Kun mies ei olekaan sitä mitä aluksi luulit.

Vierailija

Kai hän esitti parempaa mitä oikeasti on. Halusi antaa paremman kuvan. Nyt mietin haluanko jatkaa suhdetta. Mua itkettää ja olen onneton. Vaan miten voin sanoa; et ollutkaan niin ihana kun luulin ja tämä oli kai tässä. Vielä kuitenkin on jäljellä rakkaus ja välittäminen. Tuli vaan tietoon asioita paljon kerralla ja siinä on sulattamista. Vai pitäisikö antaa ajan kulua jos pystynkin hyväksymään hänet sellaisena kuin on?

Kommentit (8)

Vierailija

Mikä kiire sulla on hätiköidä? Voithan miettiä ensin ja tehdä päätöksesi vasta sitten, kun olet varma asiasta.

Kai jokainen yrittää alussa antaa itsestään mahdollisimman parhaan kuvan. Mutta en minäkään hyväksy valehtelemista tai isojen asioiden pimittämistä. Mutta oli meilläkin niin, että mies antoi (tietenkin) vaikutelman, että on ihan tavallinen siisti mies. Vaan onhan se vuosien mittaan selvinnyt, että on sottapytty, joka pesee hampaansa noin kerran kuukaudessa. Ennen kuin tajusin, että nuo viat eivät olekaan satunnaisia, niin tässähän sitä jo oltiin lasten kanssa. No onneksi on kunnon mies kuitenkin. Mies sitten palkkasi meille siivoojan ja minä en suutele häntä, koska ei pese hampaitaan. Eli mies kantaa seuraukset omista vioistaan, joita ei halua korjata, vaikka ei olisi vaikeaa.

Vierailija

Joskus ihmisten luulee olevan toisenlaisia kuin he ovatkaan. Sellaista se on. Älä nyt ainakaan mitään hätiköityjä päätöksiä tee. Sulattele uutta tietoa hetki, ja tee rationaalinen päätös.

Vierailija

Ei minunkaan mieheni ollut sitä, miltä aluksi vaikutti. Lempeän pitkämielisyyden sijaan hän onkin usein helposti tulistuva ja ylilyöntejäkin on nähty. On käyty läpi pariterapiat ja kaikki. On ollut ongelmia alkoholin kanssa. Mutta ihmisenä hän kuitenkin pohjimmiltaan oli sellainen, että häntä yhä rakastan. Siksi karikoista on selvitty.

Olen minäkin muuttunut vuosien varrella todella paljon.

n+40

Miehet näyttelee aina parempaa kuin on, ihan aina. Siihen on vain totuttava jos aikoo elää niiden kanssa. Sanovat sen olevan geneettistä, mutta joitakin poikkeuksia voi olla, yhteenkään en ole kyllä törmännyt :(.

Vierailija

Riippuu ihan siitä, minkälaisista asioista antanut vääränlaisen kuvan.

Itselle osui kohdalle unelmamies: komea, hyvässä asemassa, hauska, huomaavainen, hellä, hyvä rakastaja jne. Sattuipa vaan niin, että tyyppi eli kaksoiselämää. Onneksi selvisi hyvissä ajoin ennen kuin enempää sitouduin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet näyttelee aina parempaa kuin on, ihan aina. Siihen on vain totuttava jos aikoo elää niiden kanssa. Sanovat sen olevan geneettistä, mutta joitakin poikkeuksia voi olla, yhteenkään en ole kyllä törmännyt :(.

Mä esitän aina huonompaa kuin olen. Esitän sekakäyttäjää, vaikka en käytä kuin alkoholia ja sitäkin harvoin. Tuon ilmi, että olisin keskeyttänyt opintoni ja oisin työtön, vaikka oikeasti suoritin maisterin tutkinnon loppuun ja teen töitä noin 20h/vko. Jos nainen rakastaa mua tuollasena, niin rakastaa sitten varmaan "parempanakin"

Vierailija

Mies antoi itsestään todella fiksun kuvan. Kuitenkin nyt on käynyt selväksi, että hölmöilee humalassa. Minua kohtaan on kyllä hyväkäytöksinen humalassakin. Se nyt olisikin aika lailla suhteen loppu jos näin ei olisi. Mutta tiedä sitten jos tulevaisuudessa näin ei tule olemaankaan. Halusin vaan sen fiksun miehen, jota kunnioittaa. Sitten on joitain nuoruuden töppäilyjä. Ehkä kovin pettymys onkin, että hän on aivan perusmies, ei yhtään erilainen verrattuna entisiin miehiini. No okei, ehkä hän kohtelee mua paremmin, mutta kai sitä olis toivonut jotain enemmän. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat