Työkkäri pakottaa kuntouttavaa työtoimintaan

Vierailija

Työkkäri on pakottamassa mua kuntouttavaan työtoimintaan jonnein pajalle. Siitä ei saa kun vaivaiset 9 euroa. Voiko tuosta mitenkään kieltäytyä? En halua mennä töihin ilmaiseksi.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Et onneksi voi kieltäytyä. Saat työkkärikorvauksen plus 9 euroa. Työkkärikorvauksen voi aina katkaista halutessaan. Ei sit oo pakko mitään tehdä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin katsos, kun ei se meillä hyvinvointovaltiossakaan raha ihan puista tule että saadaan elintapaloisia elätellä.... 

Tulee.

Kuntouttava työtoiminta on RIKOS. Suomen valtion perustuslaki ei salli sitä, että henkilö, joka on työnhakijana saa samalla valtion kuntoutusta.

Ap tarvitsee henkilökohtaisen oikeusavustajan. Kyseessä on vakava rikos, joka tähtää pakkotyön teettämiseen EU-alueella.

Vierailija

Kuntoututtava työtoiminta on hyvä asia. Siinä ihminen oppii työntekoa, aikatauluja ja vastuuta elämästä. Mikään muu ei auta ihmistä, joka on vaipunut työttömyyteen.

Muistan aina sen kun olin työharjoittelussa eräässä puuosia valmistavassa yrityksessä, itse olen koulun kautta siellä harjoittelussa.  Siellä eräs mies valmisti puuportaita esim. kaksikerroksiseen rivitaloon. Mies kertoi saavansa 15 euroa tunnilta ja piti työstä...

Sitten yhtenä päivänä siellä oli lisäksi uusi mies ja hän teki aivan samoja töitä,  mitä nyt 6 tuntia per päivä. No kahvitauolla juttelin hänen kanssaan  Jutustelu jatkui ja lopulta hän sanoi " kyllähän se hieman vituttaa... kun samaa työtä tehdään ja toinen saa 15 euroa tunti. Minä saan 9 euroa päivä.... "

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuntoututtava työtoiminta on hyvä asia. Siinä ihminen oppii työntekoa, aikatauluja ja vastuuta elämästä. Mikään muu ei auta ihmistä, joka on vaipunut työttömyyteen.

Muistan aina sen kun olin työharjoittelussa eräässä puuosia valmistavassa yrityksessä, itse olen koulun kautta siellä harjoittelussa.  Siellä eräs mies valmisti puuportaita esim. kaksikerroksiseen rivitaloon. Mies kertoi saavansa 15 euroa tunnilta ja piti työstä...

Sitten yhtenä päivänä siellä oli lisäksi uusi mies ja hän teki aivan samoja töitä,  mitä nyt 6 tuntia per päivä. No kahvitauolla juttelin hänen kanssaan  Jutustelu jatkui ja lopulta hän sanoi " kyllähän se hieman vituttaa... kun samaa työtä tehdään ja toinen saa 15 euroa tunti. Minä saan 9 euroa päivä.... "

Pum pum. Kuntouttava työtoiminta työnhakijalla on orjatyötä. Orjatyö on RIKOS. Se ei ole puolusteltavaa.

Sohsohsohsohsohsohsohsoh SOO.

Pimpelipom.

On rikos myös määrätä allaskuntoutusta tai fysioterapiaa henkilölle, joka ei sitä tarvitse.

Kaltaisesti laiskuuden vastustajat eivät aina kykene kunnioittamaan muita ihmisiä, joten suosittelisin pikaista psykoosilääkitystä.

Ps. syö Scandicin punavihreä poronpaisti 15 euron verottomalla tuntipalkallasi.

Yeah yeah

HALLELUJAAAA!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Työkkäri on pakottamassa mua kuntouttavaan työtoimintaan jonnein pajalle. Siitä ei saa kun vaivaiset 9 euroa. Voiko tuosta mitenkään kieltäytyä? En halua mennä töihin ilmaiseksi.

Ei kukaan sua sinne ilmaiseksi pakota. Saat työttömyyskorvauksen plus 9 euroa päivältä. Onks tullut maattua kauankin toisten rahoilla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pum pum. Kuntouttava työtoiminta työnhakijalla on orjatyötä. Orjatyö on RIKOS. Se ei ole puolusteltavaa.

Sohsohsohsohsohsohsohsoh SOO.

Pimpelipom.

On rikos myös määrätä allaskuntoutusta tai fysioterapiaa henkilölle, joka ei sitä tarvitse.

Kaltaisesti laiskuuden vastustajat eivät aina kykene kunnioittamaan muita ihmisiä, joten suosittelisin pikaista psykoosilääkitystä.

Ps. syö Scandicin punavihreä poronpaisti 15 euron verottomalla tuntipalkallasi.

Yeah yeah

HALLELUJAAAA!

Luitko sinä edes tuota minun kirjoittamaan viestiä?  :D  Sinä taida olla aika sekaisin?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat