Miksi miehet kyselee naisen ikää baarissa parin lauseen jälkeen?
Olen huomannut tämän ilmiön. Jutellaan hetken ja sitten kysyvät ikää. Ihmettelen miksi? Perään aina toteavat " oikeesti" luulin nuoremmaksi ja joo en ota kohteliaisuutena oon vasta 24. Näytän vissiin ihan kersalta edelleen ja 25 lähestyy!
Kommentit (19)
Itse en kysy, vaan vaadin nähdä henkkarit.
Niin monta alaikäistä on baareissakin tullut vastaan.
ei viitti seurustella lukion tokalla olevien kanssa jotka näyttää 30 vuotiailta
mies 36
Jos nainen on vanhempi kuin mies, mahdollisuudet saada pienenevät. Naisethan pitävät itseään nuorempia kakaroina. Asia kannattaa siis tarkistaa, ettei tuhlaa aikaa ja rahaa liian vanhan kinkun lämmittämiseen.
Ei kaikki pidä kakarana.Kattele vaan, niin huomaat myös viisikymppisiä miehiä joilla on hyväkuntoinen itsensä ikäinen mies rinnalla.Jotkut ovat viisaasti ajattelevia.
Olen kerran kysynyt paperit yhdeltä naiselta, kun en uskonut täysi-ikäiseksi. Ette ole siis tietoisia kuinka paljon baareissa on alaikäisiä. Minua ei ainakaan kiinnosta alaikäiset ja hävettäisi herätä aamulla jonkun alaikäisen vierestä.
Ne kysyy naisen ikää, koska miesten mielestä itseään vanhempaan naiseen on turha tuhlata aikaansa. Miehet arvostavat enemmän nuoria naisia, siksi tähtäävät mahdollisimman nuoreen. Esim. mua luullaan usein ulkonäön perusteella paljon nuoremmaksi, mutta äijien kiinnostus lopahtaa heti kun saavat kuulla, että olen jo pitkälti yli 30v.
Naisen ikää on joskus vaikea arvioida, kun monilla on meikkiä naamassa enemmän kuin sirkuspellellä. Etsi siinä sitten ikäistäsi seuraa.
Täytyyhän se ikä tarkastaa, että on varmasti täysi-ikäinen nainen kysymyksessä. Neidin persvaon puhtaus kannattaa myös tarkastaa hyvissä ajoin, ettei paska vain ala haisemaan, jos takaapäin työnnytään pimppireikään.
Kyllä mäkin kysyn miehen ikää, jos se ei muuten tule ilmi. Se on osa kevyttä jutustelua, koska siitä saa hyvän aasinsillan töihin/opiskeluihin/elämäntilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin kysyn miehen ikää, jos se ei muuten tule ilmi. Se on osa kevyttä jutustelua, koska siitä saa hyvän aasinsillan töihin/opiskeluihin/elämäntilanteeseen.
Suomennos = statukseen , mahdolliseen varakkuuteen, onko mahdollisesti hyvä loisimislompakko.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei näytä vieraalle ihmiselle henkkareitaan. Ei voi tietää mikä hullu niitä kyselee.
.
Sitä paitsi mistä tiedät, ovatko henkkarit omat? Kun osa kavereista oli pari vuotta sitten alaikäisiä, menivät säännöllisesti lainatuilla henkkareilla baariin/keikoille. Joskus portsari kyseli jotain, mutta aina selvisi selityksellä ja pääsi sisään. Nämä kaverit nimenomaan naisia, ilmeisesti poket antavat nuorille naisille helpommin periksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei näytä vieraalle ihmiselle henkkareitaan. Ei voi tietää mikä hullu niitä kyselee.
.
Sitä paitsi mistä tiedät, ovatko henkkarit omat? Kun osa kavereista oli pari vuotta sitten alaikäisiä, menivät säännöllisesti lainatuilla henkkareilla baariin/keikoille. Joskus portsari kyseli jotain, mutta aina selvisi selityksellä ja pääsi sisään. Nämä kaverit nimenomaan naisia, ilmeisesti poket antavat nuorille naisille helpommin periksi.
Mistä yksikään mies voit tietää mikä hullu se nainen on?
Näitä alaikäisiä kun ramppaa baareissa koko ajan, suojelee mies tuolla vain itseään mahdollisilta syytöksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennos = statukseen , mahdolliseen varakkuuteen, onko mahdollisesti hyvä loisimislompakko.
Nope, mulla on omaakin rahaa :)
Enemmän kyse on siitä, että ollaanko abaut samanikäisiä (= voisiko tyypin kanssa kuvitella jotain enemmänkin), onko samantyyppiset arvot (= haluan miehen, joka tekee jotain, vaikka sitten opiskelee tai on osarina kaupan kassalla, mut jotain pitää hommailla), ja onko elämäntilanne sellainen, että siihen ylipäänsä nainen mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten mikään huono idea. Kerran nuorena jätkänä törmäsin baarissa yhteen muijaan ja tilanne eteni siihen että pussailtiin. Olin jo lähdössä hänen kanssa kun kertoi olevansa 14v. Muotojen puolesta joka ukko olisi pitänyt naisena. Baarissa kun tavattiin niin tietenkin oletin että täysi-ikäinen.
Ensin luulin että muija tahallaan koittaa pilailla. Sitten meni vähän hermo. Käskin likan häipyä kotiin kasvamaan. Portsarille sanoin että katso ketä päästät sisään. Pari ilmaista juomaa tuli kun saluunan pitäjä rauhoitteli ja kuuli syyn miksi kilahdin.
Onneksi en pannut. Kenen syy jos olisin? Mun mielestä baarin syy. Mä olin humalassa ja se alentaa harkintakykyä, estoja jne. Sittten vielä se että tuollaisessa paikassa olettaa jokaisen olevan vähintään täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en pannut. Kenen syy jos olisin? Mun mielestä baarin syy. Mä olin humalassa ja se alentaa harkintakykyä, estoja jne. Sittten vielä se että tuollaisessa paikassa olettaa jokaisen olevan vähintään täysi-ikäinen.
Ei känniä voi pistää lapseen sekaantumisen syyksi. Jos tiedät että kännissä menee kontrolli, älä juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten mikään huono idea. Kerran nuorena jätkänä törmäsin baarissa yhteen muijaan ja tilanne eteni siihen että pussailtiin. Olin jo lähdössä hänen kanssa kun kertoi olevansa 14v. Muotojen puolesta joka ukko olisi pitänyt naisena. Baarissa kun tavattiin niin tietenkin oletin että täysi-ikäinen.
Ensin luulin että muija tahallaan koittaa pilailla. Sitten meni vähän hermo. Käskin likan häipyä kotiin kasvamaan. Portsarille sanoin että katso ketä päästät sisään. Pari ilmaista juomaa tuli kun saluunan pitäjä rauhoitteli ja kuuli syyn miksi kilahdin.
Minua on kusetettu baarissa samalla tavalla, täytyy sanoa että vitutti aika rankasti. Eivät tajua minkälaisiin ongelmiin voi joutua ja voi mennä maine lopullisesti. Kyllä minäkin luotin ennen tota tapausta, että baareissa on täysi-ikäisiä eikä lapsia. Ei oikein toimi joka paikassa tuo kontrolli kuka pääsee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei känniä voi pistää lapseen sekaantumisen syyksi. Jos tiedät että kännissä menee kontrolli, älä juo.
Mutta baareissa eii pitäisi käydää kuin vaaiin yli 18-vuotiaita henkilöitä. Jos aamullaa herää 16 kesäisen vierestä joka on baarista maatkaan lähtenyt niin en pidä lapsiin sekaanntumisena.
Ei mua ainakaan haittaa, kun mua luullaan baarissa tai muualla 18-20 vuotiaaks.
N24