Piti olla treffit, mutta mies ei saanut aikaiseksi ehdottaa mitään

Vierailija

Ja nyt rehvastelee kun on niin kivaa poikienillassa :(

Olemme tapailleet jo kuukausia. Mies on aika ujo, alussa jouduin suorastaan vaatia tapaamisiin... nyt tietenkin on rohkaistunut paljon. Tulee mielellään tapaamaan, pitää paljon yhteyttä, ikävöi jos ei nähdä hetkeen. Se vaan olen aina minä joka pyytää syömään tai leffaan tai muualle. Alkaa jo turhauttaa! Nyt olin puhunut viikonlopusta ja kävi ilmi ettei kummallakaan ole suunnitelmia lauantaiksi. Kerroin, miten kiva olisi nähdä yli viikon jälkeen pitkästä aikaa. Lauantai kului... viimein iltapäivällä mies laittoi viestiä ihan muista aiheista. Vastailin normaalisti, mutta en vihjannut treffeistä mitään. Kutsua en saanut :( nyt tulee tosiaan viestiä sieltä extempore järkätystä poikienillasta. Tekis mieli sanoa suorat sanat, mutta kannattaako vaan antaa olla!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ei ehkä liian suoria sanoja, mutta kerro ihmeessä että olet pahoittanut mielesi ja toivoisit, että mieskin joskus ehdottaisi tapaamista. Miehellä ei ilmeisesti ole aavistustakaan ajatuksistasi ja jos nyt hermostut, se tulee hänelle yllätyksenä. Hän voi haluta myös viettää kavereidensa kanssa aikaa ja ehkei tilaisuutta siihen tule kovin usein?

Vierailija

Mies näkee kavereitaan useita kertoja viikossa koska asuvat samalla paikkakunnalla. Minä taas asun muualla, joten emme näe joka päivä. Älkää kuvitelko että olisin poikieniltoja vastaan, en todellakaan. Eilen vaan vielä puhuttiin että mitähän lauantaina tekis ku ei oo suunnitelmia.. Koitin vaan jättää pallon vuorostaan miehelle.

Vierailija

Piti olla treffit. Siis olitteko sopineet jotain? Tuosta tekstistäsi saa käsityksen, että ehdotit näkemistä, mutta mies ei ottanut kantaa.

ei_rottia_kiitos

jospas tätä ei kiinnosta seurasi; viitsiikö sitä edes silloin lukea ajatuksiasi?

Minä laittaisin häirinnästä syytteen eteenpäin, siis naisesta, ja lähestymiskiellon perään.

Vierailija

Kyllä sun täytyy sanoa se suoraan. Siis että haluat hänenkin ehdottavan sulle yhteistä tekemistä. Ei miehet ihan oikeasti tajua vihjailuja. Mut älä nyt tupn takia pilaa hänen iltaansa. Pyydä joku tyttökaverisi iltaa istumaan?

Vierailija

No ei vaikuta kovin kiinnostuneelle miehelle jos ei itse koskaan ehdota mitään. Vieläpä kun olette etäsuhteessa ja näkeminen ei onnistu niin helposti.
Itsellenikin tuli mieleen ettei olis varattu äijä.

Vierailija

Jännää että saatte tuollaisen käsityksen :D ymmärrän kyllä että aloitukseni perusteella voi kuulostaa että miestä ei kiinnosta. Jos se olisi minulle tullut ilmi, olisin kyllä jättänyt rauhaan. Kokemuksen perusteella veikkaan että ensi viikon ajan satelee suruhymiöitä kun ei olla nähty aikoihin :(( koska minä en ole mitään ehdottanut.

Vierailija

Onko käynyt mielessä, että ehkä mies ei edes halua tapailla mutta ei osaa sanoa sitä suoraan? Kuulostaa kummalliselle tuo "alussa jouduin suorastaan vaatia tapaamisiin". Siis itselleni ei tulis mieleenkään vaatia ketään tapaamisiin, koska jos noin täytyy tehdä niin toinen ei taida olla kiinnostunut!
Miksi olet alunperin jäänyt roikkumaan ja vaatimaan?
Joudut ehdottamaan aina tapaamisia jne..nyt kun et ehdottanut niin yksin jäit.

Herää ja tajua ettei se mies halua tapailla sua!

Vierailija

Nyt järki käteen ap!Lähettelee sulle niitä suruhymiötä paremman puutteessa että on edes joku perään vonkaamassa.Onhan se miehelle kiva tietää että edes joku tykkää vaikkei itse niin välittäiskään viettää aikaa kyseisen naisen kanssa.Näin se vaan menee sanokaa mun sanonneen!

Vierailija

ja jatkan vielä sen verran että älä nyt ainekaan tänään mene mitään urputtamaan peruuntunneista treffeistä nauravat sulle jätkien kanssa porukalla.Tiedä vaikka se olis miehen tavoitekkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat