Miksi miehet kyselee naisen ikää baarissa parin lauseen jälkeen?

Vierailija

Olen huomannut tämän ilmiön. Jutellaan hetken ja sitten kysyvät ikää. Ihmettelen miksi? Perään aina toteavat " oikeesti" luulin nuoremmaksi ja joo en ota kohteliaisuutena oon vasta 24. Näytän vissiin ihan kersalta edelleen ja 25 lähestyy!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jos nainen on vanhempi kuin mies, mahdollisuudet saada pienenevät. Naisethan pitävät itseään nuorempia kakaroina. Asia kannattaa siis tarkistaa, ettei tuhlaa aikaa ja rahaa liian vanhan kinkun lämmittämiseen.

Vierailija

Ei kaikki pidä kakarana.Kattele vaan, niin huomaat myös viisikymppisiä miehiä joilla on hyväkuntoinen itsensä ikäinen mies rinnalla.Jotkut ovat viisaasti ajattelevia.

Vierailija

Olen kerran kysynyt paperit yhdeltä naiselta, kun en uskonut täysi-ikäiseksi. Ette ole siis tietoisia kuinka paljon baareissa on alaikäisiä. Minua ei ainakaan kiinnosta alaikäiset ja hävettäisi herätä aamulla jonkun alaikäisen vierestä.

Vierailija

Ne kysyy naisen ikää, koska miesten mielestä itseään vanhempaan naiseen on turha tuhlata aikaansa. Miehet arvostavat enemmän nuoria naisia, siksi tähtäävät mahdollisimman nuoreen. Esim. mua luullaan usein ulkonäön perusteella paljon nuoremmaksi, mutta äijien kiinnostus lopahtaa heti kun saavat kuulla, että olen jo pitkälti yli 30v.

Vierailija

Naisen ikää on joskus vaikea arvioida, kun monilla on meikkiä naamassa enemmän kuin sirkuspellellä. Etsi siinä sitten ikäistäsi seuraa.

Vierailija

Täytyyhän se ikä tarkastaa, että on varmasti täysi-ikäinen nainen kysymyksessä. Neidin persvaon puhtaus kannattaa myös tarkastaa hyvissä ajoin, ettei paska vain ala haisemaan, jos takaapäin työnnytään pimppireikään.

Vierailija

Kyllä mäkin kysyn miehen ikää, jos se ei muuten tule ilmi. Se on osa kevyttä jutustelua, koska siitä saa hyvän aasinsillan töihin/opiskeluihin/elämäntilanteeseen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin kysyn miehen ikää, jos se ei muuten tule ilmi. Se on osa kevyttä jutustelua, koska siitä saa hyvän aasinsillan töihin/opiskeluihin/elämäntilanteeseen. 

Suomennos = statukseen , mahdolliseen varakkuuteen, onko mahdollisesti hyvä loisimislompakko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en kysy, vaan vaadin nähdä henkkarit.

Niin monta alaikäistä on baareissakin tullut vastaan.

Toivottavasti kukaan ei näytä vieraalle ihmiselle henkkareitaan. Ei voi tietää mikä hullu niitä kyselee. 

.

Sitä paitsi mistä tiedät, ovatko henkkarit omat? Kun osa kavereista oli pari vuotta sitten alaikäisiä, menivät säännöllisesti lainatuilla henkkareilla baariin/keikoille. Joskus portsari kyseli jotain, mutta aina selvisi selityksellä ja pääsi sisään. Nämä kaverit nimenomaan naisia, ilmeisesti poket antavat nuorille naisille helpommin periksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kysy, vaan vaadin nähdä henkkarit.

Niin monta alaikäistä on baareissakin tullut vastaan.

Toivottavasti kukaan ei näytä vieraalle ihmiselle henkkareitaan. Ei voi tietää mikä hullu niitä kyselee. 

.

Sitä paitsi mistä tiedät, ovatko henkkarit omat? Kun osa kavereista oli pari vuotta sitten alaikäisiä, menivät säännöllisesti lainatuilla henkkareilla baariin/keikoille. Joskus portsari kyseli jotain, mutta aina selvisi selityksellä ja pääsi sisään. Nämä kaverit nimenomaan naisia, ilmeisesti poket antavat nuorille naisille helpommin periksi.

Mistä yksikään mies voit tietää mikä hullu se nainen on?

Näitä alaikäisiä kun ramppaa baareissa koko ajan, suojelee mies tuolla vain itseään mahdollisilta syytöksiltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Suomennos = statukseen , mahdolliseen varakkuuteen, onko mahdollisesti hyvä loisimislompakko.

Nope, mulla on omaakin rahaa :)

Enemmän kyse on siitä, että ollaanko abaut samanikäisiä (= voisiko tyypin kanssa kuvitella jotain enemmänkin), onko samantyyppiset arvot (= haluan miehen, joka tekee jotain, vaikka sitten opiskelee tai on osarina kaupan kassalla, mut jotain pitää hommailla), ja onko elämäntilanne sellainen, että siihen ylipäänsä nainen mahtuu. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat