Mihin ikäluokkaan asti on ihan yleistä olla hyväkroppainen

Vierailija

Naiset? Miehet? Kolmekymppisillä se ei vielä ainakaan ole mikään vau, harvinaista - elämys mutta ei toki ihan yleistäkään enää. Yli 45-vuotiaita tunnen 2-3 naista joilla on ihan hyvä kroppa uikkareissa yhä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo yli 50v., mutta minulla on yhä kaunis vartalo. 

Ystävilläsikö on myös?

Eipä oikein, mutta omaan perheeseeni kuuluvilla kyllä. Sukuvika. Jotain vinkkiä: vyötärö 62 cm ja lantio 90 cm, pituus 173 cm, paino 56 kg. Tämä ei tietenkään tule ilman vaivannäköä. Syön superterveellisesti, kävelen paljon ja voimistelen. 

Vierailija

Mulla tuli romahdus kun täytin 50 ja vaihdevuodet alkoivat. Siihen saakka vartaloni oli nätti ja olin siihen tyytyväinen. Nyt inhottaa oma kroppa.

Vierailija

40-45? Tosin mikä nyt sitten on hyvä ja huono kroppa. Realismiakin pitäisi olla.

Olen miettinyt, että johtuuko se kommentoijan iästä, kun joku antaa vinkiksi miehen saamiseen, että riittää, kun laihduttaa... Paljonko alipainon rajalla olevan pitäisi vielä laihduttaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
40-45? Tosin mikä nyt sitten on hyvä ja huono kroppa. Realismiakin pitäisi olla.

Olen miettinyt, että johtuuko se kommentoijan iästä, kun joku antaa vinkiksi miehen saamiseen, että riittää, kun laihduttaa... Paljonko alipainon rajalla olevan pitäisi vielä laihduttaa?

Pikemminkin kypsyyden puutteesta. Kaikki sinkkuna olevat naiset, joita tunnen ovat hoikkia ja laihduttaminen veisi alipainon rajalle/vaikeasti ylläpidettävään painoon. Ei niitä miehiä painolla saa :D

Vierailija

Geenit määräävät vain ruumiinrakenteen ja tarkemmin analysoiden mm. sen, miten hyvin keho voi kasvattaa lihasmassaa, jne.

Geeneillä ei voi perustella rumaa vartaloaan, koskaan. Hyvä ruoka, lepo ja tolkuton työ takaavat jokaiselle sitä haluavalle kauniin vartalon sen oman lähtötason puitteissa.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se iällä selity vaan geeneillä.

Geeneillä?! Hyvännäköinen vartalo saavutetaan itsekurilla.

Ja geeneillä.

Vierailija

Naiset yleensä rupsahtavat 25 vuoden jälkeen, urheilevat ovat tikissä 35 asti. Miehillä vastaavat luvut 30 ja 40. Miehet tosin voivat olla tikissä jopa 50-vuotiaana, mikä on naiselle mahdotonta.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se iällä selity vaan geeneillä.

Geeneillä?! Hyvännäköinen vartalo saavutetaan itsekurilla.

Ja geeneillä.

Voithan sä niin itsellesi uskotella :D

Kyllä geenit merkitsevät tosi paljon. Geenit määräävät perusruumiinrakenteen, aineenvaihdunnan jne. 

Käyttäjä14
Seuraa 
Liittynyt6.10.2015

Geenit määräävät ruumiinrakenteen ja muodon. Kaikki muu tehdään oikealla ravinnolla ja treenillä.

Aineenvaihduntaa säädellään ruokatavoilla, se ei ole geeneistä riippuvaista, enemmänkin opittua käyttäytymistä eli huonoja ruokatapoja.

Vierailija

Käyttäjä14 kirjoitti:
Geenit määräävät ruumiinrakenteen ja muodon. Kaikki muu tehdään oikealla ravinnolla ja treenillä.

Aineenvaihduntaa säädellään ruokatavoilla, se ei ole geeneistä riippuvaista, enemmänkin opittua käyttäytymistä eli huonoja ruokatapoja.

Kyllä aineenvaihdunta on osaltaan geenien määräämää. Perinnöllinen taipumus lihavuuteen on yksi seuraus tietynlaisesta aineenvaihdunnasta. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat