Inhottavaa katsoa rintaliivejä kaupassa kun jotkut raahaavat poika-/miesystävänsä mukaansa niitä pällistelemään

Vierailija

Mahtaakohan nuo miehiään rintaliiviostoksilleen raahaavat naiset edes ymmärtää ettei heidän miehiään voi vähempää kiinnostaa mihin se oma kultahanipallero ne kaulan alapuolella roikkuvat palleronsa verhoaa? Vähän sama kuin miehet raahaisivat naisensa johonkin jalkapalloliikkeeseen ja kuvittelisivat että heitä kiinnostaa se millä nappiksilla sitä ensi launtaina lähdetään jätkien kanssa palloa potkimaan.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minusta ei ole mukavaa kun miehiä tuodaan sinne naisten alusvaateosastolle pyörimään. Tämä ei ole muodikas ajatus nykyaikana, mutta minusta ihmisellä pitäisi olla jonkin verran yksityisyyttä. Siihen kuuluu se että vieraalla miehellä ei ole tilaisuutta katsella millaisia alusvaatteita käytän. En lähde tietenkään pakoon, minulla on kyllä suurempi oikeus olla siellä kuin noilla miehillä. Kerran piti hätistellä pois kaksi miestä jotka jumittivat keskustelemassa jääkiekosta alennettujen rintaliivien hyllyn edessä.

Muutenkin en oikein ymmärrä että mies tai poikaystävä otetaan mukaan. Onhan se mukavampi että uudet alusvaatteet ovat yllätys, minun mielestäni.

Vierailija

Typerä stereotypia. Kyllä mun miestä kiinnostaa vaatteet, myös alusvaatteet. Käydään mielellään yhdessä shoppailemassa, enkä tajua miksi mun pitäisi jättää se kaupan ulkopuolelle, jos aion ostaa alusvaatteita. Miksen mä saisi sitä ottaa mukaan, jos kerran naisystävän saisin?

Vierailija

Samaa mieltä, mies nähköön ne kotona. En ymmärrä mihin sitä miestä siellä tarvitaan, menee yllärikin pilalle.

Tietenkään ei miehiä voi kieltää sinne tulemasta koska syrjintä, mutta toivottavasti suurin osa tajuaisi ihan itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole mukavaa kun miehiä tuodaan sinne naisten alusvaateosastolle pyörimään. Tämä ei ole muodikas ajatus nykyaikana, mutta minusta ihmisellä pitäisi olla jonkin verran yksityisyyttä. Siihen kuuluu se että vieraalla miehellä ei ole tilaisuutta katsella millaisia alusvaatteita käytän. En lähde tietenkään pakoon, minulla on kyllä suurempi oikeus olla siellä kuin noilla miehillä. Kerran piti hätistellä pois kaksi miestä jotka jumittivat keskustelemassa jääkiekosta alennettujen rintaliivien hyllyn edessä.

Muutenkin en oikein ymmärrä että mies tai poikaystävä otetaan mukaan. Onhan se mukavampi että uudet alusvaatteet ovat yllätys, minun mielestäni.

Mene hoitoon :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole muodikas ajatus nykyaikana, mutta minusta ihmisellä pitäisi olla jonkin verran yksityisyyttä. Siihen kuuluu se että vieraalla miehellä ei ole tilaisuutta katsella millaisia alusvaatteita käytän.

Mitäs jos myyjä onkin mies? Ajatella, vieras mies ja näkee minkälaiset kalsarit ostat!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole muodikas ajatus nykyaikana, mutta minusta ihmisellä pitäisi olla jonkin verran yksityisyyttä. Siihen kuuluu se että vieraalla miehellä ei ole tilaisuutta katsella millaisia alusvaatteita käytän.

Mitäs jos myyjä onkin mies? Ajatella, vieras mies ja näkee minkälaiset kalsarit ostat!!

Tulipa tästä muuten mieleen etten ole koskaan nähnyt alusvaateliikkeessä miesmyyjää. Enkä edes niissä liikkeissä missä myydään paljon alusvaatteita esim. Lindexillä.

Eihän kukaan ostaisi alusvaateliikkeestä, jos sovituskoppiin tarvitsisi avuksi miesmyyjän sovittamaan paikoilleen niitä rintsikoita.

Ootteko muut muka nähnyt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon :D

Mene opettelemaan käytöstavat. Samoin te jotka yläpeukutatte tuollaista kommenttia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuskin hän on siellä hyllyjen välissä häiritsemässä "kalsarien" shoppailua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, mies nähköön ne kotona. En ymmärrä mihin sitä miestä siellä tarvitaan, menee yllärikin pilalle.

Tietenkään ei miehiä voi kieltää sinne tulemasta koska syrjintä, mutta toivottavasti suurin osa tajuaisi ihan itse.

Kuvittelisin että miehetkään eivät hirveästi tykkää jos lauma kikattavia naisia pyörii miesten alusvaateosastolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tulipa tästä muuten mieleen etten ole koskaan nähnyt alusvaateliikkeessä miesmyyjää. Enkä edes niissä liikkeissä missä myydään paljon alusvaatteita esim. Lindexillä.

Eihän kukaan ostaisi alusvaateliikkeestä, jos sovituskoppiin tarvitsisi avuksi miesmyyjän sovittamaan paikoilleen niitä rintsikoita.

Ootteko muut muka nähnyt?

Sillä ei toki ole mitään tekemistä asian kanssa, että myyjät vaatekaupoissa ovat 90-prosenttisesti naisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuskin hän on siellä hyllyjen välissä häiritsemässä "kalsarien" shoppailua.

Kyllähän jonkun täytyy ne hyllytkin joskus siistiä ja täydentää.

Vierailija

Tuskin ne muiden miesystävät on sun liiveistäs kauheen kiinnostuneita. Joten valkkaile kalsonkis ja liivis aivan rauhassa, ketään ei kiinnosta

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat