Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla töissä toinen "puoliso"?

Vierailija

Luin jostain että tällainen "työpuoliso" on aika yleinen ilmiö, eli se että ihmisillä on työkaverina vastakkaista sukupuolta oleva läheinen työkaveri jonka kanssa jaetaan intiimejäkin asioita ja josta on muodostunut tavallaan työpuoliso. Uskallatko tunnustaa jos näin on?

http://www.radionova.fi/ajankohtaista/uutiset/Huomaatko-saaneesi-myos-ty...

Kommentit (14)

Vierailija

No tavallaan joo, jos sen noin haluaa sanoa. Mulla on useampikin eri paikassa.

Itse olen ajatellut sen enemmän niin, että kun elämäntilanteet on muutenkin saman tapaiset ja joku toinenkin on luonteeltaan yhtä avoin kuin minä, niin helppohan siinä on jutella vaikka mitä. Olen ajatellut työtoveruutena, jotkut ovat vain läheisempiä kuin toiset.

Vierailija

On. Se nainen jota todnäk olisin yrittänyt jos vaimon kanssa ei olisi tullut yhteistä tulevaisuutta. Olemme jopa suudelleet pikkujouluissa, "sukat alkoi pyöriä jalassa kummallakin" mutta sen pidemmälle ei menty. Kumpikin omilla tahoillamme "ihan OK-naimisissa" joten se siitä.

Nyt hän tosin vaihtaa firmaa, joten ei nähdä enää viikottain.

Vierailija

On kaksi työpuolisoa. Työskentelen poliklinikalla sairaanhoitajana. En tosin ollut koskaan miettinyt asiaa noin, mutta pitäähän se paikkansa.

Vierailija

On todellakin, läheisempikin kuin oikea puoliso. Joskus olen miettinyt ihan vakavissaan oikeaa suhdetta. Mutta tämä oma taitaa sittenkin pidemmän päälle olla luotettavampi ja turvallisempi.

Vierailija

Meidän sihteerillä on, ei kannata istua samaan pöytään syömään, sitä sisäänpäin lämpiävää keskustelua ei aikuinen ihminen kestä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On, on... hänen kanssaan on jopa seksiä...

Onko puolisoiden välisessä seksissä jotakin paheksuttavaa?

Vierailija

Mulla on. Todella läheinen ja tärkeä ihminen minulle. Jos kumpikin ei oltaisi tahoillamme naimisissa, voisi olla, että meistä tulisi jopa pari. Tosi harvonaista on löytää ihminen, jonka kanssa asiat vaan natsaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat