Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cittarin joulukupongit tänään

Vierailija

Koskeeko lelualennus vain yhtä lelua -30% vai useampaa, mielestäni ei lukenut vain 1 tuote kuten lastenvaatealekupongissa, mutta kassan mielestä koski vain yhtä.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mä hermostuin ihan samasta asiasta ihan todella tänään.

Katsoin kanssa ensin nopsaan, että kun lukee kaikissa muissa esim. "YHDESTÄ lastenvaatteesta -40%..." YHDESTÄ jouluvalosta -40%.." jne. ja sitten tässä kupongissa lukee "KAIKKI lelut ja lautapelit -30%", niin tottakai sitä ensin ajatteli että sillä kupongilla voi ostaa niin monta lelua kuin haluaa.

(Ei se etu nyt edes niin ihmeellinen ollut, että siitä olisi pitänyt muka tajuta että koskisi vain yhtä tuotetta.)

No, käytimme sitten yli tunnin valiten ja etsien ja ihmetellen mitä kaikkea otetaan!!! Ja sitten kassalle mennessä revin kuponkeja ja huomasin tuon pikkupräntin 1 etu/kuponki. Ja kassan mukaan oli tosiaan yksi.

Arvatkaa menikö hermot....!!!

(Ei oo eka kerta kun hermostun väärin kirjoitettuun markkinointiin, kassojen omiin tulkintoihin jotka poikkeaa kassasta toiseen, virheellisiin veloituksiin kassalla alennusten suhteen  jne. )

Ärsyttää todella kun esim. aina kun cittarista tulee jotain kuponkeja niin ne saa ne sählättyä jotenkin, jos ei muutoin niin kassa tekee väärin ja kauhea aikaavievä selvittely!

Se valopää markkinointi-ihminen joka nuokin kuponkien tekstit on suunnitellut, saisi saada kyllä tästä palautetta - luulin että itse olin ainoa hömelö sitten joka luuli ensin väärin, mutta näköjään en..

Vierailija

Ite hyödynsin vain aino jäätelö edun. Tosin olis sekin saanu jäädä kauppaan, ihan turhia kaloreita vain siksi että on halpaa. Muutenkin ahdisti koko kauppareissu, oli joulupukkia tonttua, joululaulua. Ei jaksais näin aikaisessa vaiheessa...

Vierailija

Kyllä sen kupongin sanoma oli ainakin minulle täysin selvä. Osaan lukea koko mainoksen ja pienetkin präntit. Itse erikoiskaupassa töissä olevana tiedän , että tuo on kuitenkin enemmän sääntö kuin poikkeus, että teitä lukutaidottomia raivopäitä tulee joka kampanjan mukana..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä hermostuin ihan samasta asiasta ihan todella tänään.

Katsoin kanssa ensin nopsaan, että kun lukee kaikissa muissa esim. "YHDESTÄ lastenvaatteesta -40%..." YHDESTÄ jouluvalosta -40%.." jne. ja sitten tässä kupongissa lukee "KAIKKI lelut ja lautapelit -30%", niin tottakai sitä ensin ajatteli että sillä kupongilla voi ostaa niin monta lelua kuin haluaa.

(Ei se etu nyt edes niin ihmeellinen ollut, että siitä olisi pitänyt muka tajuta että koskisi vain yhtä tuotetta.)

No, käytimme sitten yli tunnin valiten ja etsien ja ihmetellen mitä kaikkea otetaan!!! Ja sitten kassalle mennessä revin kuponkeja ja huomasin tuon pikkupräntin 1 etu/kuponki. Ja kassan mukaan oli tosiaan yksi.

Arvatkaa menikö hermot....!!!

(Ei oo eka kerta kun hermostun väärin kirjoitettuun markkinointiin, kassojen omiin tulkintoihin jotka poikkeaa kassasta toiseen, virheellisiin veloituksiin kassalla alennusten suhteen  jne. )

Ärsyttää todella kun esim. aina kun cittarista tulee jotain kuponkeja niin ne saa ne sählättyä jotenkin, jos ei muutoin niin kassa tekee väärin ja kauhea aikaavievä selvittely!

Se valopää markkinointi-ihminen joka nuokin kuponkien tekstit on suunnitellut, saisi saada kyllä tästä palautetta - luulin että itse olin ainoa hömelö sitten joka luuli ensin väärin, mutta näköjään en..

Anteeksi mutta kuka se valopää tässä olikaan? :D

Vierailija

Ihan samaa ihmeteltiin tänään. Kaikissa muissa kupongeissa lukee alennus yhdestä tuotteesta ja tässä kupongissa SUPERETU kaikki lelut tällä kupongilla 30 %. Todella harhaanjohtavaa mainontaa. Myyjä perusteli, että ei voi olla kaikista, koska olisi liian hyvä tarjous, mutta miksi sitten mainostaa Superetuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa ihmeteltiin tänään. Kaikissa muissa kupongeissa lukee alennus yhdestä tuotteesta ja tässä kupongissa SUPERETU kaikki lelut tällä kupongilla 30 %. Todella harhaanjohtavaa mainontaa. Myyjä perusteli, että ei voi olla kaikista, koska olisi liian hyvä tarjous, mutta miksi sitten mainostaa Superetuna.

Miten se on niin vaikea tajuta että se "kaikki lelut ja lautapelit" luki siinä siksi, että voit valita niistä kaikista sen yhden sillä kupongilla.
Et lukenut kuponkia jotta olisit nähnyt sen 1 etu/kuponki? Syyttää voit vain itseäsi. Ihme vajukkeja jos pasmat menee heti sekaisin mikäli lelukupongissa onkin eri sanamuoto kuin vaatekupongissa.

Vierailija

Olen ap ja opettaja ja osaan lukea hyvin. Mielestäni jos muissa lukee 1 tuote ja tuossa 1 etu niin voin hyvin ajatella, että kyse on esim. yhtä ostokertaa koskevasta tarjouksesta, ei kyse ole kuitenkaan mistään päätäräjäyttävästä jutusta. Sinällään aivan sama, en olisi useampaa lahjaa vaan valinnut tänään jos kuponki olisi ollut selkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ap ja opettaja ja osaan lukea hyvin. Mielestäni jos muissa lukee 1 tuote ja tuossa 1 etu niin voin hyvin ajatella, että kyse on esim. yhtä ostokertaa koskevasta tarjouksesta, ei kyse ole kuitenkaan mistään päätäräjäyttävästä jutusta. Sinällään aivan sama, en olisi useampaa lahjaa vaan valinnut tänään jos kuponki olisi ollut selkeä.

Näin minäkin tuon asian näen. 1 etu kohdistuu per ostos, ei per määrä.

Vierailija

First world problems.

Ihan oikeasti??????????????

Et saa suutasi auki 30 sekunniksi kaupassa, ja vaahtoat koko päivän sen takia av-palstalla?

Vierailija

Omasta mielestäni olen ollut täällä tänään 10 minuuttia, ehkä se on sulle koko päivä. En vaahtoa, ihmettelin vain harhaanjohtavaa mainontaa. Kassalla oli luonnollisesti kauhea jono ja myyjä näytti olevan hermona jo ennestään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat