Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaatteko että mies-nais-vastakkainasettelu on lähinnä sitä että naiset haluaa eroon miehistä ja miehet ulisee siitä

Vierailija
27.04.2026 |

Miehet ei vaan suostu ymmärtämään että naiset ei halua mennä niiden kanssa taksiin, ei törmätä niihin metsässä, ei avioitua niiden kanssa yms

Naiset vaan haluaa eroon miehistä ja miehet kiukuttelee siitä 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto meille normaaleille miehille, kun kaiken maailman hullut pitävät itsestään niin kovaa meteliä, että eivät (toivottavasti) edes vahingossa eksy parisuhteeseen kenenkään piinaksi.

Vierailija
2/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottovoitto meille normaaleille miehille, kun kaiken maailman hullut pitävät itsestään niin kovaa meteliä, että eivät (toivottavasti) edes vahingossa eksy parisuhteeseen kenenkään piinaksi.

Tarkoitit kenenkään piiaksi. Samaa mieltä hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se on kiukuttelua eli jotenkin lapsellista, että naiset inhoavat puolta ihmiskuntaa, jota ilman heitä ei olisi eikä mitään sivilisaatiotakaan?

Naiset kyllä hyötyvät suuresti siitä, että miehet pitävät heistä. 

Ei tuolla kannata fleksailla. Aika nopeasti luulisi keskivertoälyllä ymmärtävän, että tuo kosahtaa omaan nilkkaan. Mutta kai se viha on niin suuri, että ennemmin kuolee itkien kuin aikuistuu. Ja miehet mahdollistavat tuon uhittelun samalla, kun sohvaan pureutuu entistä kovempia pieruja. 

Lapsellisia viestejä, hädin tuskin viitsii edes vastata mutta menköön

kokeilkaa? Jättäkää meidät rauhaan. Katsotaan miten teillä sujuu lisääntyminen ja kotielämä kun ei ole ilmaista piikaa huolehtimassa. Te ette pärjää ilman meitä. Tap pakaa ja rais katkaa toisenne.

Vierailija
4/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, mitenköhän mahtaa palstan mieslapsilta piian (tai mikään muukaan fyysinen) työ onnistua. Piiat ei ihan liikaa pelaille tietokoneilla :d

Vierailija
5/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Tämän huomaa hyvin vauvan miesviha-aloitusten pakkomielteisyydestä.

Vierailija
6/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ulinat on vauvapalstan uikuttajilla. Missään muualla en ole elämässä törmännyt niin paljon tyhjästä valittajiin. Näillä uikuttajilla ei ole koskaan mitään rakentavaa, eikä ikinä mitään ideoita...vain valittamista.

Tai sitten aloitukset on ihan silkkaa paskaa.

Vierailija
7/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun havainto on, että he (miehet ja naiset) pitävät sitä hauskana leikkinä, josta loppujen lopuksi otetaan herneet nenään.

Vierailija
8/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitä naiset, tätä olen miehenä jo toivonutkin. En edelleenkään aio hukata loppuelämääni teidän hallusinaatioiden metsästämiseen. Jos lopultakin naiset itse tietäisivät mitä haluavat, niin se olisi askel uuteen uljaaseen maailmaan. Tietysti jokainen on yksilö. Paitsi nainen, joka ottaa kaiken henkilökohtaisesti.

Vierailija
9/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos siitä naiset, tätä olen miehenä jo toivonutkin. En edelleenkään aio hukata loppuelämääni teidän hallusinaatioiden metsästämiseen. Jos lopultakin naiset itse tietäisivät mitä haluavat, niin se olisi askel uuteen uljaaseen maailmaan. Tietysti jokainen on yksilö. Paitsi nainen, joka ottaa kaiken henkilökohtaisesti.

Tervetuloa utopiaan jossa naisilla on omat taksit, ravintolat, koskemattomuus 

te miehet voitte tehdä ihan mitä haluatte kunhan naiset saa olla rauhassa 

Vierailija
10/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, mitenköhän mahtaa palstan mieslapsilta piian (tai mikään muukaan fyysinen) työ onnistua. Piiat ei ihan liikaa pelaille tietokoneilla :d

Rakennusala, tekniikka- ja insinöörialat, kuljetusala, teollisuus, maa-, metsä- ja kalatalous ovat kaikki miesvoittoisia aloja. Eli uskallan väittää, että miehiltä onnistuu aika moni fyysinen työ.

Vierailija
11/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ei teillä omia takseja suomalaismiesten takia ole.

Vierailija
12/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tätäkin kinastelua lietsota Pietarista käsin.  Pannaan tsuhnat riitelemään keskenään ja edistetään populaation sukupuuttoa.

Vierailija
13/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulina johtuu siitä, että miehet ovat kyllästyneitä naisiin, muuta kuin pilluna, joten eivät enää ala parisuhteisiin. Naiset joutuvat tekemään nyt kaiken itse ja ovat uupuneita ja ahdistuneita.

Vierailija
14/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tätäkin kinastelua lietsota Pietarista käsin.  Pannaan tsuhnat riitelemään keskenään ja edistetään populaation sukupuuttoa.

Eli esim. Hesaria ja Yleä johdetaan itärajan takaa?

Vierailija
15/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulina johtuu siitä, että miehet ovat kyllästyneitä naisiin, muuta kuin pilluna, joten eivät enää ala parisuhteisiin. Naiset joutuvat tekemään nyt kaiken itse ja ovat uupuneita ja ahdistuneita.

Hahaha luepa joskus vaikka kirja ja sivisty. Miehet tutkitusti kuluttavat naista silmittömästi enemmän kuin sinkkuus

Vierailija
16/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ei teillä omia takseja suomalaismiesten takia ole.

Mies kuin mies. Minua naista on kuorittu ja yritetty pahoinpidellä ainoastaan lukuisten suomimiesten toimesta. 

Vierailija
17/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte naiset olla ihan rauhassa, kunhan luotte itsellenne oman verotuksen ja maksatte sillä omat palvelunne.

Sopiiko?

Vierailija
18/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte naiset olla ihan rauhassa, kunhan luotte itsellenne oman verotuksen ja maksatte sillä omat palvelunne.

Sopiiko?

Tämä maailma on rakennettu ainostaan sillä voimavaralla mikä jää yli kun se toinen synnyttää ja hoitaa kodin. Eli ei käy. Te ette pysty puoleenkaan siitä mihin me. Tulet näkemään miltä näyttää kun naiset ei enää nai eikä synnytä. Miehet tulee kuolemaan nälkään ja keskinäiseen mur haan

Vierailija
19/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu.

N25

Vierailija
20/21 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko?

Tämä maailma on rakennettu ainostaan sillä voimavaralla mikä jää yli kun se toinen synnyttää ja hoitaa kodin. Eli ei käy. Te ette pysty puoleenkaan siitä mihin me. Tulet näkemään miltä näyttää kun naiset ei enää nai eikä synnytä. Miehet tulee kuolemaan nälkään ja keskinäiseen mur haan

Ja naiset myös, eikö niin? Sopii minulle.