Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloin seurustella itseäni nuoremman naisen kanssa. Nyt naimisissa olevat kaverini vaimot ovat

Vierailija

kieltäneet miehiään viettämästä aikaa kanssani. Aika huvittavaa. Olen ilmeisesti vähän kun plantaasilta karannut orja joka tuo uutisia vapaudesta. Seurustelen siis 17 vuotiaan naisen kanssa ja itse olen 38. Suurin osa kavereistani on saman ikäisiä perheellisiä ja vakituisissa suhteissa

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

😀😂😀😀😂😅 Juu, me naiset olemme niin mustasukkaisia nuoremmasta naisestasi, että...😀😀😂😅😀

Vierailija

Taas näitä ikähullujen horinoita, pitäisikö teidän vain mennä hoitoon ja jättää meidät muut rauhaan.

Vierailija

Just joo. Sinä plantaasilta karannut orja tulit sitten raportoimaan AV-palstalle uudesta 17v. morsiamesta? Heh heh. Keksi parempi provo! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kieltäneet miehiään viettämästä aikaa kanssani. Aika huvittavaa. Olen ilmeisesti vähän kun plantaasilta karannut orja joka tuo uutisia vapaudesta. Seurustelen siis 17 vuotiaan naisen kanssa ja itse olen 38. Suurin osa kavereistani on saman ikäisiä perheellisiä ja vakituisissa suhteissa

Seurustelet alaikäisen teinitytön kanssa ja kutsut häntä NAISEKSI. Onko termi efebofiili sinulle tuttu?

t. 17-vuotiaan lukiolaistytön 39-vuotias isä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai nyt kieltää jos vietät aikasi lukion portailla :D

Tavattiin itseasiassa start up -tapahtumassa mutta joo ei haittaa vaikka kateelliset stereotypisoi :)
Ap

Vierailija

Mitä sä ap tääl vauva palstalla teet? :D Hyi, mies aaveella ois kyllä täydellinen turn off mulle! Mutta riennäs nyt sen nuorikkosi luo ettei karkaa nuoremman matkaan! Ja tuohon kysymykseesi, niin ehkä jos vain kuvittelet koko jutun? Ehkä nämä kaverisi ihan itse eivät välttämättä koe että olette juttujen puolesta samalla tasolla ja he tarkoituksella välttelevät seuraasi.

Vierailija

Kuules, ikis. Näissä provoissa on se lähtökohtainen vika, että 38-vuotiaalla miehellä ei olisi mitään syytä eikä intoa tulla av:lle kertomaan 17-vuotiaasta tyttöystävästään. Nuoremman naisen vuoksi jätetyksi tulleella naisella sen sijaan on sekä aikaa että motiivi rynnätä tänne suoltamaan katkeruuttaan miehiä kohtaan, vaikka sitten miehenä esiintymällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Seurustelet alaikäisen teinitytön kanssa ja kutsut häntä NAISEKSI. Onko termi efebofiili sinulle tuttu?

17v on kyllä fyysisesti jo ihan nainen. Väitätkö ettei tyttäresi kaverit miellytä sun silmää? Kyseinen tyttö on lisäksi todella kypsä ikäisekseen ja olemme kiinnostuneita samoista asioista.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

17v on kyllä fyysisesti jo ihan nainen. Väitätkö ettei tyttäresi kaverit miellytä sun silmää? Kyseinen tyttö on lisäksi todella kypsä ikäisekseen ja olemme kiinnostuneita samoista asioista.
Ap

Jospa tässä on todellinen syy sille, miksi kaverisi eivät enää vietä aikaa kanssasi? Olet siis huomattavasti lapsellisempi kuin he ja he kokevat teidän olevan tavallaan eri ikäluokkaa sinun eläessä teini-ikää uudestaan heidän puolestaan ollessa jo rehellisesti aikuisia, keski-ikää lähestyviä miehiä. Luultavasti he eivät vain kehtaa sanoa sinulle suoraan, että vaikutat enemmän heidän lapseltaan kuin ikätoverilta, joten pistävät vaimon piikkiin sen, että saavat hyvän tekosyyn kieltäytyä sinun seurastasi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat