Mihin Euroopassa uskallat nyt matkustaa?

Vierailija

Arlandaan?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Kaikkialle. Jos juuri ennen lähtöä olisi uhasta ilmoitettu ja kehoitettu välttämään kaupunkia, niin silloin en menisi. Mutta muuten on pakko jatkaa normaalia elämää. Osalla on esim. työmatkoja tehtävä, silloin on pakko mennä. Olen myös menossa perheen kanssa ensi vuonna muutamaankin Euroopan suurkaupunkiin.

Vierailija

Asun Euroopassa, yhdessä suurkaupungissa, ja ajattelin kyllä matkustaa muuallakin ihan normaalisti. En pelkää terroristeja. Jos kohdalle sattuu niin sitten sattuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkialle!

Jatkan vielä sen verran, että joku voi seota Helsingin metrossa kirveen kanssa tai pommin kanssa ostarilla, yhtä hyvin kuin Pariisissa, jokseenkin isommalla skaalalla tämä.

Peace in mind people. Kaikki muslimit eivät ole terroristeja.

Vierailija

Mua ärsyttää tää "ei saa antaa pelolle valtaa" lässytys. Asun nyt Lontoossa ja todella pelottaa, että koska täällä teurastus alkaa. Ei nää terroristit ole mitään pehmonalleja, joihin tää love, peace ja jatketaan vaan pelottomasti yhdessä lässytys tehoaa. Ne ovat elukoita, raakalaisia, aivopestyjä hulluja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialle!

Jatkan vielä sen verran, että joku voi seota Helsingin metrossa kirveen kanssa tai pommin kanssa ostarilla, yhtä hyvin kuin Pariisissa, jokseenkin isommalla skaalalla tämä.

Peace in mind people. Kaikki muslimit eivät ole terroristeja.

No ei ole ei, mutta kaikki terroristit ovat kyllä muslimeja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkialle. Jos juuri ennen lähtöä olisi uhasta ilmoitettu ja kehoitettu välttämään kaupunkia, niin silloin en menisi. Mutta muuten on pakko jatkaa normaalia elämää. Osalla on esim. työmatkoja tehtävä, silloin on pakko mennä. Olen myös menossa perheen kanssa ensi vuonna muutamaankin Euroopan suurkaupunkiin.

Höpö höpö

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lontooseen tai Barcelonaan en menisi nyt

Minä olen menossa molempiin seuraavien kolmen kuukauden aikana. En ajatellut peruuttaa, ellei juuri ennen lähtöä tule ilmoitusta, että matkustamista tulee välttää välittömän uhan vuoksi.
Mielestäni riski osua juuri terrori-iskun keskelle on äärimmäisen pieni. Pitäisi olla juuri tiettyyn aikaan, tietyssä kaupungissa ja juuri siellä minne isku tehdään, joten ajattelen, että jos niin huono tuuri käy, niin sitten käy. En anna näiden tapahtumien aiheuttaa itsessäni turhaa pelkoa ja elän niin kuin ennenkin ja matkustan niin kun ennenkin, vapaa-ajan- ja työmatkoja. Mikään Syyria tms. ei luonnollisesti kuulu matkakohteisiini, mutta Lontoo ja Barcelona kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei ole ei, mutta kaikki terroristit ovat kyllä muslimeja.

Mistä lähtien esim. Breivik on ollut muslimi?

Mistä lähtien politiikka on ollut uskonto?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat