En ymmärrä miten joku voi ostaa suklaakevyn, ottaa pari riviä ja laittaa kaappiin. MInua tietoisuus suklaasta polttisi niin että en saisi edes unta ja syönkin koko levyn heti
MIhin sitä edes pitäisi säästellä kun lisää saa kaupasta?
Kommentit (78)
En ole ostanut suklaata enää vuosiin. Sillä siitä selviää.
Minulla on ollut jo neljä viikkoa kolme suklaalevyä avaamatta kaapissa. Lisäksi on joululta suklaarasia, josta otan pari palaa päivässä. Ei maistu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo neljä viikkoa kolme suklaalevyä avaamatta kaapissa. Lisäksi on joululta suklaarasia, josta otan pari palaa päivässä. Ei maistu enemmän.
Yhtään näistä en ole ostanut itse.
Syön yleensä suklaata kun luen tai täytän ristikkoa enkä irrottele paloja vaan ronskisti haukkaan. Suosikkini on Fazerin hasselpähkinä ja musta kahvi korostaa makua.
Pari riviä jättää vihaisen olotilan. Vain 200g+ suklaalevy tekee uneliaan, mutta leppoisan olon.
Sain 27.2. työpaikan synttärilahjapakkauksessa mm. levyn Fazerin sinistä. Ehkä kolmannes levystä meni samana iltana ja sitten laitoin sen kaappiin. Pala silloin, toinen tällöin. Eilen söin viimeiset palat. Ei tuottanut mitään vaikeuksia. Itse asiassa ehdin jo välillä unohtaa, että minulla on suklaata.
Joko söit kaikki suklaat. Vai aiheuttaako asiasta puhuminen jotta pitää lähteä kauppaan ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Mä puolestani en voi ymmärtää ihmisiä, jotka hotkaisee levyllisen suklaata yhdellä istumalla. Rouske vaan kuuluu, kun leuat jauhaa sitä mukaa, kun rivit levystä napsahtelee irti.
Ja joo, olen juuri kuvaamasi, herkkujen säilöjä. Jos ei maistu kuin pari palaa, niin ei maistu. Eikä se kummittele yhtään missään. Odottaa seuraavaa herkkuhetkeä.
Onneksi emme asu yhdessä, se suklaasi nimittäin katoaisi :D Ap
En mitenkään himoitse suklaata niin on helppoa.
Kielii epäterveestä suhteesta ruokaan. Ja luultavasti merkittävästä ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Kielii epäterveestä suhteesta ruokaan. Ja luultavasti merkittävästä ylipainosta.
Kielii enemmän sokeririippuvaisesta ja ei kykenen kontrolloimaan itseään.
Syön pari palaa, koska se on sopivasti. Enemmästä tulee ötläkkä olo, enkä halua sitä.
Joulun tienoilla kyläreissuilla tulee vihaiseksi kun konvehtirasiasta kehtaa ottaa vain sen yhden. Ei tyydytä herkkuhammasta sitten yhtään. Sama pätee pariin palaan suklaalevystä, suututtaa vain..
Kuvutelkaa että saatte eteenne annoksen lempiruokaanne joka yhden haarukallisen jälkeen viedään pois. Tai lasillisen lempiviiniänne mutta yhden huikan jälkeen sanotaan tsot tsot ja viedään lasi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä puolestani en voi ymmärtää ihmisiä, jotka hotkaisee levyllisen suklaata yhdellä istumalla. Rouske vaan kuuluu, kun leuat jauhaa sitä mukaa, kun rivit levystä napsahtelee irti.
Ja joo, olen juuri kuvaamasi, herkkujen säilöjä. Jos ei maistu kuin pari palaa, niin ei maistu. Eikä se kummittele yhtään missään. Odottaa seuraavaa herkkuhetkeä.
Hillottu suklaa on helposti syöty suklaa. Mä ostan aina heti syötäväksi. Huomenna taitaa olla elokuvailta niin suklaata siihen on ostettava.
7 kpl minttukrokantteja kaapissa. 2 kpl jääkaapissa. Lautaselle otin muutamat palat. Ei tuota oikein montaa jaksa vetää päivällisen jälkeen kun tuli lihaa syötyä.
7 levyä olen napostellut noin parin viikon aikana.
Miten suklaa voi olla jollekin noin suuri asia?? Ostan joskus levyn, enkä välttämättä muista avata sitä moneen viikkoon. Enkä koskaan syö paria riviä kerralla, sellaisesta määrästä tulee jo liian suklainen olo, vaikka suklaa hyvää onkin.
Kertokaa elopainokilot niin osataan analysoida tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sen lisäksi, että olet ahmatti, olet myös varas. Vaikutatpa "kivalta" tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota yhtään. Ihan kuin söisit jotain kuivaa leipää, jonka laitat takaisin kaappiin. Eihän tuo ole mitään herkuttelua. Tietenkin epäterveelliset herkut pitää syödä mielenhäiriön vallassa kerralla kokonaan, vaikka lopussa tulisi huono olo.