Ihastumisesta ystävyyteen, en pysty tähän
Perhana, luulin että oli helppo nakki jatkaa ystävinä sen jälkeen kun on ihastunut mieheen:(. Ei tule onnistumaan..tqi jos tulee niin on vaikeeta. Joka kerta kun näen hänet, ajattelen; mä en koskaan saa häntä :(..
Mitä tehdä? ,
Kommentit (28)
Helvetti, tää on yhtä tuskaa eikä toi whatsapin "paikalla" toiminto helpota oloa - päinvastoin!!
Tekis mieli laittaa viesti jossa kerron tunteista...mutta sit mietim että viestittelee jonkun naisen kanssa kuitenkin, että mitä järkeä?
:(
Aikaa on kulunut ja välillemme on muodostunut vahva ystävyydenside. olen saanut oman ihastumiseni laitettua taka-alalle ja saanutkin tunteet haihtumaan. Mutta toisaalta ystävyydenside voi olla vahvempi ja voimakkaampi kuin rakkaudenside. Minä tiedän, että hän on täällä jos tarvitsen häntä ja toisinpäin. En ole menettänyt mitään, olen saanut enemmän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Taustaa:
Olen tästä aiemminkin itkenyt tänne. Mies on siis juuri eronnut, ystävystyimme eron aikana. Hänen käytöksensä on antanut viitteitä siitä, että haluaa muuta kuin ystävyyttä...on ilmeisesti aika rikki tällä hetkellä tuon eron takia. Mutta enhän mä voi vaan odotella että milloin se toipuu ja kun toipuu, tuskin edes Minä olen se jonka hän haluaa.
kyllä mä tykkään olla hänen seurassaan, mutta sisällä kiehuu kun ei saa suudella.
En mä tiedä - ihana ja tärkeä ihminen, mutta ainahan niitä uusia saa?ap
Ei tullut mieleen, että olet pelkkä laastari??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustaa:
Olen tästä aiemminkin itkenyt tänne. Mies on siis juuri eronnut, ystävystyimme eron aikana. Hänen käytöksensä on antanut viitteitä siitä, että haluaa muuta kuin ystävyyttä...on ilmeisesti aika rikki tällä hetkellä tuon eron takia. Mutta enhän mä voi vaan odotella että milloin se toipuu ja kun toipuu, tuskin edes Minä olen se jonka hän haluaa.
kyllä mä tykkään olla hänen seurassaan, mutta sisällä kiehuu kun ei saa suudella.
En mä tiedä - ihana ja tärkeä ihminen, mutta ainahan niitä uusia saa?ap
Ei tullut mieleen, että olet pelkkä laastari??
Varmaan alussa olinkin. Ja ehkä tässä vaiheessa hybä todeta, että onneksi ei ollut seksiä missään vaiheessa. Jos alussa olin laastari - en enää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aikaa on kulunut ja välillemme on muodostunut vahva ystävyydenside. olen saanut oman ihastumiseni laitettua taka-alalle ja saanutkin tunteet haihtumaan. Mutta toisaalta ystävyydenside voi olla vahvempi ja voimakkaampi kuin rakkaudenside. Minä tiedän, että hän on täällä jos tarvitsen häntä ja toisinpäin. En ole menettänyt mitään, olen saanut enemmän. Ap
Miten ihmeessä noin nopeasti sait ihastuksen tunteet taka-alalle? Minä olen taistellut ihastumisen tunnetta kohtaan jo yli puoli vuotta enkä millään pääse tunteesta yli! Monen monet itkut olen itkenyt ja ollut pitämättä yhteyttä mieheen mutta en voi unohtaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä noin nopeasti sait ihastuksen tunteet taka-alalle? Minä olen taistellut ihastumisen tunnetta kohtaan jo yli puoli vuotta enkä millään pääse tunteesta yli! Monen monet itkut olen itkenyt ja ollut pitämättä yhteyttä mieheen mutta en voi unohtaa...
Jaa-a..en tiedä..varmaan on helpottanut se, että ollaan oltu kokoajan yhteydessä..jotenkin on rennompaa nyt kun tiedän että mitään muuta ei tule olemaan. Mutta näen sen miehen silmistä kuitenkin sen kuinka se musta välittää ja tiedän että aidosti välittää, että olen tärkeä hänelle. Yhden illan itkua väänsin ja hänellekin siitä kerroin..mutta en voi häntä pakottaa mua rakastamaan väkisin..
Ap
Kyllä mulla tunteita on ja sanoinkin ettei oo helppoo..kääntää tunteitaan ympäri.kai se noita sanoja säikähti, kun on whatsapissa mutta ei viesti mitään. Minä en viestiä laita, koska olen sen viimeeksi laittanut..muutenhan ae vaikuttas jo epätoivoselta. Ap