nettideittailu, onks kellään onnistunu?
piti sitäkin kokeilla, mutta nyt tuntuu että nettideittailu se vasta ala-arvoista onkin.. samat jampat kirjoittaa copy-paste kirjoituksia.. että eihän siinäkään mitään järkeä ole, vai miten suhtaudutte, ja nää lihaspullistelijat, voi ei.
missä ne kivat ja reippaat kolmekymppiset "perheenisät" ovat, niin naimisissa tietysti. ;) onks kukaan löytänyt rakkautta netistä, vai mistä?
Kommentit (39)
Tuossahan tuo nettideittailun kohde on 9 vuotta kyljessä kyhnyttänyt.
Ajat ovat varmasti muuttuneet. Se oikea - sivustoa ei enää ole. Sinne piti ilmoittaa myös kännykkänumero. Vastasin yhteen ilmoitukseen, meni 5 min ja puhelin soi.
Sovimme tapaamisen 'livenä', koska netin kautta lähes anonyyminä pystyy kirjoituksillaan luomaan tietyn kuvan, joka voi olla valheellinen myös siitä syystä että vastaanottaja tulkitsee viestit omalla tavallaan.
Eli deittipalstalla 'tavattiin' mutta oikeassa elämässä tutustuttiin.
Ystävä on hiljattain Tinderistä löytänyt mukavan, fiksun miehen. Seurustelevat.
Voi nettideittailu siis onnistuakin.
Pyydä kuvaa ennen kuin tapaat mutta muista ettei kuva koskaan vastaa täydellisesti kohdettaan.
Vain tapaamalla voi tietää onko virettä.
Löysin miesystäväni match.com-palvelusta vuosi sitten. Mies on täysosuma minulle: Kunnollinen, kiltti, urheilullinen, hauska, korkeasti koulutettu ja älykkö. Olemme molemmat eronneet ja nyt löytäneet sen oikean monien vaikeuksien jälkeen.
Kirjoittelin monien miesten kanssa netissä ja kävin paljon treffeillä, joten tein kyllä paljon "töitä" oikean miehen löytääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Toki on kokemuksia nettideittailun onnistumisesta. Aikoinaan 35 naista sain ehdottamaan minulle tapaamista joka neitojen toiveesta päättyi "yökyläilyyn" tai muuten vain haluttiin vaatteiden vähenevän.
Eli en ainakaan ollut pillunvonkaaja, metsästäjä toki. Ja sanotaan nyt rehellisyyden nimissä että saman verran tuli tehtyä "hukkareissuja", eli onnistumis% noin 50.
Naiset tuossa olivat metsästäjiä, et sinä.
Tinder on ainakin toistaiseksi ollut ihan fiasko naisten suhteen. Matcheja on tullut, mutta keskustelut ovat olleet pääsääntöisesti varsin ankeita. Ei ole itsellä runebergin lahjoja ja saan enemmänkin fiilistä fyysisestä läsnäolosta. Ts. en jaksa omaakaan mielenkiintoa pitää yllä noilla lyhyillä chateillä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuossa olivat metsästäjiä, et sinä.
Aivan sama kuka metsästi ja ketä, kunhan pinppiä riitti tuolloin. Ihan mukavasti näin jälkikäteen arvioiden, huomattavasti tehokkaammin kuin baarivonkauksen kautta. Missään muualla nääs et voi samaan aikaan jallittaa useampaa pimua jäämättä kiinni...
Vierailija kirjoitti:
piti sitäkin kokeilla, mutta nyt tuntuu että nettideittailu se vasta ala-arvoista onkin.. samat jampat kirjoittaa copy-paste kirjoituksia.. että eihän siinäkään mitään järkeä ole, vai miten suhtaudutte, ja nää lihaspullistelijat, voi ei.
missä ne kivat ja reippaat kolmekymppiset "perheenisät" ovat, niin naimisissa tietysti. ;) onks kukaan löytänyt rakkautta netistä, vai mistä?
Hieman yksipuolisen mielikuvan tunnut olevan hankkinut. Kyllä deittipalstoilta paljon muutakin löytyy. Nettideittailu on sen verran suosittua nykyään, että mukaan mahtuu toki kaikenlaisia deittailijoita.
Jos seuranhaku ei tunnu tuottavan tulosta, niin kannattaa miettiä miten itse sivustolla toimii. Jos odottelee massasta erottumattomalla kuvattomalla profiililla muiden käyttäjien yhteydenottoja, ei varmasti voi postilaatikkoonsa odottaa paljon muuta kuin massapostittajien copy-paste viestejä.
Etenkin naisille toimii erittäin yksinkertainen vinkki parempien kontaktien saamiseen: lähetä itse avausviesti! Pienellä aktiivisuudella ei tarvitse ihmetellä pelkkiä epämääräisiä viestinpätkiä epätoivoisilta miehiltä.
Minun kohdallani eivät nettideitit tunnu toimivan. Olen tullut ihan hyvin juttuun näiden miesten kanssa, mutta jotenkin tuntuu, ettei kummallakaan ole lopulta kauhean hauskaa toisen seurassa ja sellainen syvempi kemia jää puuttumaan.
Ei toimi mullakaan. Poistin just kaikki deittisovellukset ja päätin keskittyä live-elämään. Se on kyllä tosi haasteellista, koska en käy juuri koskaan missään baareissa enkä varmaan kehtaa alkaa ruokakaupassakaan ketään iskemään.
Laskin että tiedän ainakin 8 paria, jotka ovat netistä löytäneet toisensa itseni lisäksi. Kaikki asuvat yhdessä, naimisissa taitaa olla 4 ja kahdella meidän lisäksi eli sanoisin että toivoa on :) moni on deitti.fi :n kautta ja eliittikumppanien kautta on ainakin yksi pari. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!
Nettideitit on ajatuksena loustava. "Samoja ihmisiä siellä on kuin live-elämässä. Olenhan minäkin: fiksu, kunnollinen, tositarkoituksella kumppania toivova." Mutta käytännössä asia onkin ihan toinen. Kuten niiin moni muukin on todennut.
Mutta missä niitä kunnon miehiä tapaisi?
Tuntuu tosiaan tyhmältä ajatus, että alkaisi tekemään tuttavuutta ihan tuntemattoman kanssa jossain neutraalissa, julkisessa paikassa, missä muitakin ihmisiä. Vrt. kauppa, kuntosali.
Mutta jos oisin sattunut kaksistaan vaikka (avanto)saunaan tai laavulle jonkun sopivanikäisen ja kiinnostavannäköisen kanssa, voisin hyvinkin heittää alkurepliikin.
Tämmöistä ei vain tapahdu. Tai no, viime kesänä törmäsin yllättäin metsässä toiseen random-kulkijaan, ja vähän juttelimme. Mutta ei lyhyessä kohtaamisessa ehdi kuin selvitä hämmennyksestä. Varattu sekin mies oli melko varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitti!! mites siskosi löysi suomi24:ltä miehen, oliko hänellä kuva esillä, ja miten aktiivinen hän oli siellä 24:ssa? mulla ei oo kuvaa, koska en nyt koko maailmalle tätä halua julistaa.. mutta sit lopputulema on nämä pullistelijat ja evvk miehet.
Ja mikäs olis paras sivu kattella näitä akateemisia, reippaita ja herkkiä miehiä..
ap
Akateemisia :D meinasitko lompsalle lähteä loisimaan? Nyt ymmärrän miksi piilotat kasvosi.
Joo itselläni ei ole edes kuvaa ja koko ajan tulee viestiä "Hei söpö", "Moi kaunotar" ET SÄÄ V*TTU OLE EDES NÄHNYT MILTÄ NÄYTÄN ! :DDDDD
Löysin suomi24:sesta. Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä, joista 2 kihloissa.
Monilla "turhilla" treffeillä kävin, ennen kuin tämä tärppäsi :)
Minä löysin mieheni City.fi:stä reilu 6 vuotta sitten, en tiedä onko se enää aktiivinen seuranhaku paikka..?
Olen löytänyt kaksi kertaa kumppanin suomi24:sta. Sekopäiltä vältyin kokonaan. Kannattaa kokeilla :)
Tinderistä löytyi kiva panokaveri :)
Toimi loistavasti noin 15 vuotta sitten, kun sinkut.net oli varmaan ainoa mahdollinen palsta. Sen jälkeen ei olekaan tarvinnut etsiä. Mutta mitä olen kuulostellut, niin nykymeno palstoilla on aika erilaista.
Toki on kokemuksia nettideittailun onnistumisesta. Aikoinaan 35 naista sain ehdottamaan minulle tapaamista joka neitojen toiveesta päättyi "yökyläilyyn" tai muuten vain haluttiin vaatteiden vähenevän.
Eli en ainakaan ollut pillunvonkaaja, metsästäjä toki. Ja sanotaan nyt rehellisyyden nimissä että saman verran tuli tehtyä "hukkareissuja", eli onnistumis% noin 50.