaa olla vain leikkiä ja peliä sinulle? Ihmettelen jos saat tällä konstilla aidon ja hyvän suhteen.

Vierailija
10/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Niin mäki

Vierailija
11/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina ihmetellyt, miksi tällä palstalla väitetään, etteivät miehet arvosta naisia. Ap avasi hieman naisten logiikkaa tämän suhteen.

Vierailija
12/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen aina kaikkiin tapaamisiin, kokouksiin, koulutuksiin, lääkärille yms. jonkin verran etuajassa, koska en halua ainakaan myöhästyä. Myöhästyminen on mielestäni tosi epäkohteliasta. Minä muuten huomautankin aina kaikille myöhästyjille asiasta.

Treffeillä odotan max 10 min ja sitten poistun paikalta ja uusia treffejä ei tule.

Koska olen laatunainen  - minä en odota ketään!

Vierailija
13/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon nettideittien kautta treffaillut nainen. Yllättävän moni mies tulee treffeille myöhässä. Olen keksinyt kaksi pääasiallista selitystä ilmiölle.

Toiset miehet jännittävät sen verran, että onnistuvat kämmäämään tai unohtamaan jotain ennen treffejä, ja myöhästyvät siksi. Nämä miehet tunnistaa kyllä sitten, kun he paikalle tupsahtavat.

Toiset miehet myöhästelevät tarkoituksella siksi, että treffailevat tosi usein (koska etsivät lähinnä uusia ja uusia seksikumppaneita), ja kokevat treffailun liian kalliiksi harrastukseksi, kun heidän pitäisi tarjota. Nämä miehet ilmoittavat viime tingassa jostain äkillisestä jutusta (yleensä business-juttu, joka on ihan pakko hoitaa), ovat tulossa vartin kuluttua tms. Jolloin nainen menee jo treffipaikkaan sisään ja tilaa ja maksaa itse, mitä aikoo ottaa. Mies säästää ekan drinksun hinnan ja joissain tapauksissa pystyy myös tsekkaamaan etäältä, miltä nainen luonnossa näyttää - kannattaako tullakaan paikalle.

Joka tapauksessa myöhästely on kusipäistä. Hermostuneille jännittäjille sen voi vielä antaa anteeksi, mutta tarkoituksella myöhästyminen on anteeksiantamatonta yhtä lailla naiselle kuin miehellekin. Itse en ole koskaan tavannut uudestaan ensitreffeiltä myöhästynyttä miestä, vaikka he ovat olleet kovin innokkaita tapaamaan uudelleen.

Vierailija
14/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies vedä sinua kuonoon?

Vierailija
15/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin aina ihmetellyt, miksi tällä palstalla väitetään, etteivät miehet arvosta naisia. Ap avasi hieman naisten logiikkaa tämän suhteen.

Vain miehelle voi tulla mieleen käyttää nimimerkkiä "Naisellinen laatunainen". Oikea laatunainenhan ei itseään sellaiseksi luokittele, koska on aidosti laadukas, myös henkisesti.

Vierailija
16/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet todella, todella KAUNIS nainen, niin sinulla on ehkä varaa tehdä noin. Itse olen tavisnaisena pari kertaa ei-tahallisesti myöhästynyt 20min. treffeiltä. Miehet olivat ihan hiilenä, eikä halunneet antaa minulle edes mahdollisuutta toisille treffeille. :/ Toinen tapaus halusi poistua lähes saman tien, mutta "kohteliaisuudesta" joi 15min. kanssani kupin teetä. Myöhästyminen oli tosiaan molemmissa tapauksissa vahinko, olin nimittäin arvioinut väärin kulkemisajan julkisilla. Pahoittelut eivät kuitenkaan auttaneet mitään. 

Vierailija
17/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon täsmällinen ihminen ja lisäksi inhoan myöhästeleviä ihmisiä. Vahinkoja sattuu ja joskus voi tulla force majeure. Mutta kyllä mä ainakin häipyisin viimeistään 10 min jälkeen, jos joku on myöhässä eikä ilmoita/soita mitään. Max 20min voin odottaa, jos minulle ilmoitettaisiin sen 10min sisällä ja selitettäisiin hyvä syy olla myöhässä. Ja tiedän kyllä, että tämä aloitus oli provo...

Vierailija
18/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla testaan miestä arvostaako hän minua tarpeeksi. Yleensä ainakin puoli tuntia myöhässä. Riippuu miehestä. Joskus saatan jättää menemättä kokonaan ja keksin myöhemmin jonkun tekosyyn. Haluan että olen odottamisen arvoinen ja jos mies ei jaksa odottaa niin hän ei osaa arvostaa laatua.

T: Naisellinen laatunainen

Koet myöhemmin vielä yllätyksen, kun kuhnailet ja jäät kaupan parkkipaikalle seisoskelemaan, kun autoni lähtee. Tervetuloa bussilla kotiin. 

Vierailija
19/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet todella, todella KAUNIS nainen, niin sinulla on ehkä varaa tehdä noin. Itse olen tavisnaisena pari kertaa ei-tahallisesti myöhästynyt 20min. treffeiltä. Miehet olivat ihan hiilenä, eikä halunneet antaa minulle edes mahdollisuutta toisille treffeille. :/ Toinen tapaus halusi poistua lähes saman tien, mutta "kohteliaisuudesta" joi 15min. kanssani kupin teetä. Myöhästyminen oli tosiaan molemmissa tapauksissa vahinko, olin nimittäin arvioinut väärin kulkemisajan julkisilla. Pahoittelut eivät kuitenkaan auttaneet mitään. 

Kertoo naisen älykkyydestä. Jos ensimmäinenkään tapaaminen ei onnistu, niin naisella ei ole päätä. Tai sitten piittaamaton kusipää. Kumpikin vaihtoehto ovat huonoja.

Vierailija
20/24 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis juuri tätä ihmettelen ihmisissä. Miten voi "arvioida väärin kulkemisajan julkisilla" niin pahasti, että on 20 min myöhässä? Jos yhtään arvostat tapaamista/treffejä ja toista ihmistä, otat ajoissa selville aikataulut ja tähtäät paikalle ETUAJASSA. Siis itse olen aina lähes 10min etuajassa - tapaamisessa kuin tapaamisessa. Sitten jos joku meneekin vikaan ja tulee viivytys, siinä on se kymmenisen minuuttia pelivaraa. Miksi ihmiset eivät halua olla ajoissa paikalla? Luulevatko he, että myöhästyminen on aina tyylikästä? Onko se huomionhakua? Pelkäävätkö ihmiset vaikuttavan liian innokkailta tai säälittäviltä tulemalla ajoissa paikalle? Minulle ajoissa oleminen on osoitus arvostuksesta ja siitä, että toinen kunnioittaa aikaani. En ole mikään kiireinen bisnesnainen enkä elä missään minuuttiaikataulussa, mutta kyllä asioiden pitää mennä niinkuin yhdessä on sovittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi