Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihinottamien ei kuulu standardiseksiin

Vierailija
14.11.2015 |

Se ei ole mikään normi joka tulee täyttää. Jos ei halua niin se on ihan ok. Mua inhottaa nää kinuajat suuresti. Se ei ole normiseksiä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olen maksullinen ja miehet kysyvät aina, saako sinua myös nuolla. Eli ei kuulu standardiin.

Kuka helvetin urpo haluaa ja ilkeää nuolla huoran pillua? : |

Olet varmaan nainen? :)

Miehiä kiihottaa seksissä juurikin se, että Nainen Nauttii :) Kotona saattaa olla vaimo, joka antaa silmät kiinni ja pimeässä. Mies on visuaalinen olento ja haluaa nähdä mm naisen orgasmin.

Vierailija
22/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemminpuolinen suuseksi kuuluu aina rakasteluun. Oliskohan ilman ehkä 1/50 kerta eli n kerran vuodessa. Molemmat nautitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään normi joka tulee täyttää. Jos ei halua niin se on ihan ok. Mua inhottaa nää kinuajat suuresti. Se ei ole normiseksiä.

Mutta vaaditko itse alapääsi nuolemista?

Ja vaikka vastaus olisi ei, niin jos et ole päällekään valmis menemään, niin sitte tsot tsot tsot...

Vierailija
24/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olen maksullinen ja miehet kysyvät aina, saako sinua myös nuolla. Eli ei kuulu standardiin.

Miehiä kiihottaa seksissä juurikin se, että Nainen Nauttii :) Kotona saattaa olla vaimo, joka antaa silmät kiinni ja pimeässä. Mies on visuaalinen olento ja haluaa nähdä mm naisen orgasmin.

No sinä olet ainakin nainen.

Koska itse olen mies enkä todellakaan KIIHOTU naisen alapään nuolemisesta.

Kiihotun siitä kun nainen tekee minulle asioita ja osoittaa haluavansa minun penistäni. Miten sen pitäisi kiihottaa MINUA itseäni että näytän naiselle mitä osaan tehdä hänen alapäälleen.....ei siinä olisi järkeä. Ei kaikki miehet tykkää kuule.

Vierailija
25/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuollut useasti, tämä tietenkin vain kun on hyvin peseydytty. Jos ajattelee, että ei voi nuolla koska muut kalut on jyystäneet, niin nuoleminen olisi mahdollista vain yhden (minun) kanssa elämänsä aikana yhdynnässä ollutta naista. Samalla tavalla se huoran pimppa pesemällä tulee puhtaaksi kun ei huoran.

Et ole kuullut hpv:stä?

HPV:n saa ihan jokainen. Osalla virukset poistuvat elimistöstä, osalla kehittyvät syöväksi kohdunkaulalle tai nieluun. Virukset saa jo vaikka ekalla kerralla kokeneemman kanssa, joten se siitä.....

Vierailija
26/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika stereotypinen kommentti. Jos otat vaimoksesi/tyttöystäväksesi naisen, joka ei ole neitsyt, nuolet ja nussit hänenkin pilluaan. Jota siis muut miehet ovat panneet ja lastinsa laskeneet.

Nykyajan parikymppinen nainen on saattanut maata jo sadan miehen kanssa, ihan ilmaiseksi. Ja paljaalla.

Se siitä neitsytajattelusta ja puhtoisuudesta....

En ottaisi naista, joka on maannut sadan miehen kanssa ja vielä paljaalla. Hampaat ja kieli putoaa suusta, jos sinne erehdyt koskemaan kielellä :D

Vierailija
27/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuollut useasti, tämä tietenkin vain kun on hyvin peseydytty. Jos ajattelee, että ei voi nuolla koska muut kalut on jyystäneet, niin nuoleminen olisi mahdollista vain yhden (minun) kanssa elämänsä aikana yhdynnässä ollutta naista. Samalla tavalla se huoran pimppa pesemällä tulee puhtaaksi kun ei huoran.

Et ole kuullut hpv:stä?

Olen, mutta en näe sitä esteenä. Se on yleinen ihan tavallisillakin naisilla.

HPV tarttuu ihon tai limakalvon kautta, yleensä yhdynnässä. HPV-infektio on hyvin yleinen: kahdeksan ihmistä kymmenestä saa sukuelinten HPV-infektion elinaikanaan. Joka kolmannella hiukan yli 20-vuotiaalla naisella on tälläkin hetkellä HPV-tartunta.

Vierailija
28/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen osaan se kuuluu jos mies huolehtii hygeniasta. Nainen ei voi ikinä pestä vittuaan siihen kuntoon että sitä olisi turvallista koskea suulla.

Mä oon päinvastasta mieltä. Mä en ota suihin mutta nautin kun mua nuollaan, ja mielellään näin haluankin. -ap

Kerro vielä että et tykkää olla päällä mutta tykkäät kun mies on päällä niin aika moni mies on valmis antamaan sinulle "vuoden lahna"-palkinnon.

Mutta kyllähän sinä päällä sentään olet, eikö vaan?

Vierailija
29/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä olet ainakin nainen.

Koska itse olen mies enkä todellakaan KIIHOTU naisen alapään nuolemisesta.

Kiihotun siitä kun nainen tekee minulle asioita ja osoittaa haluavansa minun penistäni. Miten sen pitäisi kiihottaa MINUA itseäni että näytän naiselle mitä osaan tehdä hänen alapäälleen.....ei siinä olisi järkeä. Ei kaikki miehet tykkää kuule.

No miksikäs maksullisen luo mennään? Ei mitään parisuhdeseksiä harrastamaan vaan kokemaan jotain, mitä ei ole kokenut. Maksullisen luona käyminen on myös vallankäyttöä. 30 prosenttia miehistä sitä harrastaa. Eli ei tosiaan kaikki.Suurin osa miehistä kiihottuu siitä tunteesta ja vuorovaikutuksesta oikeassa suhteessa. Kaikista ei ole siihen.

Vierailija
30/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika stereotypinen kommentti. Jos otat vaimoksesi/tyttöystäväksesi naisen, joka ei ole neitsyt, nuolet ja nussit hänenkin pilluaan. Jota siis muut miehet ovat panneet ja lastinsa laskeneet.

Nykyajan parikymppinen nainen on saattanut maata jo sadan miehen kanssa, ihan ilmaiseksi. Ja paljaalla.

En ottaisi naista, joka on maannut sadan miehen kanssa ja vielä paljaalla. Hampaat ja kieli putoaa suusta, jos sinne erehdyt koskemaan kielellä :D

No ei nyt ehkä ihan. Itse voisin ottaa, kuhan testit ovat puhtaat. Mahdollisesti jopa ilman  että testit ovat puhtaat. Ei sitä tiedä mitä elämä tuo eteen.

Mitä itse aiheeseen tulee: Mikä on normaalia? Mitä on se kuuluisa normiseksi? Ei taida mikään itsestäänselvä asia tämäkään nyt oikeesti olla. Kyllä tässä tulee itseasiassa ap:n vastauksista mieleen että taitaa olla provo kyseessä. Kohta tulee se miesviha-jankkaaja paikalle ja saadaan trolli vs. trolli tappelu.

Vierailija
31/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko ottaa suihin, mutta älä väitä että on epänormaalia ottaa. Minä teen niin aina, usein harrastetaan miehen kanssa jopa pelkästään molemminpuolista suuseksiä ilman yhdyntää. Meistä se on kivaa.

Vierailija
32/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät naisen panohistorian?

Vierailija
33/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen miehet kilpailivat "pillusta", nyt ootte katkerina ilman, ja silti kehtaatte vaatia vielä, että nainen tekis kaikki työt- kuinka helvetin laiskoja te olette? Miksei riitä että saa sitä pillua sillon kun saa, vaan pitää vielä vaatia älyttömyyksiä ?

Vierailija
34/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä oraali on ihan tavallista. Joku tässäkin keskustelusa itki kuinka naisen pitää olla neitsyt. Voi elämän kevät sentään.. Nainen jolla on kokemusta ovat todennäköisesti taitavampi kuin kokematon.

Mies joka ei ole saanut koskaan on varmasti nopea.

Vierailija
35/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ennen miehet kilpailivat "pillusta", nyt ootte katkerina ilman, ja silti kehtaatte vaatia vielä, että nainen tekis kaikki työt- kuinka helvetin laiskoja te olette? Miksei riitä että saa sitä pillua sillon kun saa, vaan pitää vielä vaatia älyttömyyksiä ?

Kai tää oli provo?

Eli sinusta kaikkien miesten pitäisi olla kiitollisia siitä jos nainen yleensä suostuu jonkinlaiseen seksiin, eli sinusta nainen on palkinto miehelle? Mielenkiintoinen näkökulma.

Vierailija
36/45 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjoo niin kai, mutta kyllä siinä on pakko olla muutama päivä välillä ainakin, ennen kun en voisi pahoin ajatuksesta. Siis riippumatta onko kyseessä ammatilainen vai amatööri. 

37/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tietty ja nimenomainen aktiivisesti tuntuu tekevän tästä aiheesta asiaa tänään:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2439747/naiset_valitsevat_olla_ilman_mie…

Minun mielestäni suuseksi on ihan normaalia seksiä. Sitähän on kuvattu jo luolamaalauksissa, kreikkalaisissa ruukuissa ja Kama Sutrassa, joka on 2000 vuotta vanha intialainen seksiopas.

Vierailija
38/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kyse ISO- vai DIN-standardista?  Onko varmasti EU-direktiivien mukaista?

Onneksi en ole standardi-ihminen.

Vierailija
39/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjoo niin kai, mutta kyllä siinä on pakko olla muutama päivä välillä ainakin, ennen kun en voisi pahoin ajatuksesta. Siis riippumatta onko kyseessä ammatilainen vai amatööri. 

Itse en ymmärrä tuota ajattelua naisen puhtoisuudesta muiden miesten jäljiltä. Mutta ymmärrön sen siinä, että esim klamydia, herpes ja hpv tarttuvat naisen pillua nuollessa. Ja lisäävät syöpäriskin monin kymmen kertaiseksi. Olen nussinut yli sadan miehen kanssa, mutta suojaan itseni hyvin. Ja suojelen myös miestä, eli minua ei nuolla ennen kuin suhde on sen verran vakiintunut, että voi puhua mahdollisista taudeista. Eli todella tyoerää nuolla huoraa. Tai baaripokaa.

Vierailija
40/45 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä määrittelet normiseksin ainoastaan itsesi kohdalle. Se, että olet ns. pimeässä peiton alla -tyyppiä ei tee muista automaattisesti samanlaisia. Suuseksi on ihanaa – sekä ottaminen että sen antaminen.