Olen taitamaton tyhmyrimies. Onko tällaisilla miehillä vientiä? Millaiset naiset ovat kiinnostuneet minun tyypistäni?

Vierailija

Mielenkiinnosta kysyn.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos sinusta löytyy myös vähän edes narsistisia piirteitä, väkivalta ja arvaamattomuus on myös plussaa. Ehkä kaltoinkohtelet eläimiä? Henkistä väkivaltaa? Saattaisin olla kiinnostunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sinusta löytyy myös vähän edes narsistisia piirteitä, väkivalta ja arvaamattomuus on myös plussaa. Ehkä kaltoinkohtelet eläimiä? Henkistä väkivaltaa? Saattaisin olla kiinnostunut.

Valitettavasti en harrasta mitään noista. Siinä meni sekin mahdollisuus. Huoh...

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Pyydä nyt tytöltä remmiä vähintään. Jos koulu ei kerran maistu. Taisit joutua välkällä alakynteen, kun valtion koulutusbudjetti valahti kohdallasi viemäristä alas.

Mut jos oot kiusattu etkä tee asialle jotain niin ei ehkä voi mitään.

Vierailija

Parhaan markkinatutkimuksen teet kun ryöstät pankin ja saat kuvasi lehteen niin jo tulee yhteydenottoja. Tavoittaa ihan karmean määrän naisia jotka haluavat halata jännämiehen hyväksi. Sopivasti pakopyörästä puhkee kumi tai ajat kaarteessa ulos tms. Ketjut loppuu kesken. Siinä hommassa ei saa liian taitava ollakaan. Pimpan saanti on taattu muutaman vuoden kun jaksat odottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No löytyykö edes hellyyttä ja huolenpitoa? Ulkonäköä yhtään? Oletko "kunnollinen"?

No mistä minä tiedän kun ei ole kokemusta, luulisin että löytyy hellyyttä ja huolenpitoa jollain tasolla. Tottakai minulla ulkonäköä on, rumaa sellaista tosin. Pidän itseäni kunnollisena, eli en varmaan ole.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko lukio käyty? Et kai ryyppää humalaan tai polta? Oletko empaattinen? Teetkö kotiaskareita?

Ei ole, mitä oikein kuvttelet? En tee kumpaakaan missään määrin. Mielestäni olen. Joskus teen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Sinun tyypistäsi on kiinnostuneet sellaiset naiset, jotka tykkää humoristisesta sanailusta. Minä oon sinusta ihan myyty. Oon keski-ikäinenn naimisissa oleva nainen, että en varmaan ihan sitä mitä toivoit vastaukseksi. Mutta oon ihan tosi tavallinen tylsimys, joten kyllä minusta varmasti on nuorempi versio jossain liikkeellä :-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat