Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä halusi katsoa kun vaihdan tamponin

Vierailija

Monta kertaa on ottanut asian puheeksi, kuvittellen ilmeisesti että siinä olisi jotain kiihottavaa. No annoin sitten periksi. Siinä vaiheessa kun vedin verisen tamponin ulos, venähti poikaystävän naama ja hän näytti jopa kauhistuneelta. Katsoi kuitenkin toimituksen loppuun ja kysyin sitten, että no oliko kiihottavaa. Poikaystävä pyöritti vain päätään ja oli ihan hiljaa koko loppuillan. Ei olla sen jälkeen puhuttu koko asiasta. Mutta oppipahan jotain naisena olemisesta. :D

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa on ottanut asian puheeksi, kuvittellen ilmeisesti että siinä olisi jotain kiihottavaa. No annoin sitten periksi. Siinä vaiheessa kun vedin verisen tamponin ulos, venähti poikaystävän naama ja hän näytti jopa kauhistuneelta. Katsoi kuitenkin toimituksen loppuun ja kysyin sitten, että no oliko kiihottavaa. Poikaystävä pyöritti vain päätään ja oli ihan hiljaa koko loppuillan. Ei olla sen jälkeen puhuttu koko asiasta. Mutta oppipahan jotain naisena olemisesta. :D

Minkä opin hän sai naisena olemisesta? Meni hieman ohi?

Senkö, että osaat naisena ottaa emättimestä pois kuukautissuojan?

Vierailija

Päätit sitten läiskäistä tamponisi kirjallisesti myös vasten av-palstalaisten kasvoja?

Vai mikä tässä tarinassasi oli siis se juttu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkä opin hän sai naisena olemisesta? Meni hieman ohi?

Senkö, että osaat naisena ottaa emättimestä pois kuukautissuojan?

Onhan se jotenkin söpöä, että osaa ihan itse, ajattele ihan itse huolehtia oman kehonsa eritteistä ja hygieniastaankin ?

Vierailija

Miten kukaan voi ajatella tamponin vaihdon olevan kiihottavaa? Tai ilman sitä verta ehkä voisi ollakin, mutta kyllä hän varmasti tiesi, että verta siinä on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ho hoijaa taas näitä keksittyjä naisen voimaannuttamistarinoita. 

Ihanaa! Mikään ei voimaannuta naista niin kun poikaystävän naaman eteen singottu verinen tamponi! Hyvä me naiset. Mites ois: torilla tavataan? Tahdon! vaihtaa tamponini 2015! Meillä on unelma! Jaksuhalit kaikille voimaantuneille naisille.

Vierailija

Minä miehenä kerron omasta tarinasta. Oli vuosi 2007 elettiin helmikuuta ja tyttöystäväni oli pitkään vinkunut vaatinut ja jopa vihjaillut, jos hänen pyyntönsä ei mene läpi hän alkaa pihtailla ja muuttuu semmoiseksi no bitch naiseksi eli ärsyttäväksi.

En hänen pyynnölleen oikein lämmennyt mutta kun en jaksa sitä jatkuvaa vikinää kitinää suostuin asiaan.

Asia mitä hän pyysi ja vonkui oli " Laitetaan tilinauhat vierekkäin! "  No lopulta suostuin siihen ja istuttiin keittiönpöydän äärelle.  Hiljaisuus oli valtava ja koko illan tai koko loppuviikon ajan hän oli aivan hiljaa. Kysyin häneltä oliko tiedon arvoista?

Vierailija

No onpa taas vaikeaa ketjun lukijoilla. Mun mieskin halusi katsella, kun laitoin kuukupin paikoilleen. Se jäi ruttuun sisälle, joten mun piti vähän asetella sitä, jotta oikeni. Mies siinä jossain vaiheessa sitten häkeltyneenä kysyi, että voiko auttaa jotenkin. Minä vähän naureskelin, että mitenköhän se kuvittelee auttavansa.

Kyllä munkin mies taisi oppia jotain naisena olemisesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat