nettideittailu, onks kellään onnistunu?

Vierailija

piti sitäkin kokeilla, mutta nyt tuntuu että nettideittailu se vasta ala-arvoista onkin.. samat jampat kirjoittaa copy-paste kirjoituksia.. että eihän siinäkään mitään järkeä ole, vai miten suhtaudutte, ja nää lihaspullistelijat, voi ei.
missä ne kivat ja reippaat kolmekymppiset "perheenisät" ovat, niin naimisissa tietysti. ;) onks kukaan löytänyt rakkautta netistä, vai mistä?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

En suosittele. Vaikka tekstin mukaan olisikin tosi kiva, saatat rakastua tekstiin ja vaikka myöhemmin näet, että vastapäätäsi on täysi sekopää, et pääse rakkauden tunteestasi eroon. Menee hetki ja heräät todellisuuteen ... sitten sattuu!

Vierailija

Ok, kiitti!! mites siskosi löysi suomi24:ltä miehen, oliko hänellä kuva esillä,  ja miten aktiivinen hän oli siellä 24:ssa? mulla ei oo kuvaa, koska en nyt koko maailmalle tätä halua julistaa.. mutta sit lopputulema on nämä pullistelijat ja evvk miehet.

Ja mikäs olis paras sivu kattella näitä akateemisia, reippaita ja herkkiä miehiä.. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sisko löysi hyvän miehen suomi24, uskokaa tai älkää :)

Onko tästä kauankin aikaa? Olin joku aika sitten sivustolla hetken ja törmäsin pelkästään pervoihin ja muihin sekopäihin ja meni maku koko sivustosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko löysi hyvän miehen suomi24, uskokaa tai älkää :)

Onko tästä kauankin aikaa? Olin joku aika sitten sivustolla hetken ja törmäsin pelkästään pervoihin ja muihin sekopäihin ja meni maku koko sivustosta.

3 tai 4 vuotta. Ensimmäinen jonka kanssa rupesi viestittelemään ja ei ollut kummallaakaan kuvia esillä, mutta vaihtoivat ne melko äkkiä.

Vierailija

Voi kai sanoa onnistuneeksi, kolme lasta ja viisitoista vuotta yhdessä. Se taisi olla vielä aikaa jolloin nettideittailu teki vasta tuloaan. Jalat meni alta kun oikeesti lopulta tavattin.

Vierailija

Noniin, mulla on siis niin samat fiilikset.. kuten 8.  Ja kun kattoo kuvia ketä siellä nyt on niin, mikä on se prosentti, että itselle viestittäneet kuvattomat tyypit olis niitä elämän prinssejä. i justwonder.. ;)  meinaa skeptisyys iskeä. että edelleen jää se ruokakauppa tiirailupaikaksi, kun ei niin tuu baareissakaan pyörittyä.
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat