Laskin kuinka moni on Facebook-kuvansa vaihtanut

Vierailija

Heitä on tällä hetkellä 25% kavereistani. Eikä voi sanoa, että heitä yhdistäisi "tekopyhyys" tai halu olla "tiedostava kaupunkilainen", mitä täällä nyt onkaan heitelty. He ovat opettajia, lastentarhaopettajia, hoitajia, muusikoita, kirjailijoita, duunareita, esimiehiä. Asuvat ihan ympäri Suomea, maalla tai kaupungissa.

Ihan kaikenalsia ihmisiä.

Pystyttekö te jotenkin profiloimaan oman ystäväpiirinne ihmiset, joilla on se tricolori-tunnus??

Sivut

Kommentit (56)

pulutossu
Seuraa 
Liittynyt13.9.2015

No, katsotaanpa. Yksi on sairaseläkeläinen mies, yksi on parikymppinen nainen joka ei saanut tänä vuonna opiskelupaikkaa ja on nyt siivoojana, yksi on rikas mutta yksinäinen keski-ikäinen nainen, kaksi naispuolista opiskelukaveriani iältään 21-23, yksi alakoulun naispuolinen luokkakaveri joka on kaupan kassa, kaksi lähihoitajaa, yksi työtön teiniäiti, yksi 14-vuotias poika naapurista.

Vierailija

Mitä nopeasti katselin, niin omista kavereista varmaan jokaisella oli myös sateenkaarikuva, aika moni osallistui presidentinvaalien alla Haavisto-hypetykseen ja mitä näitä nyt muita on ollut. Kertoo enemmän siitä, että he ottavat kantaa asioihin tuolla tavalla.

Vierailija

Tekopyhät. Mitä joku fb-profiilikuva muka auttaa? Paitsi ehkä sen kuvan muuttajan mielestä se korostaa hänen omaa empaattisuuttaan verrattuna muihin.

Kiersio

Teitä näyttää kuitenkin vaivaavan asia melko lailla. Yritätte kategorisoida kuvan vaihtavat, jonnekin ihme kastiin. Säälittävää.

Vierailija

Ei sen kuvan ole tarkoitus mitään auttaa. Se on vain ilmaus kollektiivisesta surusta ja osanotosta, siitä että ajatukset ovat tragediassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tyhmät

Onko sinulla paljon tyhmiä kavereita? "Kerro minulle millaisia ystäväsi ovat, niin minä kerron millainen sinä olet" sanoo vanha ajatelmakin.

Vierailija

En keksi mitään yhdistävää tekijää. Mukana on yhtälailla korkeasti koulutettuja, tiedostavia ja aktiivisia, kuin kouluttamattomia "ei-äänestäviä". Miehiä ja naisia. Heteroita ja homoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä nopeasti katselin, niin omista kavereista varmaan jokaisella oli myös sateenkaarikuva

Mikä sateenkaari? Tarkoitatko trikolori, vai puhutko jostain Haaviston vaalien aikaisesta sateenkaari hypetyksestä.

Vierailija

Mun etusivu on aivan täynnä Pariisia.

Noista iso enemmistö on korkeakoulutettuja, joukkoon mahtuu politiikantutkijaa, lääkäriä, opettajaa, markkinointi-ihmistä jne.

Yksi yhdistävä tekijä: oikeastaan kaikki ulkomailla asuvat kaverit ovat vaihtaneet kuvan ja jakaneet muutenkin kuvia, uustia ja kuvia rakennuksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis katsokaa kuinka hyvä ihminen olen!!!!1"

Mieluummin niin päin kuin toisin päin.

Kuinka muistit niitä yli 200 venäläistä, jotka kuoli lentokoneen räjähdettyä?

Vierailija

Voi kiesus sentään. Eikö se riitä että homojen pääkaupungissa vedetään kaupungintalo värikkääksi, pitääkö vielä jokaisen kynnellekykenevän pelleillä asialla? Sama kuin joku j'est suis charlie tms. Jotain rajaa sille tekopyhyydelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun etusivu on aivan täynnä Pariisia.

Noista iso enemmistö on korkeakoulutettuja, joukkoon mahtuu politiikantutkijaa, lääkäriä, opettajaa, markkinointi-ihmistä jne.

Yksi yhdistävä tekijä: oikeastaan kaikki ulkomailla asuvat kaverit ovat vaihtaneet kuvan ja jakaneet muutenkin kuvia, uustia ja kuvia rakennuksista.

No kyllä on sitten typerää porukkaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat